Auttaisi ehkä tämän rautakangen takelteluun.Tajusin juuri (hidas sytytys), mitä tästä puuttuu. Marko Tuulola.
Et suoraan mutta mielipiteesi "kyllähän nyt jo suomalaisista Heiskanen ja Jokiharju on peipannut aivan suvereenisti Dahlinin tällä kaudella" kielisi siita
Selostamossa ollaan hereillä :D"Luukkosen mailan menetyksestä Suomi protestin tekee" Mitä. Vittua.
Mun mielestä ei käynyt edes maalissa.
Lahinna tuli mieleen etta vahattelet tarkoituksella selostaja.Kannattaa sitten viitata ihan sanatarkasti kirjoittamaani, jos haluat sitä välttämättä tehdä.
Muuten tulee vaikutelma, että yrität ihan tarkoituksella vähätellä minua kirjoittajana vääristelemällä tarkoituksella sanomisiani.
Kehoittaisin muutenkin jättämään kaikki henkilökohtaisuudet väliin ihan kokonaan. Jos meillä on asioista mielipde-ero, käy keskustelua siitä vasta-argumentein, ei henkilökohtaisilla hyökkäyksillä.
Tulee sitten kehiin, kun kohdataan "nikkarit".Tajusin juuri (hidas sytytys), mitä tästä puuttuu. Marko Tuulola.
Mä katson kanssa hidastettuna ja en mistään kulmasta näe, että kiekko kävisi kokonaan maalissa. Ylärima->ristikko->maaliviiva.Katsoin yläkamerasta 1/8 hidastuksella ja en ainakaan itse nähnyt kiekon ylittävän kokonaan maaliviivaa.
Mä katsoin vähän eri kulmista ja oon kyllä aika varma ettei kiekko käynyt maalissa. Vittu mitä paskaa.Mä katson kanssa hidastettuna ja en mistään kulmasta näe, että kiekko kävisi kokonaan maalissa. Ylärima->ristikko->maaliviiva.