Otteluseuranta 29.–30.12.2018 (4. kisapäivä)

  • 25 020
  • 300
Tila
Viestiketju on suljettu.

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Lehtinen olis torjunut..
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Roman kaventaa Slovakialle ylivoimalla 4-1.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tajusin juuri (hidas sytytys), mitä tästä puuttuu. Marko Tuulola.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kävikö tuo edes maalissa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jokiharju taisi jo edellisessä pelissä halata omaa pelaajaa, nyt 5-3 se sitten makso, kun ei ollut vain yhtä, vaan kaksi ylimäärästä vastustajaa.
 

Kimmo Stasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Et suoraan mutta mielipiteesi "kyllähän nyt jo suomalaisista Heiskanen ja Jokiharju on peipannut aivan suvereenisti Dahlinin tällä kaudella" kielisi siita

Kannattaa sitten viitata ihan sanatarkasti kirjoittamaani, jos haluat sitä välttämättä tehdä.

Muuten tulee vaikutelma, että yrität ihan tarkoituksella vähätellä minua kirjoittajana vääristelemällä tarkoituksella sanomisiani.

Kehoittaisin muutenkin jättämään kaikki henkilökohtaisuudet väliin ihan kokonaan. Jos meillä on asioista mielipde-ero, käy keskustelua siitä vasta-argumentein, ei henkilökohtaisilla hyökkäyksillä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
No eihän se edes ollut maali. :D

No vittu, kävihän se sittenkin. Mun silmään näytti ettei ollut maali.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paljon on muuttunut ja parantunut tuo Luukkosen pelaaminen. Viime kaudella ylipelasi todella paljon. Äskeisessä maalissa olisi ollut mahdollisuus katkaista syöttö, mutta ei tuo Luukkosen piikkiin silti mennyt.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Luukkosen mailan menetyksestä Suomi protestin tekee" Mitä. Vittua.

Mun mielestä ei käynyt edes maalissa.
Selostamossa ollaan hereillä :D

Kyllä se taisi ylärimasta mennä ihan tuohon tolpan juureen verkkoon. Nopeasti tuli ulos.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kannattaa sitten viitata ihan sanatarkasti kirjoittamaani, jos haluat sitä välttämättä tehdä.

Muuten tulee vaikutelma, että yrität ihan tarkoituksella vähätellä minua kirjoittajana vääristelemällä tarkoituksella sanomisiani.

Kehoittaisin muutenkin jättämään kaikki henkilökohtaisuudet väliin ihan kokonaan. Jos meillä on asioista mielipde-ero, käy keskustelua siitä vasta-argumentein, ei henkilökohtaisilla hyökkäyksillä.
Lahinna tuli mieleen etta vahattelet tarkoituksella selostaja.

Ja Jokiharju ei ole lahellakaan Dahlinia viela. Tulevaisuudessa ehka mutta jo se etta toinen takoo anaria ja toinen junnujen kisoja kertoo kaiken tarpeellisen
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Katsoin yläkamerasta 1/8 hidastuksella ja en ainakaan itse nähnyt kiekon ylittävän kokonaan maaliviivaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hyvä vaihto Talvitieltä, ensin kolaa veskan ja sitten slovakia kyynärpäällä naamaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Suomihan tekee juuri tarvittavan tassa pelissa. Prosessi jatkuu urillaan, 20min ja kohti jenkkeja
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mä katson kanssa hidastettuna ja en mistään kulmasta näe, että kiekko kävisi kokonaan maalissa. Ylärima->ristikko->maaliviiva.
Mä katsoin vähän eri kulmista ja oon kyllä aika varma ettei kiekko käynyt maalissa. Vittu mitä paskaa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Suomen ylivoimapelistä en osaa sanoa onko se huonoa vai jotain muuta; ainakin se on käsittämätöntä ja tehotonta enkä ymmärrä mitä ihmeen kuviota siinä oikein haetaan, kun ei edes laukauksia saada aikaan. Viidellä viittä vastaan ihan ok peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös