Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 769 187
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Mun mielestä Telian pitäisi antaa jokaiselle Liigan katsojalle kanavat ilmaiseksi koko seuraavaksi kaudeksi. Ja tietenkin vielä maksaa siitä asiakkaille jos suostuvat katsomaan. Onhan nyt tämä pari harjoituspelien näkemättä jääminen, heikohko viestintä ja heikohko mainonta nyt sen verran paha juttu, että näin pitäisi toimia.

Mielenterveystyöhön voisi ennakkoon jo sijoittaa myös varoja. Sen verran ahdistuneelta porukka vaikuttaa, että noinkohan näkevät Liiga-kiekkoa vaikka Telia saisi kuvan näkymään.
 

Telia

Jäsen
Boldaus oma. Nämä kärjistetyt olkiukot lienevät useammalle syy, miksi tässä ketjussa esitettyä "kritiikkiä" ei oteta vakavasti.

Epäilemättä Telia on tehnyt virheitä viestinnässään. On aivan naurettavaa, että mm. laskutuksesta ei vieläkään osata antaa yhdenmukaista tietoa. Mutta tuo "Merjan" selitys tällä kertaa on uskottava. Vaikuttaisi jopa pitävän paikkansa. Telia on ainakin Facebookissa ja Twitterissä ollut aktiivinen perjantai-iltana. Oletettavasti tuohon aikaan (perjantai-ilta) on töissä olleiden asiakaspalvelijoiden määrä ollut rajallinen. Ei olisi ollut fiksua suunnata rajallisia resursseja Jatkoaikaan. Toki, Jatkoajasta löytyvät HC-fanit. Mutta HC-fanit ovat pieni vähemmistö siitä porukasta, joka oletettavasti Liiga-tuotteen kohderyhmään kuuluu. Siksi on vain fiksua viestiä sinne massojen suuntaan Jatkoajan sijaan. Tai mitä minä näistä tiedän. Ehkä Jatkoaika on kaikki kaikessa.

Olen muuten edelleen sitä mieltä, että ongelmista huolimatta Telia ansaitsee viestinnästä varovaisen hatunnoston. Ei asiasisällön puolesta. Siellä sekoillaan liikaa. Mutta Telia edes yrittää tulla sinne, missä kuluttajat ovat. Telia näkyy eri verkkoyhteisöissä paljon Jatkoajan ulkopuolellakin (mm. Tappara.co). Ei se Ruudun aikanakaan niin herkkua ollut. Systemaattisesti Ruudun asiakaspalvelu sysäsi ongelmatilanteissa sen "kuluttajan laitteistossa vika" -kortin pöytään...

Jatkoaika on meille tärkeä alusta ja siksi täällä ollaan paikalla. Valitettavasti perjantaina oltiin vielä kapeammalla rosterilla liikenteessä, jolloin kädet ei ihan joka paikkaan riittänyt. Meillä on 3.9. alkaen enemmän porukkaa taas käytettävissä, jolloin palveluaika myös täällä Jatkiksen puolella laajenee. Kuten tuolla aspa ketjussa on mainittu, niin tällaisella läsnäololla olemme tavoitettavissa:

Olemme Jatkoajassa paikalla 3.9. alkaen:
Ma - Pe 08:00 - 20:00
La - Su 12:00 - 20:00
Ennen 3.9. päivää olemme paikalla arkisin 8-20

Telian aspa apunasi – ilmoita viasta tai häiriöstä Liigan katselussa

Viestintä ei ole varmasti onnistunut parhaalla mahdollisella tavalla ja tätäkin puolta pyritään parantamaan jatkuvasti. Toki kaikki viestintä pitäisi olla yhdenmukaista, riippumatta siitä että missä kanavassa meidän kanssa asioi ja kenen kanssa.

Kiitos @rinne kivasta palautteesta ja hatunnostosta! Tällä kaudella halutaan tuoda Liiga lähemmäs faneja ja kyllähän tämä on yksi osa sitä, että ollaan siellä keskusteluissa mukana aktiivisesti, missä te liigan fanitkin olette. Tästä tulee hyvä kausi!

Niko / Telia
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mun mielestä Telian pitäisi antaa jokaiselle Liigan katsojalle kanavat ilmaiseksi koko seuraavaksi kaudeksi. Ja tietenkin vielä maksaa siitä asiakkaille jos suostuvat katsomaan. Onhan nyt tämä pari harjoituspelien näkemättä jääminen, heikohko viestintä ja heikohko mainonta nyt sen verran paha juttu, että näin pitäisi toimia.

Kovasti ovat kehuneet kuinka kuusi vuotta mennään ja joku oli kaivanut hintalapunkin. Jotain 22 miljoonaa olko se. Tai 23.

Tässä sopassa nimenomaan olisi rahaa ja vuosia laittaa kaikille ilmainen syyskuu. Sitä ei tapahdu, kun kynsin ja hampain vedätetään asiakkaita minne ikinä vain saa laskun laitettua.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Minun toivelistani per 27.8.2018

1) Pelit yleensä näkyviin
2) Pelit yleensä näkyviin katsottavalla kuvanlaadulla
3) Pelit yleensä näkyviin muillakin selaimilla kuin Chrome(win) tai Silverlight-virityksillä

Tämän jälkeen voimme @Telia keskustella tilauksestani. Lista ei mielestäni ole mitenkään ylitsepääsemättömän vaikea, jos teette tätä tosissanne.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olemme Jatkoajassa paikalla 3.9. alkaen:
Ma - Pe 08:00 - 20:00
La - Su 12:00 - 20:00
Ymmärrän, että päivittäin lopetatte klo 20 aikaan, koska siihen taitaa loppua asiakaspalvelijoiden viimeisen vuoron työaika yleisellä tasolla. Tämä tuntuu kuitenkin erikoiselta, kun ottelut päättyvät yleensä siinä 20:30 jälkeen. Olisi mielestäni loogista, että olisitte paikalla myös jatkoajassa otteluiden päättymiseen saakka, koska luonnollisesti otteluiden aikana teille voi aika paljon asiaa olla.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ymmärrän, että päivittäin lopetatte klo 20 aikaan, koska siihen taitaa loppua asiakaspalvelijoiden viimeisen vuoron työaika yleisellä tasolla. Tämä tuntuu kuitenkin erikoiselta, kun ottelut päättyvät yleensä siinä 20:30 jälkeen. Olisi mielestäni loogista, että olisitte paikalla myös jatkoajassa otteluiden päättymiseen saakka, koska luonnollisesti otteluiden aikana teille voi aika paljon asiaa olla.
Niin ja tähän päälle jos peli menee jatkoajalle ja rankeille voi se venyä 21.00 tai ylikin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olisi mielestäni loogista, että olisitte paikalla myös jatkoajassa otteluiden päättymiseen saakka, koska luonnollisesti otteluiden aikana teille voi aika paljon asiaa olla.

Kertoo taas hyvin miten ei ole mietitty yhtään monelta ne pelit oikeasti loppuu. Arvalla vedetty taas tämäkin, vaikka teoriassa on tietenkin saatettu ajatella, jos pari ensimmäistä erää näkyy, niin kai se viimeinenkin menee omalla painollaan ja mennään kotiin.

Jokainen olutta käyttävä tietää, että pelistä hyvin harvoin ehtii kauppaan ennen klo 21.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Kertoo taas hyvin miten ei ole mietitty yhtään monelta ne pelit oikeasti loppuu. Arvalla vedetty taas tämäkin, vaikka teoriassa on tietenkin saatettu ajatella, jos pari ensimmäistä erää näkyy, niin kai se viimeinenkin menee omalla painollaan ja mennään kotiin.

Jokainen olutta käyttävä tietää, että pelistä hyvin harvoin ehtii kauppaan ennen klo 21.

Kyllä! Esimerkiksi Ruudun asiakaspalvelijat päivysti täällä palstalla kellon ympäri ja korjasivat katkenneet kuidut ja asiakkaan ongelmat tuossa tuokiossa ja lähettivät lisäksi ilmasta kaljaa kotiin!
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Kyllä! Esimerkiksi Ruudun asiakaspalvelijat päivysti täällä palstalla kellon ympäri ja korjasivat katkenneet kuidut ja asiakkaan ongelmat tuossa tuokiossa ja lähettivät lisäksi ilmasta kaljaa kotiin!
Ai oliko Ruudullakin yhteistyötä Jatkoajan kanssa ja he kyselivät täältä ehdotuksia ja kokemuksia käyttäjiltä? Jos et siis tajunnut niin ihan itse Telia on tänne tullut yhteistyötä tekemään.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itseä ihmetyttää tämä preseasonilla tapahtuva testaus. Kommenttien perusteella nyt on testattu vanhaa kalustoa ja kaikki muuttuu, kun päästään varsinaiselle liigakaudelle. Eikö tässä preseasonilla nimenomaan pitäisi testata se uusi kalusto, jotta kauden alkaessa kaikki on valmista? Nyt on haluttu käydä jokaiselle hallilla, mutta se hallin testaus on tehty vanhaa kalustoa käyttäen.

Ilmeisesti nämä kaksi viimeistä epäonnistunutta harkkapelia oli nyt sitä uuden kaluston testausta ja tapahtui juuri se mitä epäilinkin. Nyt sitten palataan vanhaan kalustoon, mutta harkkapelit alkaa kohta olla ohi ja testausmahdollisuudet uudelle kalustolle minimissä.

Onko tuota tilannehuonetta testattu lainkaan näissä harkkapeleissä? Ainakaan siinä ainoassa Kärppien televisioidussa pelissä tuomareilla ei ollut videotarkistusta käytössään (yksi epäselvä maalitilanne vihellettin tuomarin livenäkemyksen mukaan ilman tarkistusta). Tuon tilannehuoneen toiminta on kuitenkin erittäin tärkeä ottelujen toimivuuden kannalta, jos tuomareilla ei ole mitään muuta videotarkistusmenetelmää käytössään. Saa olla aika monet sormet ristissä, jos tilannehuone on ensimmäistä kertaa todellisessa käytössä vasta kauden aloituksessa.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Sehän tuossa taisi olla koko pointti, että Ruutu ei edes yrittänyt.
Pointti taisi olla että Telia on hyvää hyvyttään tänne tullut auttamaan niin ei saisi vaatia lisää. Ainakin tämmöisen kuvan sain itse siitä hakamussuttelusta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Esimerkiksi Ruudun asiakaspalvelijat päivysti täällä palstalla kellon ympäri ja korjasivat katkenneet kuidut ja asiakkaan ongelmat tuossa tuokiossa ja lähettivät lisäksi ilmasta kaljaa kotiin!
Ai oliko Ruudullakin yhteistyötä Jatkoajan kanssa ja he kyselivät täältä ehdotuksia ja kokemuksia käyttäjiltä? Jos et siis tajunnut niin ihan itse Telia on tänne tullut yhteistyötä tekemään.
Nyt taisi mennä kyllä hyvä piikki siellä täysin ohi.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Nyt taisi mennä kyllä hyvä piikki siellä täysin ohi.
Ai miten ohi? Mukahassutteluksihan tuon tajusi heti mutta kirjoittaja ei vaan tajunnut sitä että Telia itse tänne on tullut yhteistyötä tekemään.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Kaikkein varmin tapa nähdä pelit alkukaudesta taitaa olla menemällä paikan päälle hallille. Veikkaan, että myös yksittäinen peli kauden mittaan taitaa jäädä television kautta näkemättä, kun varayhteyden varayhteyskin katkeaa Telialta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai miten ohi? Mukahassutteluksihan tuon tajusi heti mutta kirjoittaja ei vaan tajunnut sitä että Telia itse tänne on tullut yhteistyötä tekemään.

Olisi kiva tietää minkä verran rahaa tässä diilissä liikkuu. Sitä ei luonnollisesti kerrota, kun on liikesalaisuus.

Miksi ihmeessä ne täällä olisivat hyvää hyvyyttään. Ne ovat täällä, koska täällä voi myydä Liigapasseja.

Kaikkein varmin tapa nähdä pelit alkukaudesta taitaa olla menemällä paikan päälle hallille. Veikkaan, että myös yksittäinen peli kauden mittaan taitaa jäädä television kautta näkemättä, kun varayhteyden varayhteyskin katkeaa Telialta.

Ja se viive pitäisi tietää. Joku paikalla ollut raportoi parista minuutista. 20 sekuntia luvattiin mikä sekin on aika paljon, mutta jos edes se.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Ai miten ohi? Mukahassutteluksihan tuon tajusi heti mutta kirjoittaja ei vaan tajunnut sitä että Telia itse tänne on tullut yhteistyötä tekemään.

Anteeksi mitä? Sinulla pyörii joku erikoinen nauhuri nyt päässä. Alkuperäinen hassutteluni oli kannanotto siihen, että kun yritys tuo asiakaspalveluaan lähemmäksi kohderyhmää, niin on kuulemma mennyt ihan vihkoon, kun he eivät enää klo 20 jälkeen täällä ole. Kaikesta sitä pitääkin kitistä nykypäivänä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anteeksi mitä? Sinulla pyörii joku erikoinen nauhuri nyt päässä. Alkuperäinen hassutteluni oli kannanotto siihen, että kun yritys tuo asiakaspalveluaan lähemmäksi kohderyhmää, niin on kuulemma mennyt ihan vihkoon, kun he eivät enää klo 20 jälkeen täällä ole. Kaikesta sitä pitääkin kitistä nykypäivänä.
Nimenomaan näin. Itse nostin tuon asian esille ihan vain toiveena, enkä siten, että olisi maailmanloppu, jos Telian päivystys täällä päättyy hieman ennen otteluiden päättymisaikaa. Ei tässä ole mistään erityisen vakavasta asiasta kyse ja itse ainakin osaan arvostaa sitä, että Telia tätäkin kautta pitää asiakkaisiin yhteyttä.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Anteeksi mitä? Sinulla pyörii joku erikoinen nauhuri nyt päässä. Alkuperäinen hassutteluni oli kannanotto siihen, että kun yritys tuo asiakaspalveluaan lähemmäksi kohderyhmää, niin on kuulemma mennyt ihan vihkoon, kun he eivät enää klo 20 jälkeen täällä ole. Kaikesta sitä pitääkin kitistä nykypäivänä.
Niin yksi kirjoittaja ihmetteli että lopetetaan se päivystys 30min ennen pelin loppumista ja se oli sun mielestä kitinää? Tuohan taitaa olla ainoa asian mistä täällä ei ole VIELÄ valitettu ja otit sen esille. Kyllä siitä varmaan oikeaakin kitinää tulee aiheetta tai aiheesta, mutta sen näkee sitten tulevaisuudessa.
 

xkouhiax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Niin yksi kirjoittaja ihmetteli että lopetetaan se päivystys 30min ennen pelin loppumista ja se oli sun mielestä kitinää? Tuohan taitaa olla ainoa asian mistä täällä ei ole VIELÄ valitettu ja otit sen esille. Kyllä siitä varmaan oikeaakin kitinää tulee aiheetta tai aiheesta, mutta sen näkee sitten tulevaisuudessa.

Alla oleva sinun mielestäsi ihan asiallista ja kontekstin huomioiden aiheellista kirjoittelua? Boldaukset minun. Minun mielestäni tuo on turhaa kitinää.

Kertoo taas hyvin miten ei ole mietitty yhtään monelta ne pelit oikeasti loppuu. Arvalla vedetty taas tämäkin, vaikka teoriassa on tietenkin saatettu ajatella, jos pari ensimmäistä erää näkyy, niin kai se viimeinenkin menee omalla painollaan ja mennään kotiin.

Jokainen olutta käyttävä tietää, että pelistä hyvin harvoin ehtii kauppaan ennen klo 21.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Alla oleva sinun mielestäsi ihan asiallista ja kontekstin huomioiden aiheellista kirjoittelua? Boldaukset minun. Minun mielestäni tuo on turhaa kitinää.
Katoppas. Oli tuo viesti mennyt kokonaan ohi. Eli on tuostakin ehtinyt jo YKSI kirjoittaja kitistä.
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Pointti taisi olla että Telia on hyvää hyvyttään tänne tullut auttamaan niin ei saisi vaatia lisää. Ainakin tämmöisen kuvan sain itse siitä hakamussuttelusta.

Mitä niiden pitäisi tehdä jos peli menee jatkoajalle tai rankkareille? Antaa henkistä apua hävinneen joukkueen faneille?

Itse tuun klo22 jälkeen iltavuorosta ja varmasti moni muukin kiekkofani tekee vuorotyötä. Kyllä Telian pitäisi olla täällä kellon ympäri jos ihmiset katsoo tallenteita, kerran ovat tänne jalkautuneet.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä niiden pitäisi tehdä jos peli menee jatkoajalle tai rankkareille? Antaa henkistä apua hävinneen joukkueen faneille?

Itse tuun klo22 jälkeen iltavuorosta ja varmasti moni muukin kiekkofani tekee vuorotyötä. Kyllä Telian pitäisi olla täällä kellon ympäri jos ihmiset katsoo tallenteita, kerran ovat tänne jalkautuneet.
Ei ole ollenkaan asiatonta toivoa Telialta, että jatkaisivat palvelua hieman pidempään pelipäivinä, mutta on typerää saivartelua, että tämä pitäisi ulottaa ympärivuorokautiseksi tallenteiden katsomisen vuoksi.
 

Telia

Jäsen
Halutaan olla täällä teitä varten ja teidän kanssanne, mutta ihan ei tosiaan pystytä 24/7, vaikka kuinka haluttaisiinkin :) Jatkossa pystymme kuitenkin täällä olemaan läsnä enemmän kuin tähän asti, sen voin luvata. Kunhan kausi alkaa, niin meitä näkyy täällä suuremmin joukoin :)

Ensi maanantaista alkaen ollaan sitten ihan jokaisena päivänä paikalla, arkisin aamukasista iltakasiin eli kellon ympäri ja viikonloppuisin puoliltapäivin iltakasiin asti. Tietysti tämän lisäksi meidät löytää monesta muusta kanavasta, esim. 24/7 Telian chatista. Mitä vikatilanteisiin tulee, niin puhelimitse häiriöpuolen tavoittaa arkisin klo 8-20 ja lauantaisin 9-16.30. Chatin puolella puolestaan arkisin 8-19.30 ja la-su 9-16.30. Hätätilanteita varten päivystämme 24h/vrk.

Tanja / Telia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös