Tässä on taas malliesimerkki siitä dinosaurusajan asiakaspalvelusta. Tee vikailmoitus, niin katsotaan sitten JOS jotain hyvitetään. Ja odotetaan että kun tämä hyvittäminen tehdään mahdollisimman hankalaksi, niin mahdollisimman harva jaksaa sitä tehdä.
Nykyaikana organisaatio, joka haluaa palvella asiakkaitaan, haluaa yllättää heidät positiivisella tavalla ja tehdä asiat helpoksi, varsinkijn silloin jos joku ei ole mennyt kuin on luvattu. Silloin mm. tässä tapauksessa, hyvitykset pitäisi tulla kaikille automaattisesti, pyytämättä ja perään lähtisi automaattinen viesti/tekstari jossa kerrotaan näin käyneen, pahoitellaan, ja kerrotaan hyvityksestä, joka tulee automaattisesti tilille tai vaihtoehtoisesti vähennetään seuraavasta laskusta. Ei ikinä missän nimessä milloinkaan niin, että odotetaan että kuka valittaa ja koska, ja sitten aletaan vääntämään muutamasn euron alennuksia niille ketä ymmärsi pyytää.
Vitun pellet, nyt jotakin järkeä jo tähän toimintaan. Kaikkea teidän toimintaa leimaa kilometrien päähän se, että sitä ei todellakaan tehdä asiakaslähtöisesti, asiakasta kunnioittaen. Jos aikomuksena on myydä Telian muitakin palveluita ja brändiä nostaa, niin aika ison joukon edessä vedätte itsenne niin isoon kuoppaan että nousua ei ole eikä tule.100 000 Telian Liiga-tv:n käyttäjää esimerkiksi voi vaikuttaa jo helposti 500 000 ihmisen vaikutuspiiriin ja sille masslle kun aletaan kertomaan kuinka mikään ei Telialla toimi ja kuinka on laskutuksesta asiakaspalveluun kaikki sekaisin niin mainosarvo on taattu.