"ottaa itseensa"
Jengi tagaa minut miljoonaan postaukseen ja vaatii vastauksia (ja ignoroi vastaukset sujuvasti kun ne on postattu), ja kun vastaan niin otin itseeni?
Mina en arvosta millaan elaman osa-alueella sita, etta ihmisten mielipiteita edustetaan muiden toimesta taysin vaarin ja naljaillaan olkiukkoja kayttayen taysin loogisista perusteluista.
Mina olen juurta jaksaen selittanyt nakemykseni ja todstanut sen tilastoilla. Scheifele ja Laine ovat ylivoimaisesti Jetsin paras kaksikko yhdessa, molempien tehot nousee merkittavasti kun pelaavat yhdessa. Se on ollut tilastollinen fakta tahan mennessa, joten siita on ihan turha kenenkaan kuittailla. Se on totuus.
Jos mina EN vastaisi naihin henkilokohtaisiin kuittailuihin ja kysymyksiin, sekin on nahty mita silloin tapahtuu. Jengi alkaa vetelemaan voittokierroksia etta "nyt hiljennetttiin se sora-aani kun ei pysty vastaamaan". Siksi tulen korjaamaan vaarinkasitykset.
"Holmot soittakoon suitaan, holmoilkoot vaan..." ja miten biisi sitten siita jatkuu eteenpain..
Kun lopetat ton helvetin jankkaamisen, vain tiettyjen, omaa mielipidettä tukevien tilastojen poimimisen ja sekä alat kunnioittamaan muiden kirjoittajien mielipiteitä, sulla on oikeus alkaa moralisoimaan muita ja ottaa se marttyyriviitta esille. Siihen on vielä matkaa ja paljon.
Mä en sen enempää jaksa sun kanssa vääntää, koska ei jaksa kiinnostaa Patrik Laineen otteet niin paljoa. Ne ottelut mitä minä olen häneltä nähnyt, ovat olleet Patrikilta suhteellisen heikkoja ja mainitut Scheifele sekä Wheeler ovat olleet selkeästi parempia pelaajia kokonaisvaltaisesti sekä myös hyökkäyspäässä
Ketään täällä ei kiinnostaisi lainata sun viestejä ja jankata kuten kuvailit, jos ne eivät olisi osittain niin ala-arvoisia ja ymmärtäisit sekä tunnustaisit joskus kirjoittaneesi huonoa sisältöä. Se tuntuu olevan niin tässä kuin eräässä toisessa ketjussa sula mahdottomuus. Dissonanssin ja TOJ:n tasolle tässä mennään oman agendan pyörittelyssä.
Otan mielihyvin pelikiellot tästä sisällöttömästä viestistä, mutta sun viestit on aivan uskomatonta skeidaa suurimmalta osin. Tässä ketjussa on viime aikoina todella harva kritisoinut Lainetta ja ne pahimmat on päässeet palstahelvettiin, mutta teikäläinen silti ratsastaa paikalle kertomaan kuinka Laine on maailman paras, vaikkei Lainetta kritisoida. Vaikka kritisoinnin yhteydessä ymmärretään kuinka nuori Patrik on. Silti sä tulet.
Älä vaivaudu vastaamaan, niin saat säästettyä aikaasi hyvien tilastojen etsimiseen. Ne kun voittavat eye-testin.