Ottakaa nyt ihan oikeasti nuo jopa lievästi häiritsevät joukkueiden logot pois tuosta tulostaulun ja pelikellon sivuilta. Ihan turhaan vievät hyvää tilaa kuvasta.
Tuota yläreunan grafiikkaa on jo viilattu katsojien toiveiden perusteella, eli se on pienempi kuin alkuperäinen versio. Muutoksen jälkeen tuli myös palautetta, että nyt se on parempi. Sellaista grafiikkaa ei varmasti löytyisikään, mikä olisi kaikkien silmään paras mahdollinen, kun luonnollisesti mielipiteet vaihtelee. Tällä ratkaisulla siis jatketaan eteenpäin.
Ruudussa tuli oikeaan alakulmaan aina ilmotus, kun toisessa ottelussa oli tilanne muuttunut. Se takaisin ja vielä kun olisi Viasatin tasoisia hidastuksia laukauksissa. Myös maalikoosteiden näkeminen olisi mukavaa (tällä hetkellä näkyy vain yksi kuva, videota ei voi käynnistää).
Missä tulospalvelu viipyy? Kohta on jo lokakuu puolivälissä.
@Telia
Tämä tulospalvelu / muiden otteluiden tulosten ilmoittelu on herättänyt todella paljon kommenttia puolesta ja vastaan. Tämän tyyppinen ominaisuus ollaan tuomassa kyllä, mutta tähän halutaan löytää hyvä ratkaisu joka palvelisi kaikkia katsojia. Tiivistäisin asian siten, että kaikki elementit mitä Liigan lähetyksissä on totuttu aiemmin näkemään, niin tullaan näkemään myös jatkossa ja lisäksi tuodaan myös uusia asioita.
" Kiitos viedään asia eteenpäin " on surkein vastaus mitä voi asiakkaalle antaa. Asia jää ilmaan leijumaan. Asiakas ei saa tietoa miten ongelmat tulevat kuntoon, koska ne tulevat kuntoon ja miten mahdollisesti hyvitetään harmitus, joka maksavalle asiakkaalle aiheutetaan. Itse en ikinä kehtaisi vastata asiakkalle noin ylimalkaista vastausta, jolla pestään taas kädet hetkeksi kaikesta vastuusta.
Itse näkisin, että nämä "eteenpäin viedyt" asiat olisi hyvä listata johonkin täällä jatkiksen puolella, ja siinä samassa paikassa myös tiedotettaisiin tasaisin väliajoin asian etenemisestä. Tällainen toimintatapa ei toimi kaikkialla, mutta tässä yhteydessä mielestäni kyllä. Tällä tavoin asiakkaaseen kontaktia pitävät henkilöt myös saattaisivat saada vauhtia asioiden ratkomiseen, kun heiltä lähtisi kyselyä etenemisestä tuotannon puolelle tasaisin väliajoin.
Tämä on hyvä pointti kyllä. Ymmärrän, että tilanne voi äkkiseltään vaikuttaa siltä, kuin palautteita ei oikeasti edes huomioitaisi. Meillä kuitenkin kerätään palautteita ja kehitysideoita paljon talteen, sekä yritetään hahmottaa isoa kuvaa ja kokonaistilannetta. Toisinaan toiveet menee myös pahasti ristiin, jolloin kaikkia on mahdotonta miellyttää. Esimerkkinä juurikin tuo muiden otteluiden tilanteiden ilmoittelu ruudussa, kun moni haluaa sen näkyville ja sitten on paljon ihmisiä jotka eivät halua. Näihin pyritään sitten aina hakemaan hyviä ratkaisuja ja toisinaan on mahdotonta kommentoida, onko idea mahdollista toteuttaa ja jos on, niin mikä aikataulu voisi olla.
Tätä voidaan toki pohtia, että olisiko esimerkiksi tuonne
Q&A-osioon mahdollista rakentaa jonkinlaista listausta ja sinne päivittää ideoiden ja kehitysehdotusten statusta.
Niko / Telia