Et ole selvästi kovin tarkasti seurannut näitä ketjuja, jos väität että minä olisin täällä vain tuskailemassa muiden tuskailulle.
Olen antanut paljon negatiivista palautetta Telian suuntaan ja pyrkinyt vastaamaan kykyjeni mukaan täällä esitettyihin kysymyksiin. Ihan vain koska aihe kiinnostaa ja olen käyttänyt Telian liiga-palveluita kohtalaisen paljon. Annan palautetta omien kokemusten mukaan. Osa siitä on positiivista, osa negatiivista, mutta pyrin vain kokonaisuutena pitämään järjen mukana ja antamaan palautetta totuudenmukaisesti.
En vain ymmärrä tätä yli menevää negistelyä, kun esimerkiksi todetaan, että voisin helposti katsoa Telian lähetyksiä, mutta en vain halua sitä tehdä, koska periaatteet. Joillakin menee vain homma yli, eikä pysytä enää missään rajoissa, kun kritisoidaan kaikkea maasta taivaaseen. Siksi on myös ihan hyvä, että joiltain saa totuudenmukaista positiivisempaa kommenttia, jotta tätä ketjua lukevat ihmiset eivät päätyisi vääriin johtopäätöksiin, jos eivät ole tuotteeeseen vielä itse tutustuneet.
Minä yksinkertaisesti haluaisin, että näissä ketjuissa annettaisiin asiallista palautetta asialliseen sävyyn ja mukana saa olla muutakin kuin pelkkää kritiikkiä. Pelkään vain sitä, että jos tietynlaiset kommentit ottavat täällä valtaa liikaa, niin Telia vetäytyy jatkoajasta pois. Enkä tarkoita tällä asiallista kritiikkiä.
Ja sinä tiedät sen mistä etten ole? Olen lukenut jokaisen viestin tästä ketjusta. Seuraan näitä kronologisesti ja käyn pari kertaa päivässä lukemassa aina siihen mennessä tulleet uudet. Joten aika hyvä kokonaiskuva on.
Missä väitin, että pelkästään olet täällä siksi?
Lainaamani sinun viesti oli kyllä vain naljailua toiselle. Jos et usko tai muista niin käyhän lukemassa se..
Nimenomaan anna mitä tahansa palautetta jne. Tee mitä huvittaa, en vain ymmärrä tuota, että pitää narista muiden narinoista. Kuten kysyin, miksi? Mikä agenda? Mitä väliä vaikka joku narisee? Eihän se sinua, teitä muutamaa kai millään tavalla kosketa jos jotain kaupallista toimijaa hiillostavat?
Ja meinaatko, että kun sinä/te vittuilette ja naljailette takaisin näille muille, niin se saisi sitten jotenkin Telian pysymään enemmän täällä? Tai surkean keskeneräisen palvelun muuttumaan paremmaksi.
Antakaa tosiaan positiivista palautetta - tai negaa jos aihetta on,Telialle. Mutta kai myös muilla on oikeus ja sana vapaa antaa myös omanlaisensa ilman teidän kettuiluja, oli se sit mitä tahansa.
Kyse ei siis ollut mistään muusta (oikeastaan mistään mitä tuohon kirjoitit) vaan siitä pelkästään, miksi vittuilla näille muille? Jos ei halua et pelkkää sellaista täällä, niin paina posia sekaan muuten vaan, anna muiden antaa oma palautteensa.
Ps. Homma ei kyllä mene yhtään yli, jos ei halua mitään ylimääräistä hankkia vain Telian ja liigan takia, vaikka se olisi kuinka vitun halpaa ja helppoa. Kun kaikki muu toimii ja näkyy kuitenkin. Vain siksi koska Telia tekee kaiken ihan päin vittua, iänikuisen vanhojen sovellusten ja omien räpellystensä kanssa saaden homman juurikin sen takia sellaiseksi et pitäis hankkia sitä tätä ja tuota, ja silti tuntuu koko ajan vaan olevan ongelmia kaiken kanssa. Ja jos tätä kritisoi niin mielestäni ihan täysi oikeus.
En vain tosiaan ymmärrä mikä tarve ja valtuutus teillä on täällä seassa päteä ja päsmäröidä ja vittuilla, kun asia koskee vain Teliaa, ja näitä joilla homma ei toimi/kritiikin esittäjiä. Jos teillä kerran toimii niin luulis että kaikki olisi hyvin.
Usko huvikses, veikkaan ettei ketään sellaista jolla ei toimi tai ei oo mahdollisuutta kattoa nykykalustolla tai tilata ylipäätään, lämmitä tai auta yhtään se, että täällä on teitä besserwissereitä keulimassa kun niin hyvin toimii ja kun vaan hankkii sitä ja tätä ja vittuilemassa muuten vaan.
Minun agenda tässä on se (jos se kysymys jollekin mieleen tulee) nimenomaan kun olen lukenut ketjua koko ajan kaikki viestit, niin tuoda julki kuinka selvä kuvio toistuu jatkuvasti ja kuinka sivullisen silmiin eniten häiritsee ja vähiten auttaa juuri nämä kritisoijille vänkääjät. Täysin turhaa ja ärsyttävää jankkaamista. Antakaa Telian itsensä hoitaa, niille se kuuluukin.