Mainos

Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 789 955
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
,
Juurihan kyselin niiden esimerkkien perään, että kerro vaan.

Että silleen...
DNA. Heitti jokaiselle 15e hyvityksen kellä oli tilattuna ruutu koska melkein pari erää ekasta pelistä jäi näyttämättä koska sopimuskuviot.

Että silleen...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
,

DNA. Heitti jokaiselle 15e hyvityksen kellä oli tilattuna ruutu koska melkein pari erää ekasta pelistä jäi näyttämättä koska sopimuskuviot.

Että silleen...
Jäikö sitä muka melkein pari erää näkymättä? Itse muistelisin että olisi tullut jo ennen peliä tekstari (tyyliin 18.29) että sopimus on olemassa ja pelit näkyy, mutta hyvitys tuli silti. En kyllä tarkkaan muista menikö näin koska en tuona ajankohtana pystynyt peliä muutenkaan katsomaan, mutta hyvitys tosiaan oli erittäin reilu eli 15 euroa.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jäikö sitä muka melkein pari erää näkymättä? Itse muistelisin että olisi tullut jo ennen peliä tekstari (tyyliin 18.29) että sopimus on olemassa ja pelit näkyy, mutta hyvitys tuli silti. En kyllä tarkkaan muista menikö näin koska en tuona ajankohtana pystynyt peliä muutenkaan katsomaan, mutta hyvitys tosiaan oli erittäin reilu eli 15 euroa.
Sen ainakin muistan, että yksi erä jäi näkemättä. Muistaakseni osa toisestakin erästä.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Onko kyseessä ollut viime vuoden tilanne, jossa on vielä elokuun lopulla siis myyty asiakkaille hinnalla 34,90 €/kk. Sitten ihan parin päivän päästä 19,90 €/kk. On myyty hubia ja kaikkea muuta siinä samassa.

Ruutu+ Viihde & Urheilu - TV ja Viihde - tuki.dna.fi - DNA

Toki kaikille tullut 15€ hyvitys on ihan ok, mutta mistään ei löytynyt asiaa vahvistavaa tietoa, että jokaiselle DNAn Ruutu+ asiakkaalle olisi tullut.

Että silleen...
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Onko kyseessä ollut viime vuoden tilanne, jossa on vielä elokuun lopulla siis myyty asiakkaille hinnalla 34,90 €/kk. Sitten ihan parin päivän päästä 19,90 €/kk. On myyty hubia ja kaikkea muuta siinä samassa.

Ruutu+ Viihde & Urheilu - TV ja Viihde - tuki.dna.fi - DNA

Toki kaikille tullut 15€ hyvitys on ihan ok, mutta mistään ei löytynyt asiaa vahvistavaa tietoa, että jokaiselle DNAn Ruutu+ asiakkaalle olisi tullut.

Että silleen...
Joko viime kausi tai edellinen kausi. Noh, ihan sama, kuitenkin. Tuli itelle ihan tekstarina ja kaikille tilanneille sellainen tuli. Johtui siitä, kun eivät päässeet kaapeliverkon osalta sopimukseen tarpeeksi ajoissa.


Ai niin. Että silleen...
 

Wire

Jäsen
Tässä on taas malliesimerkki siitä dinosaurusajan asiakaspalvelusta. Tee vikailmoitus, niin katsotaan sitten JOS jotain hyvitetään. Ja odotetaan että kun tämä hyvittäminen tehdään mahdollisimman hankalaksi, niin mahdollisimman harva jaksaa sitä tehdä.

Nykyaikana organisaatio, joka haluaa palvella asiakkaitaan, haluaa yllättää heidät positiivisella tavalla ja tehdä asiat helpoksi, varsinkijn silloin jos joku ei ole mennyt kuin on luvattu. Silloin mm. tässä tapauksessa, hyvitykset pitäisi tulla kaikille automaattisesti, pyytämättä ja perään lähtisi automaattinen viesti/tekstari jossa kerrotaan näin käyneen, pahoitellaan, ja kerrotaan hyvityksestä, joka tulee automaattisesti tilille tai vaihtoehtoisesti vähennetään seuraavasta laskusta. Ei ikinä missän nimessä milloinkaan niin, että odotetaan että kuka valittaa ja koska, ja sitten aletaan vääntämään muutamasn euron alennuksia niille ketä ymmärsi pyytää.

Vitun pellet, nyt jotakin järkeä jo tähän toimintaan. Kaikkea teidän toimintaa leimaa kilometrien päähän se, että sitä ei todellakaan tehdä asiakaslähtöisesti, asiakasta kunnioittaen. Jos aikomuksena on myydä Telian muitakin palveluita ja brändiä nostaa, niin aika ison joukon edessä vedätte itsenne niin isoon kuoppaan että nousua ei ole eikä tule.100 000 Telian Liiga-tv:n käyttäjää esimerkiksi voi vaikuttaa jo helposti 500 000 ihmisen vaikutuspiiriin ja sille masslle kun aletaan kertomaan kuinka mikään ei Telialla toimi ja kuinka on laskutuksesta asiakaspalveluun kaikki sekaisin niin mainosarvo on taattu.

Nyt sulla(kin) olisi tilaisuus mennä näyttämään miten noita aspan hommia hoidetaan asiakaslähtöisesti ja asiakasta kunnioittaen.
Palveluneuvojia Telian Liiga-tiimiin Baronalle - Barona - Työpaikat - Duunitori
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Sen ainakin muistan, että yksi erä jäi näkemättä. Muistaakseni osa toisestakin erästä.

Toisessa erässä tuli kuva näkyviin. Muistan tämän hyvin, koska jonotin puhelimella DNAan aspaan ihan v***n lämpöisenä. Sitten poika hihkaisi että kuva näkyy, ja pulssini alkoi tasaantumaan.

Mitään hyvityksiä en muista. Muistan kyllä Grillikyljen.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Toisessa erässä tuli kuva näkyviin. Muistan tämän hyvin, koska jonotin puhelimella DNAan aspaan ihan v***n lämpöisenä. Sitten poika hihkaisi että kuva näkyy, ja pulssini alkoi tasaantumaan.

Mitään hyvityksiä en muista. Muistan kyllä Grillikyljen.
15e hyvitys tuli jokaiselle joka meni sitten seuraavalle laskulle.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
15e hyvitys tuli jokaiselle joka meni sitten seuraavalle laskulle.

En epäile sanaasi hetkeäkään. Itsellä on vain niin paljon kanavaa ja systeemiä DNAn kautta, että 15 euroa uppoaa sinne kuin kusi lumeen. Mutta hyvin oli sitten hoidettu. Toisin kun Grillikylki. Sille ne vaan naureskeli.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt sulla(kin) olisi tilaisuus mennä näyttämään miten noita aspan hommia hoidetaan asiakaslähtöisesti ja asiakasta kunnioittaen.
Palveluneuvojia Telian Liiga-tiimiin Baronalle - Barona - Työpaikat - Duunitori

Soneralaisia kun menee ihon alle? Ei ihan ole mun juttuni, pitäisi tehdä melkoinen downgreidaus urapolkuun noissa hommissa. Hyvä asiakaspalvelu ja asiakkaan kunnioitus ei maksa mitään, mutta niiden hoitaminen päin persettä maksaa maineen ja asiakassuhteen,aina.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Soneralaisia kun menee ihon alle? Ei ihan ole mun juttuni, pitäisi tehdä melkoinen downgreidaus urapolkuun noissa hommissa. Hyvä asiakaspalvelu ja asiakkaan kunnioitus ei maksa mitään, mutta niiden hoitaminen päin persettä maksaa maineen ja asiakassuhteen,aina.
Pelkäät vaan, että asiakkaat kutsuu sua vitun pelleksi?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Pelkäät vaan, että asiakkaat kutsuu sua vitun pelleksi?
Niin koska sehän on tunnetusti nimenomaan sen puhelimeen vastaavan aspalaisen vika jos jotain ongelmia on. Oikeuttaa luonnollisesti kiukkuista asiakasta kutsumaan häntä "vitun pelleksi". Toki puhelimessa on helppo huudella kun ei varsinaisesti ole mitään menetettävää kun huudellaan.
 

Wire

Jäsen
Soneralaisia kun menee ihon alle? Ei ihan ole mun juttuni, pitäisi tehdä melkoinen downgreidaus urapolkuun noissa hommissa. Hyvä asiakaspalvelu ja asiakkaan kunnioitus ei maksa mitään, mutta niiden hoitaminen päin persettä maksaa maineen ja asiakassuhteen,aina.
Vaihteeksi syytökset että olisin Telialla. Hah taas yksi joka luulee. Okei tunnustan, jokunen nippu Telian osakkeita löytyy ;)

Yritän vain saada sun tyyppisille valittajille taottua päähän että kyllä tuolla ihan oikeasti yritetään saada rakennettua hyvä juttu. Ei edes Telia halua maksaa 140M€ siitä että pääsevät kiusaamaan.

Jätä nuo ”vitun pellet” höpötykset sinne yläasteelle.
 
Viimeksi muokattu:

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Yritän vain saada sun tyyppisille valittajille taottua päähän että kyllä tuolla ihan oikeasti yritetään saada rakennettua hyvä juttu. Ei edes Telia halua maksaa 140M€ siitä että pääsevät kiusaamaan.

Eiköhän se yleisin epäilys ole se, että onko hyvän jutun rakentaminen se prio ykkönen, vaiko oheisjuttujen myynti ja rahastus.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Mitä sen on väliä millä aikovat tehdä rahansa. Ei kaupatkaan kahvipaketti tarjouksilla tee tiliä.

Oletko siis ihan tosissasi tuon kanssa? Mitä väliä? No onhan siinä nyt katsojan kannalta väliä onko fokus kuvauksen, ottelutapahtuman yms. kehittämisessä vaiko Telian boksien ja nettiliittymien markkinoinnissa.

Vai oletko aidosti sitä mieltä että väliäkö sillä meille?
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oletteko ihan tosissanne, kun luulette Telian valinneen kehityspolun, jossa maksimoidaan oheislaite- ja liittymämyynti? Fakta kuitenkin on, että palvelua jopa suositellaan käytettävän alle neljänkympin palikalla, minkä saa mistä tahansa alan kioskista. Mitä järkeä, kun siitä tulee kaikkein pienin tuotto Telialle? Chromecast on oikein käytettynä niin halpa ja hyvä, että minusta on järjetöntä olla omistamatta sellaista. Eikä se oikein käyttäminenkään vaadi kuin yhden asetuksen muuttamisen. Ja toki sen, että muistaa käyttää appseissa sitä castaus-nappia eikä peilausnappia.
 

Wire

Jäsen
Oletko siis ihan tosissasi tuon kanssa? Mitä väliä? No onhan siinä nyt katsojan kannalta väliä onko fokus kuvauksen, ottelutapahtuman yms. kehittämisessä vaiko Telian boksien ja nettiliittymien markkinoinnissa.

Vai oletko aidosti sitä mieltä että väliäkö sillä meille?

Vastasin rahaan ja myyntiin, en siihen meinaako Telia kehittää palvelua vai ei. Odotan että homma futaa luvatusti perjantaina.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Ja toki sen, että muistaa käyttää appseissa sitä castaus-nappia eikä peilausnappia.

Olen todella aloittelija CC:n kanssa. Oletan tietäväni mikä on castaus-nappi, mutta mikä on tuo peilausnappi? Ihan varmuuden vuoksi että teen oikein.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olen todella aloittelija CC:n kanssa. Oletan tietäväni mikä on castaus-nappi, mutta mikä on tuo peilausnappi? Ihan varmuuden vuoksi että teen oikein.
Näköjään minä olen enemmän aloittelija. Olen luullut sitä yhtä ikonia mirror-napiksi. Taisin olla kujalla.

E. Kyseessä siis iPhone ja AirPlay-ikoni. Androidista en osaa oikein sanoa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Näköjään minä olen enemmän aloittelija. Olen luullut sitä yhtä ikonia mirror-napiksi. Taisin olla kujalla.

Et voi olla enemmän, asensin sen eilen. No, käytän sitä yhtä namikkaa vaan jolla sain homman tykittämään :-)
 

Telia

Jäsen
Näyttäähän Telia myös Pelicans - Tappara -ottelun Tallinnasta 26.1.?
Kaikki runkosarja- ja Playoff-ottelut kuvataan. Tulemme myös näyttämään kaikki runkosarja sekä Playoff-matsit Telia TV:n kautta.

Joonas S. / Telia
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Et voi olla enemmän, asensin sen eilen. No, käytän sitä yhtä namikkaa vaan jolla sain homman tykittämään :-)
Se peilaus on näköjään suuremman vaivan takana kuin appsista castaaminen. Ja iPhonella se vaatii vieläpä Apple-tv:n. Taas opin jotain uutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös