PM on Laineen uran aikana antanut hyvinkin tiukkaa kommenttia miehen pelaamisesta, todeten että tiettyjen osa-alueiden on parannattuva, kunnes viime kaudella alkoi kuulua päinvastaista kommenttia, eli ei nyt ihan sitä puhdasta perus kiekkojargoniakaan aina tule Mauricelta.
En väitä henkilökohtaisesti Laineen kiekottaman pelin parantuneen ja otanta itselläkin on varmaan nähtynä n.80% Laineen peleistä NHL:ssä. Mitä sanon, niin valmentajat näkevät asiat hyvinkin erillä tavalla ja osaavat katsoa asioita, joista me emme tiedä hölkäsen pöläystäkään.
Tämä on kyllä totta sinäänsä, mutta kannattaa omasta mielestä aina muistaa myös se että sanoille voi olla muita motivaatioita kuin itse pelaaminen.
Voi tietysti olla niin että Laine on kehittynyt niillä omasta mielestä paskoilla aluiellla jne, tuskinpa Maurice mikään huono valmentaja on kuitenkaan.
Omaan silmään vaan näyttänyt todella lepsulta, muistan kuitenkin useampia maaleja omaan päätyyn mitkä laine olisi voinut helposti estää jos olisi sen 2 potkua lisää laittanut peliin.
Loppupeleissä, aivan sama mitä me täällä lässytämme, tuskinpa minä tai sinä tai kuka tahansa täältä on parempi arvostelemaan Lainetta kuin Maurice.
Todennäköisesti unohdin mainita että nimenomaan minun mielestä asia oli tämä
Lue se juttu ennenkun tulet kommentoimaan.
Kiitettävän hyökkäävä kommentti, kiitos siitä. Taisi ottaa tunteisiin,oletko kenties jutun kirjoittaja tai sukulainen/ystävä?
Ja miksi ei kehuisi kun selkäkipuisenakin huonolla peliajalla ja kipeällä selällä teki 50 pistettä. Voidaan ottaa vaikka ihan suomalaisittain kuinka moni pelaaja on tehnyt tuon määrän maaleja ja pisteitä yhden kauden aikana. Saati 18-20 vuotiaana..
Olisi kyllä kiva tietää mittä tuo "selkäkipu" oikeasti tarkoittaa.
Itse Laine sanoi ettei vaikuta mihinkään, koko suomi on sitä mieltä että pilasi koko kauden. Lähtökohtaisesti varmaan jossain siinä välissä olisi totuus mutta mikä se sitten oikeasti on niin sitä ei oikein voi tietää.
Ja miksi ei kehuisi kun selkäkipuisenakin huonolla peliajalla ja kipeällä selällä teki 50 pistettä. Voidaan ottaa vaikka ihan suomalaisittain kuinka moni pelaaja on tehnyt tuon määrän maaleja ja pisteitä yhden kauden aikana. Saati 18-20 vuotiaana.
Noissa pistemäärissä NHL:ssä odotellaan, ettei Pate vedä vasurilla. Ehkä jo ensikaudella.
Kerrotko ihan faktuaalisesti kuinka paha tämä "selkäkipu" on ollut?
Jotenkin omaan korvaan on vaan niin koomista että kun pelaaja itse sanoo että "ei vaikuttanut pelaamiseen" niin fanit on sitä mieltä että se on aivan älyttömän iso juttu.
Toki ymmärrän että se on voinut vaikutta mutta samaan hengenvetoon se on voinut olla vaikuttamatta mutta ilmeisesti koet että se on nimenomaan se syy miksei 60+ maalia tullut niin voidaan lopettaa keskustelu.