Toki tässä on taloudellisesti se keissi, että 16 euron lippu 1000:lla hengellä tuottaa tasan saman verran rahaa kuin tuo halvin mahdollinen lippu 2750 yleisöllä.
Juu. Mutta nakkikiskoilla ja kaljabaareissa 2750 ihmistä sentään onneksi kuluttaa hiukan enempi euroja kuin 1000 katsojaa.
Ja tosiaan kuten Toveri-76 tuossa edempänä esitti, niin kovasti paljon helpommalla täällä kirjoittajat tarttuu näppikseen negatiivisten asioiden tiimoilta, kuin positiivisten. Itse pyrin siihen, että tarpeen tullen irtoaa niin risut kuin ruusutkin, ja se miten olen tavoitteessa näiden vuosien aikana onnistunut, jää toki muiden arvioitavaksi.
Ja kyllä! Nyt jos koska on kiitoksen paikka. Ensin eilinen tiedotusfiasko loppujen lopuksi paikattiin kuin paikattiinkin, ja tänään rykäistiin vielä ilmoille tuo lippu-uudistuskin. En tiedä onko mikään taho koskaan tarjonnut samaa, mutta epäilen. Vaan vaikka olisikin, niin helvetin hieno juttu joka tapauksessa. Ainakin yritetään, ja se on pääasia.
Taitaa olla juuri palstatoveri penaz joka on arvostellut tj. Aavistakin mm. pojuttelemalla. Minä taas sanoisin, että Aavisesta ei tähän mennessä huonoa sanottavaa ole, ainakaan minulla. Hyviä ideoita ja koko ajan yritys päällä, ja kaikki tehdään hyvin selkeästi talous edellä. Melkeinpä tässä tulee sellainen olo, että olisipa Aavinen saanut olla ruorissa jo vuosia aiemmin, niin tiedä missä sitä oltaisiin.
Hienoa Dan ja muutkin toimistolla, yrityksen puutteesta teitä ei ainakaan voi syyttää!