Onnellisuusketju

  • 1 292 160
  • 7 895

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Viestin lähetti pale
Onneksi olkoon sulle Pappa, jollet sitten halua olla Tuffa?
Ota se, miksi itse skidinä kutsuit isäsi/äitisi faijaa.

Pale

Kiitos vaan!

Omia isoisiäni en ole koskaan nähnyt. Isän äidin aviomiehen vei vapaussodan/kapinan/veljessodan (tarpeeton yliviivataan) vankileiri. Oikea isoisä on joku leskeä lohduttanut, tiedän asuinpaikan ja ammatin, mutta nimeä en. Eikä kyllä varmaankaan ole enää elossa.

Äidinisän taas vei venäjäläisten lentopommi Imatrankosken voimalaitoksella äidin ollessa 14. Valokuvia olen nähnyt.

Isoisän mallia ei minulla siis oikein ole, omaan isäänikin välit ovat melko huonot, pojillani tosin onneksi paremmat.

No harjoitellaan sitten sekin rooli, hienoa kuitenkin.

t. Hanu
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Olen onnellinen siitä, että Tormentori ja Pikku Myy ovat pian naimisissa. <3

Olen onnellinen siitä, että Jatkoaika toimii ja moderaattorit ovat kiireisiä.

Olen onnellinen siitä, että jo päälle vuoden on sama kultainen nainen sietänyt naamaani.

Olen onnellinen siitä, että pääsen pian Tampereelle.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Olen onnellinen siitä, että Tormentori ja Pikku Myy ovat pian naimisissa. <3
Ihkua, että olet onnellinen asiasta, mutta onkohan tässä nyt jotain mistä minunkin pitäisi olla tietoinen? Osaa sitten pyytää oikean päivän töistä vapaaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti hanu
Nyt sitten vain miettimään sitä kutsumanimeä, rupeisiko sitä vaariksi, ukiksi vai papaksi vai mitä niitä onkaan.
Ehdotan Raipea. Ja toki onnittelen.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Pikku Myy
Ihkua, että olet onnellinen asiasta, mutta onkohan tässä nyt jotain mistä minunkin pitäisi olla tietoinen? Osaa sitten pyytää oikean päivän töistä vapaaksi.

Niin, minä tiedän kaiken teistä. Maalaan Tormentorin sielunmaiseman joka päivä. En uskalla puhua julkisesti enempää, minun terveyteni on uhattuna.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Näen huomenna Slashin jäähallissa.
Tätä hetkeä on odotettu.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Pikku Myy
Joo-o, niin on. Täytyy tulla hallilla vääntämään sua korvasta. Pirun ipana.

Olen onnellinen jos tiedät kuka olen, en tiedä kuka sinä olet. Ikäsi tiedän, olet ipanampi. Olet voittanut Tormentorin pyyteettömän ystävyyden ja rakkauden.
 

Carlos

Jäsen
Tänään suuri tulevaisuudenprojektini otti taas askeleen eteenpäin, alkaa näyttää oikein hyvältä. :-))) Täytyisi vain löytää jostain aikaa kotomaassa käymiseen, niin saisi nimeä paperiin.. :-)
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti hanu
Lapseni kertoi minulle lauantaina, että Hanusta tulee sitten helmikuussa isoisä. Nyt sitten vain miettimään sitä kutsumanimeä, rupeisiko sitä vaariksi, ukiksi vai papaksi vai mitä niitä onkaan.

Ristiriitaiset kyllä vähän ovat fiilikset, vanhenin kymmenen vuotta kerralla.

Eihän tuossa vielä mitään, mutta entäs sitten lapsen synnyttyä, kun nainen sängyssäsi on muuttunut mummoksi..

K
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ohmi
Kummilapsen isoisän kutsumanimi on äijä:)

Ensin: onnea hanulle! Sitten: 'äijä' ja 'ämmä/ämmi' ovat vanhoja karjalaisia nimikkeitä isovanhemmille. Oma faijani yritti lanseerata lapsenlapsilleen näitä kutsumanimiä, mutta äitini (melko ymmärrettävää) ei ollut kovinkaan innostunut :)
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Jukurien kausikortti ostettu, kausi alkakoon..Ja mikä parasta Mikkelissä kausikortin voi ostaa haluamalleen paikalle, eli vanha kunnon D2 kutsuu taas yhden talven ajan..
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Postimerkki-viiniä saa taas alkosta:) Eli Australialaista Hardy's punkkua ja valkkaria. Niitä tuli Lontoossa aikanaan litkittyä erään tärkeän ihmisen kanssa samalla kun kuunneltiin katusoittajia. Suomesta ei vähään aikaan kyseistä viiniä saanut, mutta nyt voi kotona laittaa George Harrisonia soimaan ja fiilistellä viinilasillisella.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Pikku Myy
Postimerkki-viiniä saa taas alkosta:) Eli Australialaista Hardy's punkkua ja valkkaria. Niitä tuli Lontoossa aikanaan litkittyä erään tärkeän ihmisen kanssa samalla kun kuunneltiin katusoittajia. Suomesta ei vähään aikaan kyseistä viiniä saanut, mutta nyt voi kotona laittaa George Harrisonia soimaan ja fiilistellä viinilasillisella.

Kai Tormentorille on varattu olutta? Hän ei pidä punkusta.

Olen onnellinen kun sain ilmaista nuuskaa tänään <3
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
En jatka enää, en tuota muille ihmisille enää onnen hetkiä vaan vaivun pieneen kolooni lemmikkilepakkoni kanssa roikkumaan pää alaspäin ja syömään raakaa lihaa.

p.s. osaan myös murista, murrrr!
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen erittäin onnellinen, etten ajanut aamulla hirven päälle, vaikka läheltä piti. Hyppäsi mokoma mutkan takana tielle. Hengissä kuitenkin ollaan ja siitä täytyy olla onnellinen jos mistä.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Eilisiltana alkoi neljän päivän loma intistä! Aika gutaa tekee - siitäkin huolimatta, että aika on kulunut nyt johtajakaudella paljon lupsakammin.

On se kiva välillä vähän tapailla kavereita ja päättää itse tekemisistään...
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Matka kohti Mikkeliä ja Marski Cupia alkaa.
Ihanaa päästä pitkästä aikaa jäähalliin, ja sitten vielä näen pitkästä aikaa Osmo's Cosmoksen, ehkä jopa kahdesti.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Viimeinen kesätyöpäivä käynnissä hyvää vauhtia, iltapäivällä alkaa kahden viikon loma!

Ja sitten pääsee oman alan töihin, gut, gut.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eilen näin, kun kummipoika otti elämänsä ensimmäiset askeleet. Ei niitä montaa ollut, mutta oli kuitenkin. Suoritus oli ohi niin äkkiä, ettei poika tainnut itse huomata, mitä teki, mutta ei se mitään - me muut huomasimme.

On se vinkeää seurata lapsen kasvamista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hihhihhiii... sanoin pomolle, että en pääse palaveriin, kun minulla on tärkeitä työasioita, jotka ovat kiireellisiä. Hihhihhiii... siellä muut kuuntelevat elämänviisauksia seuraavat 3 tuntia ja meikäläinen istuu täällä työhuoneessa. Hajotkoon sinne.

Kyllä. Minulla on oikeasti töitä, mutta tässä on aina välillä sellaisia parin minuutin odotusaikoja, jolloin voi surffata Jatkoajassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös