Minun on alusta lähtien ollut vaikea ymmärtää miksi voittavaa joukkuetta pitäisi vaihtaa. Pate on loistava ylivoima-ase ja ylivoimalla hän on saanut myös vastuuta.
Ei ne oo voittanut enää pitkiin aikoihin (kahteen peliin). Eli pakka uusiksi vaan.
Minun on alusta lähtien ollut vaikea ymmärtää miksi voittavaa joukkuetta pitäisi vaihtaa. Pate on loistava ylivoima-ase ja ylivoimalla hän on saanut myös vastuuta.
Mitä sä sitä minulta kysyt. Kannattaa esitt sama kysymys näille sokeille fanipojille
Aina on helpompi syyllistää muita kuin myöntää että Laineenkin pitää tehdä kentällä asioita oikein. Se on tietenkin se helpoin tie ja ei satu niin paljon sitten Patrik Laineen fanien sydämmeen. Totuushan on tietysti aivan toinen ja se taas sattuu todella kovasti sydämmeen. Tekosyitä voi aina keksiä, mutta se ei loppujen lopuksi johda yhtään mihinkään. Huvittavia nämä puheet Laineen siirtämisestä ykköseen. Miksi ihmeessä?
Yritän. Miksei joukkueen pahinta alisuorittajaa nosteta voittavan joukkueen ykkösketjuun systeemeitä sekottamaan?Koko lätinän voisi tiivistää yhteen lauseeseen.
Yritän. Miksei joukkueen pahinta alisuorittajaa nosteta voittavan joukkueen ykkösketjuun systeemeitä sekottamaan?
Mitä nyt marraskuussa vähän skulasi
Aina on helpompi syyllistää muita kuin myöntää että Laineenkin pitää tehdä kentällä asioita oikein. Se on tietenkin se helpoin tie ja ei satu niin paljon sitten Patrik Laineen fanien sydämmeen. Totuushan on tietysti aivan toinen ja se taas sattuu todella kovasti sydämmeen. Tekosyitä voi aina keksiä, mutta se ei loppujen lopuksi johda yhtään mihinkään. Huvittavia nämä puheet Laineen siirtämisestä ykköseen. Miksi ihmeessä?
Se viiden maalin peli oli vain yksi peli. Ei se isossa kuvassa ole oikein toiminut.
Ippenaattorilta jälleeen mestarillinen jaarittelu. Puhutaan paljon, mutta ei sanota yhtään mitään. Koko lätinän voisi tiivistää yhteen lauseeseen.
18 maalia marraskuussa. Tosin vastukset oli kuulemma heikkoja.
7 yv maalia. Tämäkin on helppo tarkastaa kuten kaikki muukin. Ei tartte mutuilla sillon.Kuinka monta ylivoimamaalia ja kuinka monta ykkössyöttöä Littleltä Laineelle? Muistaakseni Wheeler antoi ainakin puolet noista maalisyötöistä vaikka eivät viidellä viittä vastaan yhdessä pelaakkaan.
Lapsus on kuitenkin puhtaasti sinun. Minä kun olen itse asiassa aika monta Chicagon peliä juuri Stromen sinne siirtymisen jälkeen katsonut. Strome kun on itseäni kiinnostanut erittäin lahjakkaana nuorena pelaajana jo pitkään, joten alkoi Chicagon pelit heti kiinnostamaan hänen sinne siirryttyä.@Töölön Tavares Juu, Kahunin ja DeBrincatin kanssa 2.ketjussa. Ipeltä tuli vaan pikkulapsus.
Tottakai ketjukaverit vaikuttavat tehopisteisiin ja peliesityksiin, mutta ei noin paljoa, mitä fanipojat antavat täällä ymmärtää. Ja vielä kun Laineella on ihan helvetin hyvät kaverit syöttelemässä esim. yv:llä lapaan, niin homma ei ole niistä kiinni. Uskon siis, että Pate palaa nopeasti 1.yv:lle. Parin pelin kokeilu on vaan Mauricella menossa.
Ja nykyisillä Paten esityksillä pitäisi siis päästä 1.ketjuun? Miksi? Miksi sotkea ainoat toimivat kentät sen takia, että haluton Pate surffaisi sitten siellä? En ymmärrä. Joukkue pärjää nyt ihan ok, vaikka aina parannettavaakin löytyy. Patelle lisävastuuta ja peliaikaa ei vaan ole nyt se oikea ratkaisu Jetseiltä. Ei ennen kuin Pate osoittaa olevan sen ansainnut.
Ja olen itse kova Paten fani, mutta tilanne on nyt valitettavasti tämä.
Lapsus on kuitenkin puhtaasti sinun. Minä kun olen itse asiassa aika monta Chicagon peliä juuri Stromen sinne siirtymisen jälkeen katsonut. Strome kun on itseäni kiinnostanut erittäin lahjakkaana nuorena pelaajana jo pitkään, joten alkoi Chicagon pelit heti kiinnostamaan hänen sinne siirryttyä.
Jos et usko, että on pelannut nimenomaan Kanen kanssa paljon, niin menepäs tarkistamaan vaikkapa Naturalstattrick.com :ista WOVY-tilastot Kanen, DeBricatin ja vaikkapa Kahunin kanssa. Toki pelit katsomalla tietäisit jo minun olleen oikeassa... (linkin kautta pääsee nuo suoraan katsomaan. Kelaa kuitenkin ihan sivun loppuun, jotta näet nuo WOVY-vertailut.)
http://www.naturalstattrick.com/lin...9337&p4=8480946&p5=0&v1=0&v2=0&v3=0&v4=0&v5=0
Peräti 125 minuuttia pelannut ilman Kanea Strome ja vastaavasti yli 300 minuuttia hänen kanssaan. Jos et ehdi katsoa pelejä tai selvittää edes väitteidesi oikeellisuutta, niin jätä hölmöt mutu-väitteet tekemättä, kiitos. Tai varaudu sitten olemaan taas väärässä internetissä.Juu, itse en pysty/osaa katsoa montaa peliä yhtä aikaa ja joka yö, kun pitää esim. töissä käydä. Strome on pelannut myös Kanen kanssa, mitä sitten? Se liittyy millä tavalla Laineeseen ja tähän ketjuun? Ja tottakai olet nähnyt Stromen taidot "jo pitkään" - pisteet siitä. Tällä hetkellä Strome vaan pelaa kakkosketjussa ja Kane ykkösessä. Sellaista se on, kun välillä ansaitsee pelata tähtien kanssa ja välillä tippuu alemmaksi ketjuhierarkiassa. Pate ei vielä ole ansainnut ykkösketjun aikaa kokonaisvaltaisen pelinsä takia. Ykkösylivoiman hän on ansainnut, kerta laukaus on maailman parhaita. Tämä on aika helppo juttu sisäistää.
Ps. Onko sulla muuten ignore-lista jotenkin rikki, kun minun piti olla siinä, kun psykoisiltä kyselin lapsenomaisesti "väärin" jotain? Vastaus yv, ei tähän ketjuun. Tämä on väärä paikka. Toivoisin myös, ettet lainaa minun viestejäni jatkossa.
Tai kuinka monella lukee Jets suosikkina tai ovat Jets-faneja pelkästään Laineen takia?Kuinkahan monella näistä vielä lukee Jets suosikkijoukkueissaan saati sitten tunnustautuvat Jets-faniksi, jotka ovat sillä kannalla että kannattaa tuhota tuo ykkönen siirtämällä Laine sinne?
Tai kuinka monella lukee Jets suosikkina tai ovat Jets-faneja pelkästään Laineen takia?
Nyt olen Avalanchen kelkassa? Itse olen siinä käsityksessä, että olen aina ollut .Toki sulla voi olla parempaa tietoa. Vaikka nimimerkki oliskin tullut kahdesta toisessa joukkueessa pelanneessa miellyttävästä pelaajasta, ei se tarkoita että Red Wingsiä tai Rangersia olisin koskaan kannustanut. Toki jaa tietosi, jos sulla on muuta tarjota. Jos ei, älä puhu paskaa.Eikös oma nickisi ollut muinaishistoriassa GaDa a.k.a. Gaborik-Datsyuk ja nyt olet kuitenkin ilmeisesti Coloradon kelkassa? Pata, kattila, jne.
Tätä hainkin takaa. Mua ei kyllä tossa tapauksessa kiinnostaisi rikkoa niin hyvin toimivaa koostumusta, vaikka siellä olisi oma suomalainen maitoparta myös jengissä.Tai kuinka monella lukee Jets suosikkina tai ovat Jets-faneja pelkästään Laineen takia?
Olen huomannut tästäkin ketjusta muutaman Jets-faniksi itseään kutsuvaa nimimerkkiä, joiden viestit aiheesta on kuitenkin aina Lainetta kehuvia ja muita pelaajia kritisoivia. Wheeler on surkea pelaaja, Little Liiga-tasoa ja Laine kuuluu ykköseen. Ihan sama, että oma "suosikkijoukkue" Jets on yksi NHL:n kärkijoukkueista näillä ketjuilla, ne pitää rikkoa kuitenkin, koska Laine ei pelaa ykkösessä.
Tätä hainkin takaa. Mua ei kyllä tossa tapauksessa kiinnostaisi rikkoa niin hyvin toimivaa koostumusta, vaikka siellä olisi oma suomalainen maitoparta myös jengissä.
Kuinkahan monella näistä vielä lukee Jets suosikkijoukkueissaan saati sitten tunnustautuvat Jets-faniksi, jotka ovat sillä kannalla että kannattaa tuhota tuo ykkönen siirtämällä Laine sinne?