Keskarin näyttäminen junnujoukkueen valmentajalle. Liikaa rahaa pyytäminen joukkueelta vaikka oikeasti on noin 7m arvoinen (ennen kuin yksikään Laine/Jets fani tulee niin Laineen pyyntö oli 8.5m)Listaatko nämä tapaukset?
Keskarin näyttäminen junnujoukkueen valmentajalle. Liikaa rahaa pyytäminen joukkueelta vaikka oikeasti on noin 7m arvoinen (ennen kuin yksikään Laine/Jets fani tulee niin Laineen pyyntö oli 8.5m)Listaatko nämä tapaukset?
Keskarin näyttäminen junnujoukkueen valmentajalle. Liikaa rahaa pyytäminen joukkueelta vaikka oikeasti on noin 7m arvoinen (ennen kuin yksikään Laine/Jets fani tulee niin Laineen pyyntö oli 8.5m)
Oho, kerro lisää keskarista. En ole kuullutkaan?Keskarin näyttäminen junnujoukkueen valmentajalle. Liikaa rahaa pyytäminen joukkueelta vaikka oikeasti on noin 7m arvoinen (ennen kuin yksikään Laine/Jets fani tulee niin Laineen pyyntö oli 8.5m)
Kai siinä kuitenkin on se, että jos haluat olla NHL:n paras maalintekijä, niin jeesjees-meiningillä sitä ei ainakaan saavuteta, pitää olla myös sopivasti vittumainen jätkä. Assists are for assistants.
Itse en kyllä jaksa Laineen mukahauskoja ja väkisin väännettyjä vitsejä kuunnella edes 5 sekunttia. Ylimielisyys kun ei minusta ole kovin kiehtovaa.
Onhan se näinkin. Toisaalta, jos haluat olla NHL:n paras maalintekijä, mutta oletkin kauden 39. paras niin kannattaisi varmaan keskittyä oleelliseen ja ehkä itsekin myöntää ettei se kausi ihan putkeen mennyt. Varsinkin jos kauden alussa olet ilmoittanut että tavoite on voittaa maalikuninkuus.
Toki 30 maalia on kova juttu. Helsinginkin yksiöistä voi käydä kokeilemassa, mutta mikä se Laineen oma henkilökohtainen tavoite olikaan ennen viime kauden alkua?
Pate Laineen haastattelu sportsnetissä. Linkki youtubeen. Laineelta pieni etikettivirhe kun toimittaja kysyy että haluaako Laine palata Winnipegiin niin tossa kohtaa yleensä vastata "I hope so", mutta Laine nyt vastaa tyyliin "että mistäs sitä tietää mistä sitä itsensä löytää" joka nyt on täysin totta.
Kuinka paljon lähemmäs nämä keskustelupalstoilla sönköttävät uunot pääsevät omia (oletettavasti suurimmalla osalla matalammalle asetettuja) tavoitteitaan vittuilemalla ulkopuoliselle (Laine) henkilölle?Ihan samaa mieltä olen, varsinkin viime kauden jälkeen olisi Laineen parempi olla ihan hiljaa ja keskittyä pelkästään siihen, että pääsisi joskus edes lähelle asettamaansa tavoitetta. Omalla kommentillani halusin siis vain sanoa, että nöyristelemällä et 50 maalia tee. Mutta ulkopuolisille henkilöille vittuilemalla et myöskään pääse yhtään lähemmäksi tavoitettasi.
Huomaa kyllä kuinka jengi on tottunut tuohon normaaliin ja maailman tylsimpään lätkäjargoniin kun yhden hepun harvinaisen rehelliset ja suorasanaiset vastaukset leimataan näin nopeasti ylimielisyydeksi ja kusipäisyydeksi. Etikettivirheitä tai ei, ainakin meikäläisen mielestä on aika raikasta kuulla jonkun suusta edes kerrankin suoraa puhetta, eikä sitä tavanomaisinta "yeah I'm excited huge opportunity hope to play here blah blah blah"-suoltamista.
Jos latteuksien lateleminen on tylsää, niin helvetin urpoa on ladella tällaisia mukaviisauksia, että saavuttaakseen jtn "pitää olla vittumainen jätkä".Kai siinä kuitenkin on se, että jos haluat olla NHL:n paras maalintekijä, niin jeesjees-meiningillä sitä ei ainakaan saavuteta, pitää olla myös sopivasti vittumainen jätkä. Assists are for assistants.
Mua ainakin ottaisi päähän, jos suosikkijoukkueeni avainpelaaja, joka mahdollisesti olisi myös oma suosikkipelaajani sanoisi haastattelussa, että ”kattellaan nyt missä sitä pelataan, ei sitä koskaan tiedä”.
Jos nyt saivartelulinjalle lähdetään, niin periaatteessa Laine ei tällä hetkellä edes ole Jetsin pelaaja.Mua ainakin ottaisi päähän, jos suosikkijoukkueeni avainpelaaja, joka mahdollisesti olisi myös oma suosikkipelaajani sanoisi haastattelussa, että ”kattellaan nyt missä sitä pelataan, ei sitä koskaan tiedä”.
Jos latteuksien lateleminen on tylsää, niin helvetin urpoa on ladella tällaisia mukaviisauksia, että saavuttaakseen jtn "pitää olla vittumainen jätkä".
Herrasmies ja nice guy Mike Bossy sanoo moi!
Doughty toi vähän mielenkiintoa free agencya varten tuolloin.It helps when Toronto is part of the equation and there’s no doubt the Maple Leafs would be again if Doughty hits the market. He’s certainly not denying that notion.
“Growing up, watching them every single time, it’s hard to say you’d never want to play for the Leafs,” Doughty said.
It doesn’t hurt that Babcock loves Doughty and Doughty knows it.
“Oh fuck, yeah. Babs. I like Babs too,” Doughty said, his enthusiasm for the coach apparent. “He’s put full trust in me since I was 19 years old at the Olympics. I remember, I’ll never forget. I showed up at the Olympics, he said, ‘Douts, you’re going to start off as the seventh D. The better you play, the more you’re going to play.’ I ended up playing third- or fourth-most minutes. He trusted me from day one. He still has full trust in me.”
Mua ainakin ottaisi päähän, jos suosikkijoukkueeni avainpelaaja, joka mahdollisesti olisi myös oma suosikkipelaajani sanoisi haastattelussa, että ”kattellaan nyt missä sitä pelataan, ei sitä koskaan tiedä”.
– Mielelläni Winnipegissä jatkan. Siellä on koti ja olen viihtynyt hyvin, Patrik antaa tunnustusta toiselle kotikaupungilleen.
Ja sitten kun käteen jää liigan 39. sija maalitilastossa + joukkueen tippuminen 1.kierroksella pleijareissa niin kommentoidaan että 30 maalia on kova suoritus ja että olen tyytyväinen koska olen kehittynyt ja parempi pelaaja.