Mikä juttu tämä nyt on? Tekikö Laine siis kaikki 44 maalia tasakentin Littlen kanssa? Ja vaikkapa vielä Stastnykin lasketaan mukaan. Vai onko Chef myös ihan paska sentteri, kenen kanssa se maaleja takoi? Tosin ylivoimallahan se on yleensä helpompaa paitsi Pegissä, koska viivalla on änärin paskin pakki ja syöttöpörssin kärkisija Mestis-Wheeler.
Laskin tilastoista ts. tilastomiehen logiikalla, jos Paten peliaika nousisi 5min. + Chef tasavoimin ja Buffyn tilalla olisi Erik Karlsson ja Wheelerin tilalla oikea pelintekijä ylivoimalla, niin yli 100 maalia ei todellakaan ole kuin pala kakkua. Hassua miten ne tilastot ei valehtele.
Olisin toivonut ekaan kappaleeseen vastausta, kun aina muistat mainita kokonaismaalimäärät paskojen kanssa, vaikka suurin osa Paten maaleista tuli tälläkäkin kaudella Cheffin kanssa, tosin yleensä silloin iso ansio oli Wheelerin...
Lopeta jo. Vastaa.
Voitko tiivistaa kysymyksesi? Mita etsit? Kun jatetaan asiat joihin olen vastannut, mita haluat tietaa?
Voitko nayttaa missa sanoin etta Laine tekee 44 maalia tasakentallisin? Sehan on tuo olkiukko jonka sina itse loit.
Todista vaitteesi.
Haluan myos tietaa miten kuvittelet Wheelerin kiekon kosketuksen olevan saman arvoinen kuin Laineen suoritus maalinteossa?
Kai kokainen muistaa etta arvotan maalit noin 2/1 tai 2/0 syottoihin verrattuna? Jaakiekon olemus on maalinteko ja sita tukevat tekijat (syotot paikkoihin ja niiden laatu) luonnollisesti ovat sekundaareja toimintoja. Ainoa primaari toiminto jaakiekossa on tehda enemman maaleja kuin vastus.
Kerro minulle tehokkaampi pelaaja kuin Laine, sen jalkeen kun han tuli NHL liigaan? Ei varmasti loydy Jetsista. Ja puhutaan 18-20 vuotiaasta joka on HETI parempi kuin kukaan laukoja ennen. Miten luulette sen kehittyvan?
Viimeksi muokattu: