Osallistu Telian Liiga-tuotteen kehitykseen – sana on vapaa!

  • 786 504
  • 5 070
Tila
Viestiketju on suljettu.

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Koko tuotanto on niin monen osan summa, että voi hyvinkin kestää aikansa saada homma rullaamaan kaikilta osin täysin sujuvasti. Vaikka siellä olisikin eri osa-alueilla asiansa osaavaa porukkaa, niin kokonaisuus on kuitenkin uusi ja yhteistyö kaikkien osien välillä ei selvästikään ole vielä riittävällä tasolla.

Eihän tämä ole kenenkään etu, että hommat eivät luista - ei Telian, eikä asiakkaiden. Ja maksavan asiakkaan ärtymys on helppo ymmärtää, jos homma ei pelaa. Telialla on vielä todella paljon töitä tehtävänä, että saadaan edes perusteiltaan homma sellaiseen kuosiin, ettei isoja kuoppia enää löydy.

Oma kärsivällisyys vielä riittää, kun en ole itse harjoitusotteluita katsoessa törmännyt mihinkään isompiin ongelmiin. On ihan ymmärrettävää, että ongelmia kohdanneilla on kärsivällisyyden kanssa vaikeampaa, mutta täällä lähtee kyllä välillä homma hieman lapasesta, kun annetaan ei-niin-rakentavaa palautetta.
Niin että homma kelepaa kun oman joukkueen peli sattui toimimaan? JYP peli siis näkyi kokonaan. Seuraavat SaiPa - KalPa sekä IFK-Jukurit näkyneet ollenkaan. No IFK pelistä pari minsaa pätkien.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin että homma kelepaa kun oman joukkueen peli sattui toimimaan? JYP peli siis näkyi kokonaan. Seuraavat SaiPa - KalPa sekä IFK-Jukurit näkyneet ollenkaan. No IFK pelistä pari minsaa pätkien.
Sanoinko että kelpaa? Sanoin vain, että kärsivällisyyttä riittää vielä, mikä ei todellakaan tarkoita, että mielestäni kaikki on kunnossa ja tämä riittää. Mielestäni tein sen varsin selväksi tuossa viestissä.

Miten et näe tuossa viestissä mitään muuta kuin sen, että en ole törmännyt omalla kohdalla isompiin ongelmiin?
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paha on paikka Telialla, kaivurilla on kokemusta voittamisesta ja SM-kultaa, sekä hopeaa löytyy palkintokaapista lähivuosilta. Epäilen että tämä sarja on käytännössä taputeltu ja kaivuri jyrää puhtaasti 0-4. Hieno comeback huipulle vaativan alaraajaleikkauksen jälkeen.
Kauhomalla dominoitiin sarjaa yhdessä vaiheessa. Jutkut tamperelaiset oikein pahoittivat mielensä kun heitä siitä syytettiin.
 

Telia

Jäsen
Ensi alkuun pahoittelut tästä radiohiljaisuudesta. Perjantai-ilta oli todella kiireinen ja kädet olivat sidottuina muihin some kanaviin. Sen vuoksi pääsemme kommentoimaan teille tänne vasta nyt.

Viime viikolla torstain ja perjantain televisioinnit eivät menneet tuubiin, sen varmasti jokainen näki. Tässä tarkempaa infoa siitä mitä tapahtui ja kuinka varmistamme tulevien otteluiden televisioinnit.

Torstain häiriön syyksi epäiltiin ensin kaivinkoneen katkaisemaa kuituyhteyttä. Keskityimme tuolloin varayhteyden käynnistämiseen siinä onnistumatta. Perjantaiaamuun mennessä kaikki näytti hyvältä eikä edellisen päivän kaapelikatkon pitänyt vaikuttaa enää Mikkelistä tulevaan kuvasignaaliin.

Ongelmat kuitenkin uusiutuivat perjantaina Jukurit-HIFK -ottelun kynnyksellä, mikä paljasti, että vika olikin uudessa etätuotantomallissa – ei katkenneessa kaapelissa. Parhaat verkkoasiantuntijamme selvittävät parhaillaan vian syytä, ja kerromme asiasta välittömästi, kun vika on löydetty.

Rakennamme ennen runkosarjan alkua vielä varayhteyden varayhteydet, mutta ne eivät valitettavasti ole vielä preseasonin aikana käytössä. Samalla jatkamme uuden tekniikan testausta ja hiomista käyttökuntoon.

Seuraavissa harjoituspeleissä käytämme perinteistä ulkotuotantoautoon perustuvaa tekniikkaa, jota käytimme esimerkiksi Pitsiturnauksen lähetyksissä. Hiomme samalla uutta etätuotantomallia kuntoon, jotta voimme hyödyntää sitä viimeistään kauden alkaessa.

Merja / Telia
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Ensi alkuun pahoittelut tästä radiohiljaisuudesta. Perjantai-ilta oli todella kiireinen ja kädet olivat sidottuina muihin some kanaviin. Sen vuoksi pääsemme kommentoimaan teille tänne vasta nyt.

Viime viikolla torstain ja perjantain televisioinnit eivät menneet tuubiin, sen varmasti jokainen näki. Tässä tarkempaa infoa siitä mitä tapahtui ja kuinka varmistamme tulevien otteluiden televisioinnit.

Torstain häiriön syyksi epäiltiin ensin kaivinkoneen katkaisemaa kuituyhteyttä. Keskityimme tuolloin varayhteyden käynnistämiseen siinä onnistumatta. Perjantaiaamuun mennessä kaikki näytti hyvältä eikä edellisen päivän kaapelikatkon pitänyt vaikuttaa enää Mikkelistä tulevaan kuvasignaaliin.

Ongelmat kuitenkin uusiutuivat perjantaina Jukurit-HIFK -ottelun kynnyksellä, mikä paljasti, että vika olikin uudessa etätuotantomallissa – ei katkenneessa kaapelissa. Parhaat verkkoasiantuntijamme selvittävät parhaillaan vian syytä, ja kerromme asiasta välittömästi, kun vika on löydetty.

Rakennamme ennen runkosarjan alkua vielä varayhteyden varayhteydet, mutta ne eivät valitettavasti ole vielä preseasonin aikana käytössä. Samalla jatkamme uuden tekniikan testausta ja hiomista käyttökuntoon.

Seuraavissa harjoituspeleissä käytämme perinteistä ulkotuotantoautoon perustuvaa tekniikkaa, jota käytimme esimerkiksi Pitsiturnauksen lähetyksissä. Hiomme samalla uutta etätuotantomallia kuntoon, jotta voimme hyödyntää sitä viimeistään kauden alkaessa.

Merja / Telia

"Vika olikin uudessa etätuotantomallissa"....Kuulostaa hienolta, mutta jotenkin tyhjät tynnyrit kumisevat. Ihan kuin suora siteeraus vanhan Neuvostoliiton paikallisen politbyroon selittelyistä kun tehtaan tuotantoluvut jäävät ennakoidusta.

"Parhaat verkkoasiantuntijamme"......Juu, toistaiseksi tämä parhaus ei ole näkynyt juuri lainkaan lähetysten laadussa ja luotettavuudessa. Pitäisikö oikeasti pyytää konsultointia joltain asiantuntijayritykseltä?

"Varayhteyden varayhteydet".....
..Olikohan vitsin yritys Hannu Jortikan "varaluistimien varaluistimista"?

"Hiomme samalla uutta etätuotantomallia kuntoon, jotta voimme hyödyntää sitä viimeistään kauden alkaessa"......Huoh, aika riskillä mennään Teliassa....siis voimme hyödyntää sitä viimeistään kauden alkaessa......Uusi televisiointisopimus on ollut voimassa pian 1,5 vuotta, mutta viimeistään kauden alkaessa sitten kenties yhteydet pelaavat.

Kuulostaako kenestäkään uskottavalta?
 

Mr.Wonderful

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja saksalainen jalkapallo
"Vika olikin uudessa etätuotantomallissa"....Kuulostaa hienolta, mutta jotenkin tyhjät tynnyrit kumisevat. Ihan kuin suora siteeraus vanhan Neuvostoliiton paikallisen politbyroon selittelyistä kun tehtaan tuotantoluvut jäävät ennakoidusta.

"Parhaat verkkoasiantuntijamme"......Juu, toistaiseksi tämä parhaus ei ole näkynyt juuri lainkaan lähetysten laadussa ja luotettavuudessa. Pitäisikö oikeasti pyytää konsultointia joltain asiantuntijayritykseltä?

"Varayhteyden varayhteydet".....
..Olikohan vitsin yritys Hannu Jortikan "varaluistimien varaluistimista"?

"Hiomme samalla uutta etätuotantomallia kuntoon, jotta voimme hyödyntää sitä viimeistään kauden alkaessa"......Huoh, aika riskillä mennään Teliassa....siis voimme hyödyntää sitä viimeistään kauden alkaessa......Uusi televisiointisopimus on ollut voimassa pian 1,5 vuotta, mutta viimeistään kauden alkaessa sitten kenties yhteydet pelaavat.

Kuulostaako kenestäkään uskottavalta?
Kuulosti.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En tiedä lähetystekniikasta hevon kukkua, mutta minusta ainakin kuulostaa loogiselta, jos sama vika toistuu kahdessa eri yhteyspisteessä, se vika luultavasti johtuu kuitenkin yhdestä ja samasta asiasta. Eka analyysi katkenneesta kuidusta siis meni pieleen, mikä selittää toki sen, että varayhteys ei paljon siinä kohtaa lämmitä, kun vika ei alunperinkään ollut siinä auki kaivetussa kuidussa, vaikka se ehkä loogiselta selitykseltä kuulostikin. Varayhteys on luultavasti pelannut, mutta vikaa ei vaan osattu silloin paikantaa. Mutta oliko tuo viime viikko tosiaan eka kerta, kun sitä etätuotantomallia, mitä se ikinä tarkoittaakaan, on millään tavalla testattu? Jos se on järjestelmä- tai laitetason ongelma, sen havaitsemisen luulisi olevan aika triviaali homma. Joko ne kuva ja ääni siirtyvät, tai sitten eivät siirry.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Ihan looginen selityshän tuo on, täytyy ihmetellä näitä @Jäkishöntsä'n tapaisia ihmisiä pakko olla trolleja, muuten en ymmärrä.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Ihan looginen selityshän tuo on, täytyy ihmetellä näitä @Jäkishöntsä'n tapaisia ihmisiä pakko olla trolleja, muuten en ymmärrä.
Kuinkas looginen selitys on se ettei verkkoyhtiö tiedä onko yhteys poikki vai ei? Eli sitä yhteyttä ei testattu millään ku huomattiin ettei kuva välity. Todettiin vaan että varmaankin piuhat poikki.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Tai sitten sitä testattiin, mutta edes kaikki maailman testit ei välttämättä näytä tarkasti missä se vika on, pitää rajata vaihtoehtoja pois ja joskus voi tulla väärä johtopäätös aluksi.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Tai sitten sitä testattiin, mutta edes kaikki maailman testit ei välttämättä näytä tarkasti missä se vika on, pitää rajata vaihtoehtoja pois ja joskus voi tulla väärä johtopäätös aluksi.
Ei varmasti testattu. Yhdellä pingillähän se olisi heti nähty että yhteys toimii sittenkin. Siis tässä tilanteessa kun se kuitu ei ollutkaan poikki. Sekään ei tietenkään kerro missä se vika on mutta ei ainakaan olisi syytetty kaivuria siinä kohtaa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ihan looginen selityshän tuo on, täytyy ihmetellä näitä @Jäkishöntsä'n tapaisia ihmisiä pakko olla trolleja, muuten en ymmärrä.
Verkkojen kanssa on tullut yli 10 vuotta toimittua ja ihmettelen ihan helvetisti, että minkälainen ryhmä korkeastikoulutettuja apinoita tuolla on asioita järjestelemässä.

Jokainen ammattilainen, siis ihan jokainen, joka on ollut isomman tapahtuman yhteyksiä tekemässä tietää, että virheisiin ei yleensä ole varaa. Ja kerralla saadaan hommat kuntoon, kun tiedetään mitä tehdään ja testataan kriteerien mukaan.

Verkkotekniikka ei ole kuitenkaan mitään avaruustiedettä ja osaajia sekä ammattilaisia löytyy aina rahaa vastaan verkkojen puolelle sekä markkinoinnin toteuttamiseen. Teliaa noista kumpikaan ei taida kiinnostaa paskan vertaa, kun näitä lafkan viimeaikaisia näyttöjä seuraa.
 

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
@Mazaa itsekin alalla olleena, sanoin tuon aiemman kommentin. Ei asiat ole välttämättä niin mustavalkoisia kun nopeasti ajattelisi. En ole telialla töissä ollut, joten en tiedä minkälaiset järjestelmät siellä seuraa mahdollisia ongelmia/vikatilanteita. Pidän kuitenkin mahdollisena sitä, että Telia on testannut ja havainnut vian, muttei heidän järjestelmä anna tarkkaa tietoa missä tai mikä vika on. Antaa vain suuntaviivoja ja asiantuntiat parhainpansa mukaan ovat sitten niitä tulkinneet ja tällä kertaa väärin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
@Mazaa itsekin alalla olleena, sanoin tuon aiemman kommentin. Ei asiat ole välttämättä niin mustavalkoisia kun nopeasti ajattelisi. En ole telialla töissä ollut, joten en tiedä minkälaiset järjestelmät siellä seuraa mahdollisia ongelmia/vikatilanteita. Pidän kuitenkin mahdollisena sitä, että Telia on testannut ja havainnut vian, muttei heidän järjestelmä anna tarkkaa tietoa missä tai mikä vika on. Antaa vain suuntaviivoja ja asiantuntiat parhainpansa mukaan ovat sitten niitä tulkinneet ja tällä kertaa väärin.
Tuokin on mahdollista, varsinkin kun nyt vasta on Telian "Parhaat verkkoasiantuntijat selvittämässä vian syytä". Oli ilmeisesti Telian keskinkertaiset verkkoasiantuntijat laittamassa lähetystä pystyyn viimeksi.

Ja kyllä, kieli huulessa heitän näitä. Tämä Telian viestintä kokonaisuudessaan on kutkuttavan mielenkiintoista. Koskaan ei tiedä mikä pitää paikkansa tai kuinka kauan se pitää paikkansa, mielipiteet ja lausunnot muuttuvat salamannopeasti. Itse "kriisiviestintä" on taas itsessään niin humorista, ettei tätä koko asiaa voi vakavasti ottaa. Varaluistinten varaluistimet, parhaat asiantuntijat ja lisäksi vielä se "sori, ei keretty jatkikseen, oli kiire snäpissä".
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@Mazaa itsekin alalla olleena, sanoin tuon aiemman kommentin. Ei asiat ole välttämättä niin mustavalkoisia kun nopeasti ajattelisi. En ole telialla töissä ollut, joten en tiedä minkälaiset järjestelmät siellä seuraa mahdollisia ongelmia/vikatilanteita. Pidän kuitenkin mahdollisena sitä, että Telia on testannut ja havainnut vian, muttei heidän järjestelmä anna tarkkaa tietoa missä tai mikä vika on. Antaa vain suuntaviivoja ja asiantuntiat parhainpansa mukaan ovat sitten niitä tulkinneet ja tällä kertaa väärin.
Nimenomaan näin. Myöskin alalla pitkään työskennelleenä voin todeta, että vikatilanteiden tarkempi selvittäminen harvoin on niin yksinkertaista, kuin ulkopuolinen voisi kuvitella.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nimenomaan näin. Myöskin alalla pitkään työskennelleenä voin todeta, että vikatilanteiden tarkempi selvittäminen harvoin on niin yksinkertaista, kuin ulkopuolinen voisi kuvitella.
Ei olekaan. Toistaalta se on aika yksinkertaista selvittää onko valokaapeli poikki vai ei? Jotenkin hätävalheelta kuulostaa tuo kaivinkone-episodi. Oliko siis tosiaan niin, että kaivinkoneen poikkikaivamaa kaapelia epäiltiin ensin syyksi, mutta sitten huomattiin, että ihan hyvin se bitti liikkuu katkenneessakin kaapelissa ja vika onkin toisaalla? Vai oliko vain arvaus, että jossain on ollut kaivinkone kaivelemassa?

Nyt näyttää siltä, että Telia yrittää haukata liian isoa palaa tällä etätuotannolla. Perinteisessä ulkotuotantoautomallissahan kameroiden ja mikrofonien signaalit syötetään ulkotuotantoautoon, jossa niistä tehdään yksi kuva/äänisignaali, joka sitten lähtetään kaapelia pitkin palveluntuottajalle. Etätuotantomallissa jokaisen kameran ja mikrofonin signaali tuupataan ensin erikseen Pasilaan. Ja vielä ilmeisesti melko kevyellä pakkauksella. Siinä liikkuvien bittien määrä on moninkertainen verrattuna ulkotuotantoautoon. Valokuidussa se vielä onnistunee, mutta varayhteyksillä tekee tiukkaa. 100/100Mbit -yhteys ei varmaankaan riitä.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja kyllä, kieli huulessa heitän näitä. Tämä Telian viestintä kokonaisuudessaan on kutkuttavan mielenkiintoista. Koskaan ei tiedä mikä pitää paikkansa tai kuinka kauan se pitää paikkansa, mielipiteet ja lausunnot muuttuvat salamannopeasti. Itse "kriisiviestintä" on taas itsessään niin humorista, ettei tätä koko asiaa voi vakavasti ottaa. Varaluistinten varaluistimet, parhaat asiantuntijat ja lisäksi vielä se "sori, ei keretty jatkikseen, oli kiire snäpissä".
Boldaus oma. Nämä kärjistetyt olkiukot lienevät useammalle syy, miksi tässä ketjussa esitettyä "kritiikkiä" ei oteta vakavasti.

Epäilemättä Telia on tehnyt virheitä viestinnässään. On aivan naurettavaa, että mm. laskutuksesta ei vieläkään osata antaa yhdenmukaista tietoa. Mutta tuo "Merjan" selitys tällä kertaa on uskottava. Vaikuttaisi jopa pitävän paikkansa. Telia on ainakin Facebookissa ja Twitterissä ollut aktiivinen perjantai-iltana. Oletettavasti tuohon aikaan (perjantai-ilta) on töissä olleiden asiakaspalvelijoiden määrä ollut rajallinen. Ei olisi ollut fiksua suunnata rajallisia resursseja Jatkoaikaan. Toki, Jatkoajasta löytyvät HC-fanit. Mutta HC-fanit ovat pieni vähemmistö siitä porukasta, joka oletettavasti Liiga-tuotteen kohderyhmään kuuluu. Siksi on vain fiksua viestiä sinne massojen suuntaan Jatkoajan sijaan. Tai mitä minä näistä tiedän. Ehkä Jatkoaika on kaikki kaikessa.

Olen muuten edelleen sitä mieltä, että ongelmista huolimatta Telia ansaitsee viestinnästä varovaisen hatunnoston. Ei asiasisällön puolesta. Siellä sekoillaan liikaa. Mutta Telia edes yrittää tulla sinne, missä kuluttajat ovat. Telia näkyy eri verkkoyhteisöissä paljon Jatkoajan ulkopuolellakin (mm. Tappara.co). Ei se Ruudun aikanakaan niin herkkua ollut. Systemaattisesti Ruudun asiakaspalvelu sysäsi ongelmatilanteissa sen "kuluttajan laitteistossa vika" -kortin pöytään...
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo, taidetaan mennä vanhalla kalustolla tämä kausi. Siltä tämä alkaa nyt vaikuttaa.

Toivottavasti näitä etätuotantohommia harjoitellaan ihan jossain muualla kuin Liiga-otteluissa.
Mahtaako tuotantoyhtiöllä enää olla vanhaa kalustoa (=ulkotuotantoautoja) riittävästi täyden liigakierroksen tarpeisiin.
 

petete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Ei olekaan. Toistaalta se on aika yksinkertaista selvittää onko valokaapeli poikki vai ei? Jotenkin hätävalheelta kuulostaa tuo kaivinkone-episodi. Oliko siis tosiaan niin, että kaivinkoneen poikkikaivamaa kaapelia epäiltiin ensin syyksi, mutta sitten huomattiin, että ihan hyvin se bitti liikkuu katkenneessakin kaapelissa ja vika onkin toisaalla? Vai oliko vain arvaus, että jossain on ollut kaivinkone kaivelemassa?
Tämä. On ihan päivän selvää ettei (edes) Telialla kestä seuraavan illan peliin asti selvittää ettei vika olekaan katkenneessa kuidussa. Todennäköisesti kaapelivika on rajattu nopeasti pois, mutta julkisuuteen se on "helppo" selitys. Selitys nyt vaan sitten kyrvähti, kun oikeaa vikaa ei saatu päivässä korjattua.

Tämä Telian viestintä on kyllä mielenkiintoista seurattavaa, oikeastaan jännempää seurata näitä juonenkäänteitä, kuin harkkapelejä, joita emme näe :)
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Mahtaako tuotantoyhtiöllä enää olla vanhaa kalustoa (=ulkotuotantoautoja) riittävästi täyden liigakierroksen tarpeisiin.

Parasta olisi olla! Niitä kyllä tarvitaan. Jos on näin pahoja ongelmia etätuotannossa näin lähellä Liigan alkua, niin erittäin vaikea uskoa, että homma alkaisi toimimaan luotettavasti 14.9.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Boldaus oma. Nämä kärjistetyt olkiukot lienevät useammalle syy, miksi tässä ketjussa esitettyä "kritiikkiä" ei oteta vakavasti.

Epäilemättä Telia on tehnyt virheitä viestinnässään. On aivan naurettavaa, että mm. laskutuksesta ei vieläkään osata antaa yhdenmukaista tietoa. Mutta tuo "Merjan" selitys tällä kertaa on uskottava. Vaikuttaisi jopa pitävän paikkansa. Telia on ainakin Facebookissa ja Twitterissä ollut aktiivinen perjantai-iltana. Oletettavasti tuohon aikaan (perjantai-ilta) on töissä olleiden asiakaspalvelijoiden määrä ollut rajallinen. Ei olisi ollut fiksua suunnata rajallisia resursseja Jatkoaikaan. Toki, Jatkoajasta löytyvät HC-fanit. Mutta HC-fanit ovat pieni vähemmistö siitä porukasta, joka oletettavasti Liiga-tuotteen kohderyhmään kuuluu. Siksi on vain fiksua viestiä sinne massojen suuntaan Jatkoajan sijaan. Tai mitä minä näistä tiedän. Ehkä Jatkoaika on kaikki kaikessa.
Boldaus myöskin oma. Mutta tuota toisessa ketjussa jo avasinkin, eli tuo ei ole itsessään ongelma, vaan miten tuosta ilmoitetaan. Itselläni ei siis oikeasti ole tuon asian kanssa yhtään ongelmaa, ymmärrän hyvin tuon, enkä apua tarvinnutkaan. Mutta paskaa asiakaspalvelua on tuoda esille yhdelle kohderyhmälle "sori, oli kiire muiden kanssa, ei ehditty teidän kanssa". Varsinkin kun tuo yksi ketju on jo perustettu "telian aspa apunasi". Olisi edes sinne voinut laittaa viestin asiasta.

Ja en itse olisi tuota edes noteeranut ilman näitä muita Telian sähläyksiä (tarkoitan sähläyksessä epäjohdonmukaista viestintää).
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Ja sama bullshitin puhuminen ja tuotteen ostajien hölmönä pitäminen jatkuu. Torstain SaiPa - KalPa peli ei siis ollutkaan minkään kaivurin aikaan sanoksia, vaan Telian omaa mokaa. Keksittiin sitten hätäpäissään meriselitys ja nyt ammuttiin se alas. Ei näin, ei todellakaan näin!!!

Kaiken tuon tilaamisen, ulkomaanostajan, luottotiedottoman ja muun chaissenin päälle vielä sit tuommonen kirsikka kakun päälle. Tähän kun vielä otetaan tuo tilauksen peruminen ja maksuongelmat niin huhuh. Niin siis osa porukkaa on saanut tuotteen heti poikki ja osalle se jatkuu Syyskuulle viikon-pari. Ja parasta, että se ne jotka tilaavat 14.9 saavat tuotteen ekan kuukauden -50% alella vs. ennakkotilaajat. Niceone nättiyksi(1)
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ja sama bullshitin puhuminen ja tuotteen ostajien hölmönä pitäminen jatkuu. Torstain SaiPa - KalPa peli ei siis ollutkaan minkään kaivurin aikaan sanoksia, vaan Telian omaa mokaa. Keksittiin sitten hätäpäissään meriselitys ja nyt ammuttiin se alas. Ei näin, ei todellakaan näin!!!
Missä näin?


Mun mielestä Telian pitäisi antaa jokaiselle Liigan katsojalle kanavat ilmaiseksi koko seuraavaksi kaudeksi. Ja tietenkin vielä maksaa siitä asiakkaille jos suostuvat katsomaan. Onhan nyt tämä pari harjoituspelien näkemättä jääminen, heikohko viestintä ja heikohko mainonta nyt sen verran paha juttu, että näin pitäisi toimia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös