Mainos

Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 787 464
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Juu ei ole tosiaan vaikeaa chromecastilla surffaus. Katsot yhtä peliä ja kun se on erätauolla niin näppäilet luurista toisen pöyrimään. Telia TV jopa yhdisti peliin nopeammin kuin Ruutu, ainakin itsellä. Sitten jos haluat katsoa tv välissä niin senkuin vaihtaa tulolähdettä. En tiedä miten nopeasti älytvssä vaihdat tuota softasta toiseen ja sen listalta tiettyyn peliin, mutta ainakin oma vanha tv etsii hyvin pitkään sitä ohjelmakirjastoa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, LA Kings, KiPa-90, Brittifutis yleisesti
Toivottavasti tuolle sovelluksen kirjastolle on tarkoitus tehdä jotain. Tuolta ei kyllä löydä mitään vanhoja tallenteita sitten kun niitä alkaa olla enemmän.
Täällä ollaan täysin samaa mieltä asiasta. Ei mitään selkeyttä tuon kirjaston kanssa. Toivottavasti senkin fiksaavat vielä kuosiin, ennen kun sinne alkaa sitä tallennetta tulemaan joka tuutista.
 

Jerkkola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolme kovaa: Pori, Pata ja Pesäkarhut
Tämäpä huikeaa. Tuli kokeiltua: Macbook Pro ja Chrome = kuva on mössöä. Vanha win7-läppäri siis turha kaivaa kaapinpohjalta, kiitos siis tiedosta.

Television Chromecastin (uusi Sony 4K -töllö) + Teliankin myymän Oneplus 6:sen yhdistelmällä kuva on täysi vitsi.

Eipä ollut kummoinen avaus Telialta. Mut hei, hieno lisämyynnin paikka, kun mäkin käyttäjät kaikki homma 10 € / kk Telian tiiliskiven.

Tehkää nyt joko mäkille appi, korjatkaa tuo selaimen kuvanlaatu tai duunatkaa Android töllölle appi. Ei voi olla noin vaikeeta.

Itsellä pöytäköneella Win 7 + Chrome ja selainlaajennus toimii moitteetta. Tuosta menee kuitenkin HDMI vahvistimen kautta telkkariin ja tykkiin, joten hyvä niin.

Tuo oma kommenttini koski (muistaakseni) nimenomaan sitä, ettei Win7:lla tai Mäkillä ole mahdollista käyttää tuota Win kympille tehtyä omaa softaa, jonka "pitäisi" toimia parhaiten.
 

Telia

Jäsen
Täällä ollaan täysin samaa mieltä asiasta. Ei mitään selkeyttä tuon kirjaston kanssa. Toivottavasti senkin fiksaavat vielä kuosiin, ennen kun sinne alkaa sitä tallennetta tulemaan joka tuutista.

Kirjaston kuvat tullaan päivittämään vielä ennen kauden alkua ja ohjelmiin liittyvää tietoakin "rakennetaan" parhaillaan. Myös kaikki ylimääräiset testilähetykset tullaan siivoamaan pois ennen kauden alkua. Hakutoiminnehan Telia TV:ssä jo on, joten sitä kannattaa ehdottomasti hyödyntää.

Merja / Telia
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla on Chromecast tällä hetkellä samassa WLAN verkossa kiinni, kuin puhelin/tabletti jolla appsin kautta ohjelmia castaan. Tuli vain mieleen, että kun tuo nettiyhteys kuitenkin aina silloin tällöin on poikki ties minkä häitiöiden vuoksi, niin miten tuo Chromecastin käyttö käytännössä onnistuu silloin, kun käytössä on vain puhelimen mobiilidata? Eli puhelimen appsista näkee lähetyksen mobiilidatalla, mutta mitenkäs sen silloin castaa telkkariin? Ja kuinka monella ylipäätänsä on mitään muuta yhteyttä kotona kun mobiilidata puhelimessa tai tabletissa?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Mulla on Chromecast tällä hetkellä samassa WLAN verkossa kiinni, kuin puhelin/tabletti jolla appsin kautta ohjelmia castaan. Tuli vain mieleen, että kun tuo nettiyhteys kuitenkin aina silloin tällöin on poikki ties minkä häitiöiden vuoksi, niin miten tuo Chromecastin käyttö käytännössä onnistuu silloin, kun käytössä on vain puhelimen mobiilidata? Eli puhelimen appsista näkee lähetyksen mobiilidatalla, mutta mitenkäs sen silloin castaa telkkariin? Ja kuinka monella ylipäätänsä on mitään muuta yhteyttä kotona kun mobiilidata puhelimessa tai tabletissa?

Tätä asiaa itse kyselin tuossa toisessa Telia-ketjussa, koska Chromecastia koskaan käyttämättömänä kuvittelin että voin työntää tavaraa suoraan kännykän mobiilidatasta televisioon CC:n kautta. Mutta opin että se ei onnistu, vaan pitää olla WiFi, johon sekä puhelin että CC on kytketty. Se oli surullinen uutinen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Lisäten omaan viestiini, onko olemassa jotain kaapeleita, jolla voin liittää kännykkäni/tablettini television (HDMI?) -reikään ja käyttää
televisiota vain kännykän/tabletin lisänäyttönä, kuten Urhon aikaan tein läppärin kanssa?
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Lisäten omaan viestiini, onko olemassa jotain kaapeleita, jolla voin liittää kännykkäni/tablettini television (HDMI?) -reikään ja käyttää
televisiota vain kännykän/tabletin lisänäyttönä, kuten Urhon aikaan tein läppärin kanssa?
Kyllä niitä on, kun Mestis pelejä usein katsoin juuri tuolla tavalla useasti. Tietysti eri laitteille tuntuu olevan omia kaapeleita tuohon, joten yhteensopivuus kannattaa noissakin tarkistaa aina.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Lisäten omaan viestiini, onko olemassa jotain kaapeleita, jolla voin liittää kännykkäni/tablettini television (HDMI?) -reikään ja käyttää
televisiota vain kännykän/tabletin lisänäyttönä, kuten Urhon aikaan tein läppärin kanssa?
En suosittele. Tuli kokeiltua tabletilla tuota Ruudun aikoina ja meni tietyt lähetykset täysin diashowksi - liekö syynä tuo 50hz kuvataajuus vai mikä. Tosiaan tuon WiFi-hotspotin kautta pitäisi CC toimia (tosin asennuksessa tarvitset ilmeisesti avuksi toisen älylaitteen tai tietokoneen, jossa Chrome-selain). Itse en ole tätä kuitenkaan kokeillut.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Kyllä niitä on, kun Mestis pelejä usein katsoin juuri tuolla tavalla useasti. Tietysti eri laitteille tuntuu olevan omia kaapeleita tuohon, joten yhteensopivuus kannattaa noissakin tarkistaa aina.

No kappas, sehän kuulostaa messevältä. Miksi ihmeessä sitten haluaisin sotkeentua Chromecastin maailmaan?
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Lisäten omaan viestiini, onko olemassa jotain kaapeleita, jolla voin liittää kännykkäni/tablettini television (HDMI?) -reikään ja käyttää
televisiota vain kännykän/tabletin lisänäyttönä, kuten Urhon aikaan tein läppärin kanssa?

On tää kyllä vittu yksi farssi. Mietin jo että olisi mökillekin helppo ottaa chromecasti mukaan ja siirtää vaan puhelimesta mobiilidataa käyttäen kuvaa isolle ruudulle, mutta eihän se sitten onnistu. Syksyllä monia hienoja viikonloppuja mökkeillä ja en todellakaan ala läppäreitä raahaamaan mukana eikä puhelimesta kyllä kukaan jaksa tihrustaa.
 

Heinz

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy
Tätä asiaa itse kyselin tuossa toisessa Telia-ketjussa, koska Chromecastia koskaan käyttämättömänä kuvittelin että voin työntää tavaraa suoraan kännykän mobiilidatasta televisioon CC:n kautta. Mutta opin että se ei onnistu, vaan pitää olla WiFi, johon sekä puhelin että CC on kytketty. Se oli surullinen uutinen.

Itselläni ainoa netti tulee juurikin puhelimen kautta. Eli jaan puhelimesta netin CC:lle ilman mitään ulkoisia härpäkkeitä.

Tämä toki vaatii asennusvaiheessa pientä säätämistä. Niin kuin joku jo taisi mainita, niin asennuksen aikana tarvitaan toinen puhelin / tietokone, joka on yhdistetty tähän puhelimen wifi-verkkoon. Sitten kun asennus on kerran tehty niin ylimääräistä laitetta ei enää tarvita, vaan riittää kun puhelimen mobiilitukiasema on päällä. Aivan ongelmaton viritelmä tämä ei ole, mutta omaan käyttöön ihan riittävä.
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Itselläni ainoa netti tulee juurikin puhelimen kautta. Eli jaan puhelimesta netin CC:lle ilman mitään ulkoisia härpäkkeitä.

Tämä toki vaatii asennusvaiheessa pientä säätämistä. Niin kuin joku jo taisi mainita, niin asennuksen aikana tarvitaan toinen puhelin / tietokone, joka on yhdistetty tähän puhelimen wifi-verkkoon. Sitten kun asennus on kerran tehty niin ylimääräistä laitetta ei enää tarvita, vaan riittää kun puhelimen mobiilitukiasema on päällä. Aivan ongelmaton viritelmä tämä ei ole, mutta omaan käyttöön ihan riittävä.

Ok, tätä juuri olen itse yrittänyt hakea. Täytyy yrittää säätää, kiitokset tästä tiedosta, että homma on mahdollista.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En muista tiedä mutta onhan cc käyttö aivan vitusti helpompaa ja mukavampaa noin yleisellä tasolla kuin hinkata läppäri/hdmi yhdistelmällä. Perheelliselle myös melko kätevä, jos vaikka lapset haluaa kattoa Nalle Puhia niin laittaa vaan tarvittavasta sovelluksesta pyörimään kännykästä.

Voin jopa luvata, että jokainen perusapina saa cc toimimaan (yleisellä tasolla) jos itekin oon sen saanut.

Ettei ihan menis ohi aiheen, ainakin itsellä toimi Telian sovelluksessa hyvin androidista cc kautta telkkariin.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Itsellä pöytäköneella Win 7 + Chrome ja selainlaajennus toimii moitteetta. Tuosta menee kuitenkin HDMI vahvistimen kautta telkkariin ja tykkiin, joten hyvä niin.

Tuo oma kommenttini koski (muistaakseni) nimenomaan sitä, ettei Win7:lla tai Mäkillä ole mahdollista käyttää tuota Win kympille tehtyä omaa softaa, jonka "pitäisi" toimia parhaiten.
Okei, kiitos tarkennuksesta. Tuli tosin jo tuo Chromecast ultra hommattua. Perjantaina menee testiin...samalla tietysti voisi kokeilla tuon win 7 läppärin hdmi:n kautta ja ehkäpä sitten vielä palauttaa tuon Googlen härpäkkeen.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Tää tietosekaannus johtuu siitä, että Google poisti keväällä 2017 CC:ltä tue puhelimen hotspottiin. Tä,ä uutisoitiin laajasti ja tästä nousi aikamoinen myrsky. ensin Google selitti, että tällä parannetaan castauksen luotettavuutta ja hotspotit ei ole olleet koskaan virallisesti tuettuja. Palaute oli kuitenkin sen verran murhaavaa, että Google palautti ominaisuuden syksyllä 2017 takasin CC:n. Toki, siis ekalla kertaa täytyy olla joku kolmas laite, jolla sen konffaa, mutta sen jälkeen pitäsi toimia puhelimien G4 yhteydellä HotSpotin kautta CC:n castaaminen
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Miten puhelimen hotspotin käyttö voidaan käytännössä estää, jos netti tulee tuon jakavan puhelimen mobiilidatalla? Entä jos käyttää tällaisessa tapauksessa wifi-directiä? Eikö Chromecast tue tuota ominaisuutta ollenkaan? Entä ihan suora näytönpeilaus?
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Miten puhelimen hotspotin käyttö voidaan käytännössä estää, jos netti tulee tuon jakavan puhelimen mobiilidatalla?

Helposti, estää mobiilidatatunnisteen, se on verkossa näkyvissä. Samoin mobiililaite tunnistuu (ei tullu kokeiltua 4g simmiä tukiasemassa, sen oispitäny toimia, kun sillä oli oma hdcp palvelin). Ei toi nyt mikään ongelma ole.. tai ollut Googlelle. Vanhan firmiksen palauttamalla tosta pääsi eroon ja sit viä esti laitteen päivittymisen.. tosiaan elokuussa vuossitten julkastiin sitten betafirmis, jossa mobiiilidata ei ollu estetty.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
On tää kyllä vittu yksi farssi. Mietin jo että olisi mökillekin helppo ottaa chromecasti mukaan ja siirtää vaan puhelimesta mobiilidataa käyttäen kuvaa isolle ruudulle, mutta eihän se sitten onnistu. Syksyllä monia hienoja viikonloppuja mökkeillä ja en todellakaan ala läppäreitä raahaamaan mukana eikä puhelimesta kyllä kukaan jaksa tihrustaa.

Onnistuu.

Mökille cc mukaan ja kiinni telkkariin siellä. Puhelimen kautta jaat samannimistä ja salasanaista hotspottia kuin kotona niin ei tarvitse cc verkko asetuksia joka kerta muuttaa.
 

Telia

Jäsen
Laskutuksesta tarkennuksia

Tähän tilanteeseen kaivattiin tarkennuksia, joten yritän nyt avata asiaa mahdollisimman selkeästi. Kanavapaketeissa on Telian toimitusehtojen mukaisesti 1 kuukauden irtisanomisaika. Aiemmin on voitu asiakaspalvelussa hyödyntää myös lyhempää irtisanomisaikaa, mutta lähtökohtaisesti aina maksu-tv kanavien minimi tilausjakso on ollut 1 kuukausi ja näin myös Liigan osalta. Määräaikaiset sopimukset on mahdollista lopettaa määräaikaisen sopimuksen loppuun, irtisanomisaika toki huomioiden.

Teknisistä syistä johtuen meillä on tällä hetkellä itsepalvelukanavassa telia.fi ja Minun Telia –sovelluksessa mahdollista päättää toistaiseksi voimassaoleva kanavapaketti heti irtisanomispäivälle, jolloin kanavien näkyminen ja laskutus päättyvät välittömästi samalle päivälle. Tähän tekniikkaan on tulossa muutoksia, jotta järjestelmä osaa tarjota irtisanomistilanteessa asiakkaalle toimitusehtojen mukaista irtisanomisvaihtoehtoa.

Liiga-passin ja Joukkuepassin osalta laskutus alkaa 1.9. ja kaikki passin tilanneet näkevät siis televisioitavat harjoitusottelut kauden alkuun saakka Telia TV:n kautta. Mikäli passin tilaa myöhemmin, niin kyseiseltä kuukaudelta veloitetaan päiväkohtaisella veloituksella ne päivät jolloin palvelu on käytössä. Laskulla näkyvä laskutusjakso voi vaihdella tilaushetkestä riippuen, eli laskulla ei veloiteta täsmällisesti kalenterikuukautta, vaan laskutettava jakso voisi olla esimerkiksi 14.9. – 13.10. väliseltä ajalta. Laskun erittelystä näkee aina selvästi, mitä aikaväliä siinä veloitetaan.

Syyskuun laskutuksesta on viestitty avoimesti Telian Q&A-listauksessa, foorumeilla, sosiaalisessa mediassa ja tilausvahvistuksissa. Mikäli joku haluaa tilaamaansa pakettiin jotakin muutoksia tässä elokuun aikana, niin Telia TV –sovelluksen osalta se onnistuu telia.fi sivujen kautta ja muiden tekniikoiden osalta asiakaspalvelusta.

Liiga-passi ja Joukkuepassi on automaattisesti maksuton kesätauon aikana, eli maksat niiltä kuukausilta kun pelejä pelataan. Mikäli käytössäsi on Joukkuepassi ja oman joukkueesi pelit päättyisivät maaliskuussa, niin laskutus päättyy automaattisesti maaliskuun loppuun. Mahdollisesti toukokuulle venyvien finaalipelien laskutus on meillä vielä mietinnässä. Haluamme toki löytää sellaisen ratkaisun, joka on kaikkien kannalta myös toukokuun osalta reilu.

Telian yleiset toimitusehdot löytyvät täältä

Toivottavasti tämä toi tarvittavaa selvennystä meidän laskutuskäytäntöön.

Niko / Telia
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laskutuksesta tarkennuksia

Tähän tilanteeseen kaivattiin tarkennuksia, joten yritän nyt avata asiaa mahdollisimman selkeästi. Kanavapaketeissa on Telian toimitusehtojen mukaisesti 1 kuukauden irtisanomisaika. Aiemmin on voitu asiakaspalvelussa hyödyntää myös lyhempää irtisanomisaikaa, mutta lähtökohtaisesti aina maksu-tv kanavien minimi tilausjakso on ollut 1 kuukausi ja näin myös Liigan osalta. Määräaikaiset sopimukset on mahdollista lopettaa määräaikaisen sopimuksen loppuun, irtisanomisaika toki huomioiden.

Teknisistä syistä johtuen meillä on tällä hetkellä itsepalvelukanavassa telia.fi ja Minun Telia –sovelluksessa mahdollista päättää toistaiseksi voimassaoleva kanavapaketti heti irtisanomispäivälle, jolloin kanavien näkyminen ja laskutus päättyvät välittömästi samalle päivälle. Tähän tekniikkaan on tulossa muutoksia, jotta järjestelmä osaa tarjota irtisanomistilanteessa asiakkaalle toimitusehtojen mukaista irtisanomisvaihtoehtoa.

Liiga-passin ja Joukkuepassin osalta laskutus alkaa 1.9. ja kaikki passin tilanneet näkevät siis televisioitavat harjoitusottelut kauden alkuun saakka Telia TV:n kautta. Mikäli passin tilaa myöhemmin, niin kyseiseltä kuukaudelta veloitetaan päiväkohtaisella veloituksella ne päivät jolloin palvelu on käytössä. Laskulla näkyvä laskutusjakso voi vaihdella tilaushetkestä riippuen, eli laskulla ei veloiteta täsmällisesti kalenterikuukautta, vaan laskutettava jakso voisi olla esimerkiksi 14.9. – 13.10. väliseltä ajalta. Laskun erittelystä näkee aina selvästi, mitä aikaväliä siinä veloitetaan.

Syyskuun laskutuksesta on viestitty avoimesti Telian Q&A-listauksessa, foorumeilla, sosiaalisessa mediassa ja tilausvahvistuksissa. Mikäli joku haluaa tilaamaansa pakettiin jotakin muutoksia tässä elokuun aikana, niin Telia TV –sovelluksen osalta se onnistuu telia.fi sivujen kautta ja muiden tekniikoiden osalta asiakaspalvelusta.

Liiga-passi ja Joukkuepassi on automaattisesti maksuton kesätauon aikana, eli maksat niiltä kuukausilta kun pelejä pelataan. Mikäli käytössäsi on Joukkuepassi ja oman joukkueesi pelit päättyisivät maaliskuussa, niin laskutus päättyy automaattisesti maaliskuun loppuun. Mahdollisesti toukokuulle venyvien finaalipelien laskutus on meillä vielä mietinnässä. Haluamme toki löytää sellaisen ratkaisun, joka on kaikkien kannalta myös toukokuun osalta reilu.

Telian yleiset toimitusehdot löytyvät täältä

Toivottavasti tämä toi tarvittavaa selvennystä meidän laskutuskäytäntöön.

Niko / Telia
Eli Telialla on nyt päätetty, että on pienempi paha suututtaa asiakkaat, kuin hyvittää ennakkotilaajille tuo syyskuun alkuosuus. Eli koetaan, että menetettyjen asiakkaiden määrä ja suuttuneiden asiakkaiden määrä on sitä luokkaa, että asialle ei kannata tehdä mitään. Jokainen joutuu siis itse kikkailemaan tilauksen irtisanomisen kanssa, jos ei halua maksaa tyhjältä syyskuun puoliväliin asti.

Täytyykö tämä asia oikeasti viedä valtamedian uutisoitavaksi, että Telialla joudutaan jo taloudellistenkin seikkojen vuoksi toimimaan asiakkaiden kannalta edullisella tavalla?

Kaikesta paistaa, että siellä on nyt vain laskettu euroja ja todettu, että ei ole kannattavaa lähteä kaikille ennakkotilaajille tuota hyvittämään.

Olipa sitten miten "avoimesti" tahansa asiasta kerrottu (ei ole), niin totuus on, että tässä nyhdetään nyt ennakkotilaajilta enemmän rahaa, kuin niiltä, jotka tilaavat tuotteen juuri kauden alkaessa. Ilmaisten harjoitusotteluiden tulisi olle ennakkotilaajan etu, eikä jotain mistä ennakkotilaajien täytyy maksaa puolen kuukauden maksut. Näinhän siitä on myös uutisoitu, vaikkakin tarkoituksella on oltu epäselviä asian suhteen.

Jos tämä asia viedään valtamedian uutisointiin, niin on varmaa, että ennakkotilaajia menetetään vielä isot kasat. Sekä nykyisiä, että tulevia ennakkotilaajia. Puhumattakaan siitä millainen isku se on Telian maineelle Suomessa.

Ymmärrän Teliaa muissa asioissa täysin ja uskon, että siellä saadaan lopulta hyvää jälkeä aikaiseksi. On kuitenkin todella paskamainen tapa aloittaa liiga-taival vittuilemalla ennakkotilaajille epäselvällä mainonnalla ja epäreilulla laskutuksella.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Nyt se 14pv irtisanomisaika muuttui jo 1kk pituiseksi? Ai miksikö, että saadaan vielä 1kk extramaksua niiltä, jotka eivät keväällä tajua ajoissa irtisanoa tilaustaan. Tilaus tulee siis perua 4.4 viimeistään, että se päättyy 4.5 etkä maksa koko Toukokuuta.

Kyllä tämä menee vain päivä-päivältä uskomattomammaksi sopan keittelyksi.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
@Telia Ei tuo nyt vieläkään täysin selvä ole. Jos paketin tilaa 14.9 ja irtisanoo samantien, tulee laskutus siis 14.9-13.10 väliseltä ajalta, mutta loppuuko tilaus myös tuohon 13.10 vai jatkuuko se 31.10 asti?

Ja ihan vain huumorin vuoksi, syyskuussa päiväkohtainen laskutus on ilmeisesti "passin hinta"/ 30 päivää ja lokakuussa sitten taas "passin hinta" / 31 päivää?

edit. On se jännä kuinka vaikeaa on maksaa heti yhdestä kuukaudesta, ilman että täytyy odotella laskuja
 

Telia

Jäsen
@Telia Ei tuo nyt vieläkään täysin selvä ole. Jos paketin tilaa 14.9 ja irtisanoo samantien, tulee laskutus siis 14.9-13.10 väliseltä ajalta, mutta loppuuko tilaus myös tuohon 13.10 vai jatkuuko se 31.10 asti?

Ja ihan vain huumorin vuoksi, syyskuussa päiväkohtainen laskutus on ilmeisesti "passin hinta"/ 30 päivää ja lokakuussa sitten taas "passin hinta" / 31 päivää?

Luonnollisesti laskutus ja kanavien näkyminen päättyy aina samalle päivälle.

Jälkimmäiseen kysymykseen. Juurikin tuolla kaavalla se päiväkohtainen hinnoittelu lasketaan.

Niko / Telia
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onko tosiaan niin, että jos on kestotilaaja maksaa keväällä toukokuun loppuun asti jos 2.5 pelataan? Mutta irtisanomalla sopimuksen 5.4. säästää parikymppiä? Onko siinä mitään järkeä? Eikö juuri kestotilaajan pitäisi hyötyä uskollisuudestaan?

Hinnoittelu on tosiaan teleoperaattorin hinnoittelu. Liittymäkaupoillahan tilanne on ihan sama. Pitää vaihtaa säännöllisesti koska operaattorit ovat laskeneet, että tulee enemmän rahaa sisään kun antaa laiskojen vaihtajien maksaa ylihintaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös