Voisi myös vasta-jankkaajat tässä muistaa että jokainen yritys todistaa psychon olevan väärässä johtaa vain jankkaamisen jatkumiseen. Sen takiahan miehellä on tuollainen ylimielinen ja toisia keskustelijoita vähättelevä tyyli että hän nauttii siitä että kaikki ovat hänen kimpussaan. Jos oikeasti haluaisi vaihtaa mielipiteitä olisi ihan eri tyyli. Vaikka WAR-tilaston keksijä itse tulisi tähän kertomaan ettei tilastolla voida mitenkään todistaa Laineen olevan parempi kuin Wheeler niin ei se muuttaisi mitään, sama meno jatkuisi.
Sorruin itsekin joskus vastaamaan miehelle mutta kun Sokrateksen matematiikkaan perustuva viiltävä analyysi todisti minun olevan Matthews-fani tajusin mistä oli kyse. Eikä ollut myöskään aikaa kertoa miksi pitää jäädä jankkaamaan jokaisen kanssa kun voisi vain esittää mielipiteensä ja antaa muiden ottaa sen huomioon haluamallaan tavalla. Mutta nythän se vihdoin selvisi tuossa ylempänä, mies ei halua hävitä keskustelua tai antaa muiden luulla voittaneensa. Se kertoo jo aika paljon.
Sen mitä itse tästä hyödyin niistä ekoista viesteistä oli että WAR-tilasto tuli tutuimmaksi. Mielenkiintoinen ja erittäin monimutkainen tilasto. Loput sata viestiä oli sitten saman asian toistamista. Henk.koht en osaa sanoa olisiko WPG:n peli parempaa jos Laine olisi ykkösessä. Varmasti Laineen tehot nousisivat mutta erittäin vaikea arvoida olisiko kokonaisuuden kannalta parempi vai ei. Joka tapauksessa Jetsin peli näyttää aika hyvältä tällä hetkellä ja tämä playoffsarja on ollut erittäin viihdyttävä. Mielestäni Laineen peli on ollut hyvää, en odota dominointia joka vaihdossa. Aika harvoin suomalainen pelaaja kuitenkin vetää PPG-tahtia NHL:n pudotuspeleissä. Kun vielä lisäksi pelaa contenderissa niin nyt kannattaa keskittyä nauttimiseen eikä jankkaamiseen.
Ihan asiallista pohdintaa. Olet oikeassa siina, etta jos minulle jankataan etta olen vaarassa, mutta minua ei todisteta vaaraksi, tulen kylla jankkaamaan maailman tappiin asti sita vastaan. Minun mieleni on todella helppo muuttaa todisteilla, mutta mahdoton kaantaa yli huutamalla.
Olet vaarassa siina etta nauttisin tasta. Nautin logiikasta, ja loogisessa maailmassa todisteet muuttavat mielipiteita. Kun kerron ihmisille esim. Laineen tilastoista ja niiden historiallisesta merkityksesta, sen pitaisi rekisteroitya jonkun aivoihin koska ne ovat konkreettisia todisteita hanen arvostaan ja paikastaan jaakiekkoilijana. Mina siis nauttisin tilanteesta, jossa faktat muuttaisivat ihmisten fakkiintuneita mielipiteita. Turhaudun kun niin ei tapahdu. Vastaan argumentoidaan "nayttaa laiskalta", "ei ole kokonaisvaltainen". Ja sitten ihmetellaan etten kunnioita mielipiteita? Kunnioitan varmasti sellaisia mielipiteita jotka perustuvat logiikkaan. En kunnioita mielipiteita jotka perustuvat tunneperaisiin syihin. Jokainen saa mielipiteensa esittaa, se ei minun kunnioitustani vaadi. Sen saisi muistaa myos nama peraanhuutelijat. Voitte ihan vapaasti valita ilmaisetteko vastalauseenne "olen eri mielta" tai "etkos sa sanonu vuonna X etta Laine on maailman paras myos maalivahtina!!1". Toinen on keskustelua ja toinen on...mita ikina holinaa.
Itsekin olen tykannyt Laineen pelista playoffeissa, haluaisin vaan nahda sita pelia enemman. Enka voi kasittaa miten sita ei kayteta 2 minuuttia joka ylivoimalla. Ovechkinia ja muita kylla usein kaytetaan eika niilla ole vastaavaa asetta.
Ei siksi etta Laine saisi enemman pisteita vaan siksi etta Jetsilla on isompi mahdollisuus voittaa mita enemman Laine laukoo ilman estelyja. Ei Laineen pisteet minua kiinnosta kun ei ole rahaa kiinni. Jetsin SC voitolle sen sijaan on.
Silla on joku 4-5 tolppaa jo playoffeissa. Ei yllattaisi yhtaan jos heittaa hatullisen jossain vaiheessa playoffeja.