Mainos

Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 787 647
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jos se ei ole viallinen, niin se on vajaa, sillä olette myyneet tätä kaikilla mahdollisilla parannuksilla keväästä asti ja me hyväuskoiset olemme sen ostaneet. Ette ole vielä päässeet edes edellisen toimijan tasolle. Jos tuote ei ole luvatun tasoinen, se tarkoittaa aina hyvitystä, tai rahojen palautusta!?
Tuote ei ole viallinen eikä vajaa kun ei ole olemassa mitään standardia minkä tasoinen palvelun tulisi olla. Puhuvat päät voi toki lupailla ihan mitä vaan, mutta millä mitatataan mullistava äänimaailma tai katsojakokemukset. Ei millään. Jos palvelu ei vastaa odotuksia, on ainoa mahdollisuus reagoida irtisanomalla palvelu. Mitään hyvityksiä on turha odotella, koska kaikki on ollut valmista kauden alkaessa ja nyt vain parannetaan palvelua.
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
@Telia Kärpät - Lukko pelissä kuvaaja kuvannut nyt pari kertaa vaihtoon menijää kunnon zoomilla, kun peli menossa muualla. Voisitteko ystävällisesti kertoa kuvaajalle, että keskittyy siihen itse peliin, ja pelikatkoilla sitten vaikka zoomailee katsomoon kun ihmiset syö.

E: Ja täällä toimii Telia TV ihan normaalisti. Win 10:llä.
 

Telia

Jäsen

Teikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers&Barkov
Tuote ei ole mielestäni viallinen, vaikka meillä on tarkoitus kehittää asioita myös tulevilla kausilla eteenpäin ja tuoda uusia ominaisuuksia ja tekniikoita käyttöön. Sellaista tilannetta ei vaan tule, että jossain vaiheessa todettaisiin kehityksen päättyvän, kun mitään asioita ei enää voida kehittää eteenpäin. Tekniikka kehittyy kokoajan ja uusia innovaatioita syntyy, joten tottakai asioita halutaan viedä tulevaisuudessa kokoajan eteenpäin. Viiveet on tällä hetkellä samalla tasolla, kuin muissakin suoratoistopalveluissa, mutta meillä on tähänkin asioita kehitteillä joilla viivettä pyritään pienentämään jatkossa.

Niko / Telia

Tämä vastaus on kyllä kaiken huippu. Moni aiheesta jo kyseli pre seasonilla että onhan kaikki varmasti kunnossa kun kausi starttaa 14.9, vastasitte että kaikki varmasti toimii. Perusasiat ovat vieläkin aivan alkutekijöissään. Teillä on ollut helvetin kauan aikaa laittaa tuote kuntoon ja nyt asiakkaat saavat täysin keskineräisen räpellyksen käytettäväksi. Pyritään ja viedään eteenpäin on ainoat vastaukset. IHAN OIKEASTI.....
 

Käppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täälläkin Samsungin puhelimella herjaa vaan järjestelmävirhettä.....vittunyt
 

Telia

Jäsen
Pukkaatteko laitteiden lisäksi vielä infoa, että mitä peliä yritätte käynnistellä, mikä heittää järjestelmävirhettä?

Niko / Telia
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Samsung Galaxy S9 ja chromecast = järjestelmävirhe...

Täällä sama vika. Laitteina koitettu LG G6, Honor 9 ja Samsung Galaxy Tab 3, sekä Chromecastin kanssa että ilman. Kärpät - Lukko peliä olen koittanut katsella. Sovellus sanoo joka laitteessa tuon virheen jo heti käynnistettäessä.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Tuo vaateesi edellyttää helvetinmoisen sovellusviidakon, koska eri laitteitta ja laiteyhdistelmiä on pilvin pimein. Tällä hetkellä palvelun saa todella pienin laitehankinnoin hyvin vaatimattomilla kustannuksilla.

Edellyttää ainoastaan nykypäivän standardeilla toteutetun striimin, jota voi katsoa joka nykypäiväisen laitteen selaimella.

Eipä tule mieleen palvelua jonka nähdäkseen asiakkaan ei tarvitse hankkia tarvittavaa laitteistoa. Tulitikkuaskista et näe yhden ainutta palvelua.

Nimimerkki @KwutsNI tämän jo aiemmin hyvin avasi kananmunavertauksellaan. Lyhyesti: jos olet tottunut ostamaan lähikaupastasi kananmunat hyvin yksinkertaisesti vain hakemalla ne käteen ja maksamalla, miten ihmeessä kauppias voi pakottaa sinut hankkimaan ylimääräistä ostoskoria kananmunien hankkimiseksi?
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuote ei ole viallinen eikä vajaa kun ei ole olemassa mitään standardia minkä tasoinen palvelun tulisi olla. Puhuvat päät voi toki lupailla ihan mitä vaan, mutta millä mitatataan mullistava äänimaailma tai katsojakokemukset. Ei millään. Jos palvelu ei vastaa odotuksia, on ainoa mahdollisuus reagoida irtisanomalla palvelu. Mitään hyvityksiä on turha odotella, koska kaikki on ollut valmista kauden alkaessa ja nyt vain parannetaan palvelua.
Ai Telialla on muitakin nimimerkkejä käytössä. Tuote ei ole se mitä on luvattu, eli se on viallinen tai vajaa!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Onko todella niin, etten pysty E-Villestä ostetulla puhelimella katsomaan, koska on rootattu? Jos näin, niin taidan hetki sitten otetun tilauksen peruuttaa saman tien.
 

Telia

Jäsen
Kommenttien perusteella laitteiden uudelleenkäynnistys on ratkaissut monilla tuon järjestelmävirheen, mitä Telia TV -sovellus on heittänyt, joten mikäli itsellä tätä ongelmaa niin kannattaa testata uudelleenkäynnistys.

Niko / Telia
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Nimimerkki @KwutsNI tämän jo aiemmin hyvin avasi kananmunavertauksellaan. Lyhyesti: jos olet tottunut ostamaan lähikaupastasi kananmunat hyvin yksinkertaisesti vain hakemalla ne käteen ja maksamalla, miksi ihmeessä kauppias voi pakottaa sinut hankkimaan ylimääräistä ostoskoria kananmunien hankkimiseksi?
Mitä helvettiä. Saako kananmunia kaupasta? Johan on maailma mullistunut. Mä oon tottunut hakemaan maatilalta missä ne tuotetaankin. Näkyy kehittyneen se homma kuten kaikki muukin. Salkkareita katselin vuosikaudet 28-tuumaisella putkitöllöllä. Eipä onnistu enää. On joutunut hommailemaan uutta töllöä sun muuta. Katsominen on toki helpottunut kun voi katsella jakson milloin vaan missä vaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös