Olen ollut aika nihkee tilaamaan mitään netistä, cd-levyjä on tuli tilailtua 2000-luvun alussa paljonkin mutta mitään muuta ei juurikaan. Mutta nyt viime vuosina oon löytänyt amazon.de :n. Tuntuu että siellä on kaikkea ja hyvään hintaan, ja luotan siihen välittäjänä.
Nyt viimeksi eilen sieltä lähti tulemaan kahvimylly, hinta oli puolet suomalaisen nettikaupan hinnasta. Saman amazonin kautta tilasin talvitennaritkin, siinä helpotti koska halusin tismalleen samanlaiset kuin loppuunkävellyt edelliset niin tiesi koon ja hinta taas -50% suomen ovh:sta.
Niin ja tietenkin tulee ostettua nämä laiva ja lentoliput, hotellihuoneet, reissut yleisestikin. Tähän itse asiassa liittyy ainoa negatiivinen kokemuskin jolloin meinasi tulla paniikki. Elikkäs Trivagon kautta varattu hotelli, kaikki piti olla ok, niin respassa kun oltiin paikan päällä virkailija sanoi että teidän varaus on eilen peruutettu. Mitä vittua! Toisin sanoen se pikku nettilafka joka tätä myi Trivagon kautta olikin sitten kaatunut ja käärinyt itselleen loput rahat. Muistaakseni oli nimeltään Hoteling! Heinäkuussa on hankala löytää hotellia paikasta kuin paikasta, mutta lapsiperheenä meille löydettiin nopeasti korvaavat hotellit lähistöltä, jopa paremmat, samalla kävi ilmi että loppuun buukatut hotelllit eivät oikeasti ole täynnä, aina on muutama extrahuone. Eli tämä pisti hiukan varpailleen ja ehkä jatkossa skippaa ne pienimmät toimijat sieltä Trivagosta.
_