Ottelutapahtuma ja lipunmyynti

  • 177 487
  • 727

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Ottelutapahtuma on ollut vaisu kauden alkuotteluissa. Katsojia ei ole suuresti ollut, eikä tunnelma ole ollut lähelläkään edellisten vuosien hypeä.
Kun erätauoilla kävelee Kupittaalla niin kyllähän siellä lähes jokainen on aikaisemmista TuTon peleistä ulkonäöltä tuttu ja toiset muutenkin tuttuja. Se on sellainen perusporukka joka käy Tovereiden peleissä siitä huolimatta, missä sarjassa joukkue pelaa ja jolle joukkueen pelit ovat tärkeä osaa vapaa-ajan viettoa. Ei me peleissä kauheasti hypetetä, mutta toiset meistä ovat käyneet Kupittaalla Tovereiden pelejä katsomassa jo silloin kun siellä oli vielä ulkojää.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kävin tosiaan viime keskiviikkona kattomassa erän verran Tuto-lätkää pitkästä pitkästä aikaa. Kokemus oli pääosin positiivinen. Halli on mittasuhteiltaan juuri sopiva divarikiekolle ja tunnelma oli ok. Silmään pisti se, että väriä tunnustettiin kiitettävästi. Erittäin monella vastaantulijalla näytti olevan jonkinsorttista Tuto - rekvisiittaa yllään. Way to go! Kuten taisin jo muuallakin mainita, myös Palloseura - päällikkö Östermalm kunnioitti tilaisuutta läsnälolollaan, toki vaan lasten leikkikehän puolella (taitaakin olla ainoa paikka, missä nöösi pärjää).

Moitteita siitä, että kalja oli sikamaisen kallista (7€) ja toisen päädyn baarista ei nähnyt toista maalia ollenkaan.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Kävin tosiaan viime keskiviikkona kattomassa erän verran Tuto-lätkää pitkästä pitkästä aikaa. Kokemus oli pääosin positiivinen. Halli on mittasuhteiltaan juuri sopiva divarikiekolle ja tunnelma oli ok. Silmään pisti se, että väriä tunnustettiin kiitettävästi. Erittäin monella vastaantulijalla näytti olevan jonkinsorttista Tuto - rekvisiittaa yllään. Way to go! Kuten taisin jo muuallakin mainita, myös Palloseura - päällikkö Östermalm kunnioitti tilaisuutta läsnälolollaan, toki vaan lasten leikkikehän puolella (taitaakin olla ainoa paikka, missä nöösi pärjää).

Moitteita siitä, että kalja oli sikamaisen kallista (7€) ja toisen päädyn baarista ei nähnyt toista maalia ollenkaan.

Loistavaa, että toispualjokkeeki tulee välillä katsojia. Ja kalja on kyllä kallista, mutta kannattaakin ennen peliä nauttia muutamat. Itse ainakin tänään olen jo parit ottanut ennen Peliitat matsia. Kuitenkin, asiaan:

En ole täysin varma kuuluuko tämä tähän ketjuun, mutta täältä ei mitään "TuTon markkinointi-ketjua" löydy joten:
Tuli postilaatikkoon ilman mitään tilausta tällainen "MUSTA" -lehtinen, missä 24 sivua Turun Palloseuraan liittyviä asioita á la Osku "Juudas Iskariot" Valtonen.
Lehdessä oli sisältönä pääkirjoitus, viisi pelaajahaastattelua ja loput olikin Jethro Rostedtin talomainoksia. Alareunassa lukee "HC TPS Turku Oy:n virallinen uutislehti."

Ihmettelempä siis, että miksi ei TuTo vastapallona jakaisi jotain "VÄRIKÄS" -propagandaa muille viattomille turkulaisille. Toki toimistolta ei löydy enää juurikaan näitä Valtosen kaltaisia väripil... mustavalkopilkkuja, joilla olisi munaa tehdä tällaista. Huoh, taitaa olla TuTonkin "huuma" muutaman kauden päästä täysin ohi jos/kun pääsarjataso ei aukea meille ja peleissä taas keskinmäärin ne 300-400 katsojaa, joista yli puolet yritys-lipuilla. No ei, ei pitäisi olla näin negatiivinen, mutta ei voi mitään. Koska Turku.
 

Steus

Jäsen
Nyt on kyllä upea veto TUTO Hockeylta ainakin suomalaisessa urheilukentässä. Lisätiedot TUTO Hockeyn sivuilta: TUTO mullistaa lippuhinnoittelun - mökki täyteen, hinnat alas ja kassa kuntoon
NAPAKYMPPI! Juuri tällaiset uudistukset ovat tervetulleita suomikiekon puolelle. Monella muulla paikkakunnalla hintoja on poljettu alas lisäyleisön toivossa, mutta tällä systeemillä hintoja viedään alas lisäyleisön ansiosta! Esimerkiksi JYPin ja Jukureiden lippukampanjat herättivät minussa epäilyksiä taloudellisen kannattavuuden osalta, mutta Hokin kampanja oli askel parempaan päin.

TuTon alkuperäinen tiedotus eilisestä kuviosta meni aikalailla päin prinkkalaa, mutta illalla tullut korjaus ja tämänpäiväinen lippuetu puolestaan luovat uskoa TuTon tulevaisuuteen!
 
Katastrofi tässä on vain se, että se yleisömäärä jää jossain välissä sinne 1000:n tuntumaan. Sitten se pitäisi saada hilattua sieltä 16:sta eurosta ylöspäin, mutta onko niin sitten ollut, että se 16 euroa on ollut aiemmin lipun hinta? Toki tässä on taloudellisesti se keissi, että 16 euron lippu 1000:lla hengellä tuottaa tasan saman verran rahaa kuin tuo halvin mahdollinen lippu 2750 yleisöllä.

Hienoahan se olisi, jos TUTO alkaisi tämän myötä kiinnostamaan.
 

Toveri-76

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo Hockey
Toki toimistolta ei löydy enää juurikaan näitä Valtosen kaltaisia väripil... mustavalkopilkkuja, joilla olisi munaa tehdä tällaista. Huoh, taitaa olla TuTonkin "huuma" muutaman kauden päästä täysin ohi jos/kun pääsarjataso ei aukea meille ja peleissä taas keskinmäärin ne 300-400 katsojaa, joista yli puolet yritys-lipuilla. No ei, ei pitäisi olla näin negatiivinen, mutta ei voi mitään. Koska Turku.

"No ei, ei pitäisi olla näin negatiivinen, mutta ei voi mitään. Koska Turku."
Aivan! Eilen täällä palstalla oli sen aikainen poru, kun näytti hetken, että mustavalkoinen naapuri oli mennyt varastamaan murot. Yöllä tuli tarkennuksia tiedotteeseen ja tänään iltapäivällä mm. tällainen mielenkiintoinen uudistus http://tutohockey.fi/fi/uutisarkist...un-mokki-tayteen-hinnat-alas-ja-kassa-kuntoon , joka on lähtenyt leviämään valtakunnallisessakin mediassa kulovalkean tavoin saaden joka puolella kehuja. Vaan mitä tekee turkulainen jatkoaika-aktiivi? Puree tuppea ja odottaa seuraavaa hetkeä, jolloin voisi taas avautua ja jakaa negaa jostakin. Erityisesti ihmettelen, että missä on Penaz? Kaveri löytäisi varmaan tästäkin asiasta jonkin sellaisen negatiivisen puolen, mitä kukaan muu meistä ei ole vielä huomannut. Sitä odotellessa.... Ei vaan, mitä jos lopetettais se parkuminen. Musta ainakin esim. tämä vaikuttaa hyvältä kokeilulta, vaikkei itseä kausarin omistajana kosketakaan. Katsotaan nyt, mitä tapahtuu meillä ja muualla jatkossa.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Toki tässä on taloudellisesti se keissi, että 16 euron lippu 1000:lla hengellä tuottaa tasan saman verran rahaa kuin tuo halvin mahdollinen lippu 2750 yleisöllä.

Juu. Mutta nakkikiskoilla ja kaljabaareissa 2750 ihmistä sentään onneksi kuluttaa hiukan enempi euroja kuin 1000 katsojaa.

Ja tosiaan kuten Toveri-76 tuossa edempänä esitti, niin kovasti paljon helpommalla täällä kirjoittajat tarttuu näppikseen negatiivisten asioiden tiimoilta, kuin positiivisten. Itse pyrin siihen, että tarpeen tullen irtoaa niin risut kuin ruusutkin, ja se miten olen tavoitteessa näiden vuosien aikana onnistunut, jää toki muiden arvioitavaksi.

Ja kyllä! Nyt jos koska on kiitoksen paikka. Ensin eilinen tiedotusfiasko loppujen lopuksi paikattiin kuin paikattiinkin, ja tänään rykäistiin vielä ilmoille tuo lippu-uudistuskin. En tiedä onko mikään taho koskaan tarjonnut samaa, mutta epäilen. Vaan vaikka olisikin, niin helvetin hieno juttu joka tapauksessa. Ainakin yritetään, ja se on pääasia.

Taitaa olla juuri palstatoveri penaz joka on arvostellut tj. Aavistakin mm. pojuttelemalla. Minä taas sanoisin, että Aavisesta ei tähän mennessä huonoa sanottavaa ole, ainakaan minulla. Hyviä ideoita ja koko ajan yritys päällä, ja kaikki tehdään hyvin selkeästi talous edellä. Melkeinpä tässä tulee sellainen olo, että olisipa Aavinen saanut olla ruorissa jo vuosia aiemmin, niin tiedä missä sitä oltaisiin.

Hienoa Dan ja muutkin toimistolla, yrityksen puutteesta teitä ei ainakaan voi syyttää!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Vaan mitä tekee turkulainen jatkoaika-aktiivi? Puree tuppea ja odottaa seuraavaa hetkeä, jolloin voisi taas avautua ja jakaa negaa jostakin. Erityisesti ihmettelen, että missä on Penaz? Kaveri löytäisi varmaan tästäkin asiasta jonkin sellaisen negatiivisen puolen, mitä kukaan muu meistä ei ole vielä huomannut. Sitä odotellessa.... Ei vaan, mitä jos lopetettais se parkuminen.
Nämä "kaverit" ovat varmasti TuTon toimiston ympärillä pitämässä omaa mielenosoitustaan jo toista päivää putkeen ja eivät ole tietoisia uusimmista käänteistä.

Laulu raikaa parhaillaan ympäri Tutolaa.
"Tuto alas, minä olen valas, sponsorini Jalas, ennemmin Airistolla kalas, kun tepsin huora salas, rest in peace talas".

Ja sitten asiaan.

Tutolta Mestiksen mittakaavassa loistava temppu. Jos katsojamäärä jäisi muuten reiluun tuhanteen katsojaan, niin tällä tempulla voidaan saada paikalle jopa yli 2500 katsojaa ja tunnelma on aivan erilainen. Erilaisesta tunnelmasta johtuen moni tulee varmasti uudestaan ja yleisömäärät saadaan pidettyä hyvällä tasolla. Kuten joku jo aiemmin mainitsikin, niin olutta, makkaraa ja muuta lisätuotetta menee moninkertaisia määriä, jolloin seuran taskuun jää huomattavasti enemmän euroja.

Pirullisen nerokasta, sanoisin.
 

Taccutucca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, TUTO Hockey, Atlético de Madrid
Yöllä tuli tarkennuksia tiedotteeseen ja tänään iltapäivällä mm. tällainen mielenkiintoinen uudistus http://tutohockey.fi/fi/uutisarkist...un-mokki-tayteen-hinnat-alas-ja-kassa-kuntoon , joka on lähtenyt leviämään valtakunnallisessakin mediassa kulovalkean tavoin saaden joka puolella kehuja.

Juu, nyt on kyllä Aavisella hieno kamppanja ja jos saadaan Tepsiltä vaikkapa loppukaudeksi Vähätaloa ja Lämsää, niin silloin tässä yhteistyösopimuksessa rakkaan vihollisen kanssa ei ole mitään pahaa ja vuoksi muutama vastarannan kannattajakin varmaan saattaa liittyä väkihurmokseen.

Vaan mitä tekee turkulainen jatkoaika-aktiivi? Puree tuppea ja odottaa seuraavaa hetkeä, jolloin voisi taas avautua ja jakaa negaa jostakin. Erityisesti ihmettelen, että missä on Penaz? Kaveri löytäisi varmaan tästäkin asiasta jonkin sellaisen negatiivisen puolen, mitä kukaan muu meistä ei ole vielä huomannut.

Vaikka olen mies, olen silti ilmeisesti kirjoittanut viestin tämän samanaikaisesti, kun kohdun vanha limakalvo on poistunut veren mukana emättimestä ulos. Mielenkiintoista. Olen kyllä myös ilmeisesti muuttumassa penazin kaltaiseksi positiivisuuden pesäkkeeksi, mutta epäilen, että en koskaan pääse samanlaiseen "elävän legendan" rooliin. Mutta en siis kuitenkaan itse kirjoitellut mitään tästä uudistuksesta, koska en kännykällä jaksa, varsinkin kun olen nykyään erikoissairaanhoidossa töissä, mistä joka päivä kotiintullessa on aikas väsynyt.

"Tuto alas, minä olen valas, sponsorini Jalas, ennemmin Airistolla kalas, kun tepsin huora salas, rest in peace talas".

Nyt on kyllä todella hyvä :D Tällä saisit ainakin kolme Grammyä jos levyttäisit sen. Tämä kyllä piristi yötä, nyt ei enää harmita se, että Panthers ei pääse powerplayllä edes hyökkäysalueelle. Kiitos.

Jos nyt vielä laittaisin jotain edes lievästi ottelutapahtumaan liittyvää... Kyllä tuntuu paljolta tuo TuTon pelimäärä KiVaa vastaan (1+8) ja tämä uudistus on siksi mielestäni tarpeen, jotta satunnaiskatsojillakin olisi joku motivaattori lähteä peliin (kyllä, tämä oli hyvin positiivista). Itseänikin oikeastaan jopa hieman harmittaa, että perjantaina olen pelin aikaan 60km päässä Turusta, enkä pääse katsomaan tämän marraskuun uudistuksen tulikastetta. Omissa silmissä siis hyvin mielenkiintoinen uudistus ja toivottavasti joukkueenkin ne palaset, jotka ovat olleet vielä toistaiseksi hieman taka-alalla, motivoituisivat pelaamaan hieman isomman yleisön edessä vielä paremmin. Ja kyllähän yleisöä tulee ainakin loppukaudesta näihin matseihin, kun Uusikartano ja muutamat Tepsiin junnuna napatut kaverit palaavat kotiin.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt on kyllä upea veto TUTO Hockeylta ainakin suomalaisessa urheilukentässä. Lisätiedot TUTO Hockeyn sivuilta: TUTO mullistaa lippuhinnoittelun - mökki täyteen, hinnat alas ja kassa kuntoon

Erittäin tervetullut peliveto, näitä tapahtuu ihan liian harvoin suomalaisessa urheilukentässä! Mielenkiintoista nähdä, että miten tämä lähtee toimimaan. Jos homma alkaa toimimaan niin veikkaan, että tämä tulee leviämään nopeasti. Seuraavana Mikkeli?
 

Oadie

Jäsen
TUTO:ssa osataan kyllä nämä lippuihin liittyvät markkinointikikat. Ennenkaikkea tämä lippuuudistus olisi saatava suuren yleisön tietoon. TUTO:lla on aika kovat lippujen lähtöhinnat tälle kaudelle ja mihinkään suuriin ilmaiskamppanjoihin ei ole soruttu joten pitäisi kassaankin jäädä jotain. Tämän tempauksen toimivuus on nyt sitten yleisöstä kiinni. Mikkelissähän pelkkä lippujen hintojen alentaminen ei toiminut, mutta tässä TUTO:n hommassa on katsojalle annettu hieman enemmän siimaa. Tänään on ensimmäinen mittari tälle hommalle ja uskaltaisikohan toivoa kakkosella alkavaa yleisömäärää.
 

Probert24

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Montreal Canadiens (jo ennen Sakua)
Tässähän käytetään hienosti ruotsinlaivoilta tuttua tulonhankkimislogiikkaa, sillä eihän tyhjät tuolit hallin oheismyyntiä kartuta.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Nämä "kaverit" ovat varmasti TuTon toimiston ympärillä pitämässä omaa mielenosoitustaan jo toista päivää putkeen ja eivät ole tietoisia uusimmista käänteistä.Laulu raikaa parhaillaan ympäri Tutolaa.
"Tuto alas, minä olen valas, sponsorini Jalas, ennemmin Airistolla kalas, kun tepsin huora salas, rest in peace talas".
Minä olin tänään Kupittaalla katsomassa Tovereiden peliä. Olitteko te hyvät herrat Mazaa, Toveri 76 ja Taccutukka? Vai oliko tärkeämpää tekemistä? En teistä tiedä, mutta yleensä vähän ihmettelen Turun seudulla asuvia Tovereiden asioista kirjoittavia, joita ei kiinnosta käydä Tovereiden peleissä. Miksi kirjoittaa, jos pelit eivät kiinnosta?

Olen tällä kaudella käynyt katsomassa jokaisen Tovereiden kotipelin (sekä harjoitus- että sarjapelin). Ostanut kaksi kausikorttia ja käyttänyt rahaa jokaisessa pelissä. Ja olen iloinen siitä, että Tovereilla ei ole ensi viikolla pelejä, kun olen Berliinissä (mm. katsomassa Hertha Berlinin peliä Olympiastadionilla). Minusta sekä seuraa kannattavana että omalta pieneltä osaltani rahoittavana minulla on oikeus sen toimintaa arvostella, jos sen aiheelliseksi näen.

Vaikka minua jotkut Aavisen kommentit ovat kummeksuttaneet ja olen niitä arvostellut (voin palata niihin mediaketjussa. Sain Ylestä 1.10. tehdyn Aavisen haastattelun, mitä joidenkin mielestä ei ole ikinä ollut olemassakaan) niin mielestäni tämä uusi markkinointikokeilu on hyvin kannatettava. Jos mitään ei yritä, mitään ei voi saadakaan. Vaikka yhden ottelun perusteella on uutta kokeilua vaikeaa arvioida niin silti on mielenkiintoista nähdä paljonko seuraavassa Tovereiden pelissä on katsojia, kun lippujen hinnat ovat 11 euroa.
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
penaz kirjoitti:
Vaikka minua jotkut Aavisen kommentit ovat kummeksuttaneet ja olen niitä arvostellut (voin palata niihin mediaketjussa. Sain Ylestä 1.10. tehdyn Aavisen haastattelun, mitä joidenkin mielestä ei ole ikinä ollut olemassakaan) niin mielestäni tämä uusi markkinointikokeilu on hyvin kannatettava. Jos mitään ei yritä, mitään ei voi saadakaan. Vaikka yhden ottelun perusteella on uutta kokeilua vaikeaa arvioida niin silti on mielenkiintoista nähdä paljonko seuraavassa Tovereiden pelissä on katsojia, kun lippujen hinnat ovat 11 euroa.

Ainakin täällä ollaan yrittämisestä aivan samaa mieltä. Talous pitäisi saada kuntoon ja katsomot täyteen ja varmin tapa epäonnistua tässä on jämähtää vanhaan. Aavinen on välillä tehnyt aika rohkeitakin liikeitä ja heittänyt erilaisia kommentteja, mutta tällaista tarvitaan, jos uusi väylä ylös halutaan saada auki. Välillä tulee varmasti virheitäkin, mutta niistä on vain otettava opiksi ja mentävä eteenpäin. Aika näyttää miten nämä vedot tehoavat.
 

TOVERIT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Hyvä, että jotain yritetään väen saamiseksi katsomoon. Olen kuitenkin sitä mieltä, että ei tällä uudella kokeiltavalla hinnoittelumallilla ihmeitä tehdä. Vaikka 16/18 e mestispelistä on liikaa, niin ei 11e montaa katsojaa lisää tuo. Eniten tuohon katsojamäärään vaikuttaa sarjasijoitus, vastustaja sekä se miten viihdyttävää matsi on. Tuo eilinen Vantaa -matsi oli parasta markkinointia. Tämän lisäksi Liigaan on oltava jokin mahdollisuus nousta.
TuTon matsiin oli muistaakseni toissakaudella mahdollisuus päästä ilmaiseksi sisään ja siltikään halli ei aivan täynnä ollut. Jos joukkue pelaa jatkossakin viihdyttävää ja voittavaa kiekkoa, niin 1500 ka. on mahdollinen ihan hyvin maksaa lippu sitten 8, 11 tai 16e. Tietysti tuohan tuo alennettu hinta jonkun satunnaiskatsojan hallille, mutta ei sillä satojen vaikutusta ole.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Tuohan tuo alennettu hinta jonkun satunnaiskatsojan hallille, mutta ei sillä satojen vaikutusta ole.
Hyvinkin todennäköisesti näin käy seuraavassa kotipelissä, mutta seuran ilmoituksen mukaan nyt marraskuussa kokeillaan ja ensi kaudella toteutetaan käytäntö (kait edellyttäen, että kokeilun kokemukset antavat tähän aihetta).Ei niitä keinoja katsojalukujen nostamiseen paljon ole (jos jollain on parempia ehdotuksia niin Aavinen mielellään kuulee niistä. Ilmoitelkaa hänelle). Minua ärsyttävät suuret puheet, mutta pidän pienistä teoista ja oikeasta yrityksestä.

Minua myös kiinnostaisi tietää, mistä idea tähän kokeiluun on tullut. Onko se jostain lainattu vai ihan itse keksitty.
 

Ertzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo/ paikallinen kiekkoilu
Kyllä tuo lippujen hintojen pyramidi-malli on ihan kokeilun arvoinen. Omasta mielestä olisi pitänyt aloittaa tuosta halvimmasta mahdollisesta lähtökohdasta. Nyt tuon väen saaminen hallille voi vaatia paljon pidemmän ajan kuin pelkän marraskuun.
Tehokas(mahdollisesti) alku olisi luonut huokean hinnan vielä seuraavaankin matsiin johon on tovi aikaa ja näin ollen mainostamiseen olisi ollut hyvin aikaa. Esimerkiksi jos perjantaina oltaisiin saatu hallille vaikka 2000+ ihmistä 6€ hinnalla, niin oltaisiin voitu mainostaa seuraavaa kovaa Liiga-KooKoo matsia erittäin hyvällä 9€ - 8€ hinnalla. Vielä voitto Liiga-KooKoo:sta ison yleisön edessä olisi varmasti luonut sitä viime vuosien hypeä.
 

Steus

Jäsen
Tuolla hinnalla on tarkoitus varmistaa tietty tulotaso ja yleisömäärän kasvaminen halutaan lähtevän yleisöstä itsestään. Hinnoittelun riskipelin kannattavuus lienee jo nähty monessa muussa seurassa sarjatasosta tai lajista riippumatta. Ne katsojat, joille hinta on olevinaan kynnyskysymys, keksivät kyllä syyn olla lähtemättä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minusta tuo pyramidi-malli on erinomainen ideana. Suu vähän loksahti auki, kun rupesin katsomaan päivän peliin lippujen hintoja.

Pari kysymystä, sillä tänään on ajatus tulla Kupittaalle. Mahtaako hallilla olla ollut korttien kanssa ongelmia, eli uskallanko jättää käteiset automaattiin? Ja kuinka paljon kannattaa varata aikaa lipun jonotukseen? Entä mitä maksaa olut?
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Halliin pääsee tänään siis kaksi yhden hinnalla, joten ota kaveri mukaan. itse kun olen päässyt käymään hallilla, niin pankkikortilla osotokset hoitanut. Eipä ole ongelmia ollut. Jonotusta ei kaikesta toiveista huolimatta ole kauheasti ollut. Nythän siis lisäksi lipunmyynti ja sisäänkäynti on vain Hippoksenpuolesiselta sivulta. Lipun voi myös osaa etukäteen, jos jonotusta kaikesta huolimatta haluaa välttää. Oletan, että hinta on sama ennakkoon ostettuna myös...paitti ottaakohan ne jonkun välityspalkkion ? Ei muistaakseni, koska joskus ostin minäkin ennakkoon jostain Cittarista. Toisaalta tuo lipun osto meni sponssina, koska kausikorttikin oli.
Oluen hintaa en pysty sanomaan varmaksi, mutta oisko 6 €? Joku muu voi varmaan tuon vahvistaa tai korjata.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Halliin pääsee tänään siis kaksi yhden hinnalla, joten ota kaveri mukaan. itse kun olen päässyt käymään hallilla, niin pankkikortilla osotokset hoitanut. Eipä ole ongelmia ollut.

Juu näin on ollut ajatus, että kaksi vieraiden puolta pitävää tulee. Henkilökohtaisesti vihaan käteistä rahaa, joten maksan mieluiten aina kortilla. Kerran on kuitenkin käynyt niin, että korttimaksun kanssa on ollut ongelmaa ja on joutunut juoksemaan puoli kilometriä automaatille. Kupittaalla toki taitaa olla tien toisella puolen Cittarilla automaatti, joten tuskinpa tuota tulee tällä kertaa varulta nostettua. Ellei sitten esimerkiksi pubin puolella ole erikseen käteiskassaa, joka on Hippoksella esimerkiksi. Ainakin ollut.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Päätyravintoloissa ostokset voi tehdä "luukulta" tai erillisiltä myyntipisteiltä päätyravintoloissa. Myös näissä erillisissä on käynyt pankkikortti. Lisäksi hallissa on ollut yhdessä kulmassa juottola ja sielläkin käy ostokset kortilla. Saattaa tuo oluen hinta muuten olla 6,5 €..googlettamalla löysin jostain tuollaisen maininnan. Käteinen kyllä siis käy myöskin.
 

Chiquita

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO
Pari kysymystä, sillä tänään on ajatus tulla Kupittaalle. Mahtaako hallilla olla ollut korttien kanssa ongelmia, eli uskallanko jättää käteiset automaattiin? Ja kuinka paljon kannattaa varata aikaa lipun jonotukseen? Entä mitä maksaa olut?

Kyllä minä olen pystynyt maksamaan kortilla, jos käteiset ovat jääneet automaattiin. Ihan jokaisessa kioskissa. Näppärämpää se oikea raha on silti mielestäni kahvin ja pikkupurtavan ostamiseen.

Olut maksaa pieni 5€ ja iso 7€. Limuviinojen, viinien ja väkevien hinnoista en osaa sanoa.

Pisin jono hallille näyttäisi olevan siinä 15-20 min ennen? Korjatkoon joku jos olen väärässä. Kausikorttilaisena ei ole tuo jonottaminen ollut ajankohtaista...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Minua myös kiinnostaisi tietää, mistä idea tähän kokeiluun on tullut. Onko se jostain lainattu vai ihan itse keksitty.

Eikö Jokereilla ollut kauden alussa joku vastaavantapainen systeemi? Lippujen hinnat ainakin elivät KHL-peleissä. Ei sikäli, että jalallani astuisin enää Putin-Jaffalaan saatika ostaisin Jokereiden matsilippua, mutta olin jostain lukevinani, että otteluiden hinnat elivät kysynnän mukaan. Tuskin siellä kuitenkaan samalla metodilla on lippuja myyty, joten kenties TuTon kokeilu on jotain uutta suomalaisessa jääkiekkobisneksessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös