Minulla on tuon suhteen vankka luotto Hannu Rautalan kykyihin ja niin taitaa olla Laineella itselläänkin. Itse olen ymmärtänyt, että pääpaino voimaharjoittelussa NHL-kiekkoilijoilla on kuitenkin offseasonilla ja Rautala vastaa Laineella tuosta puolesta. Ja Rautalan metodit perustuvat ainakin nykyään liikkuvuuden ja kropanhallinnan kehittämiseen eikä niinkään lihasmassan maksimaaliseen kasvattamiseen.
Itsekkin kyllä uskon että näissä jutuissa urheilijoilla on nykyään ammattiukot auttamassa. Ja fiksuimmat urheilujat jopa kuuntelevat näitä ammattilaisia, toisin kuin esim Markus "löysin ne mömmöt metsästä" Pöyhönen.
Mutta ajattelin vaan tuoda tuonkin puolen asiasta esiin, kun tässä on useammassa viestissä tuotu esiin sitä puolta että Laineen peli automaattisesti paranee sillä kun vähän vielä saa voimaa lisää. Minkä lisäksi Laine taisi pärjätä kohtuu hyvin draft-combinen niissä testeissä joihinkin pystyi osallistumaan. Kokeneempiin pelaajiin nähden toki riittää kirittävää, mutta suhteessa muuhun ikäluokkansa kärkeen ei ole kuitenkaan ns. lapsi. Sikäli kun en siis ihan väärin muista.