Onnellisuusketju

  • 1 294 723
  • 7 895

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Inter- TPS 0-1

Lisäajalla Auremaa paukuttaa maalin ja TPS voittaa ottelun. En muista koska olisin ollut näin onnellinen matsin jälkeen, kai siinä tarvitsee jotain mestaruuksia hakea. Tällä hetkellä TPS:n futis sytyttää paljon enemmän kuin kiekko. Tästä on hyvä jatkaa, sillä tepsillä on oikeasti tällä kaudella mahdollisuuksia saavuttaa jotakin.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Huomenna taas pelastava viikonloppu ja mikä parasta pääsee rentoutumaan kiekkoviihteen parissa. Lauantaina näkee jäällä vielä Erkki Laineen, Yrjö Hakulisen etc. Hyvin hyvin mielekäs ajanjakso elämässä edessä.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Vuoden yrittämisen jälkeen valmentamani puolustus teki vihdoin tänään jotain oikein. Taidan ottaa oluen tai kaksi sen kunniaksi.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
3,5 kautta 6-divarifutista takana ja lopultakin osuin maalipuiden väliin. Nihkeästi nouseva vasen pakki ei tietysti voi tehdä pelitilannemaalia, vaan pistin pallon vaparista sisään.
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Viestin lähetti Sorppa
3,5 kautta 6-divarifutista takana ja lopultakin osuin maalipuiden väliin. Nihkeästi nouseva vasen pakki ei tietysti voi tehdä pelitilannemaalia, vaan pistin pallon vaparista sisään.

No nyt on pakko kysyä että missä joukkueessa pelaat? Mä olen FC Eliten maalivahti, noustiin viimekaudella kutos-divariin. Ja jos jotain onnellisuuteen liittyvää pitää mainita niin nyt on kaksi peliä putkeen nolla pysynyt omassa päässä. :)
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Sain huijattua tyhmän, lentävän yökkösen eteiseen noin puolen tunnin hätistelyn ja ansanrakentamisyritysten jälkeen. Nyt voi taas irkata rauhassa.

Kivaa on huomisiltaan asti, herutelkoot kavereineen mun tietokonetta ja kattolamppua muulloin.
 

Warre

Jäsen
Huolto-aseman myyjätär keimaili ja iski silmää. Olikohan puutteessa, vai kiusasiko vain tahallaan.

Farkkujen vaihto verkkareihin lähestyy, ja suolikin toimii, joten onnellinen tässä ollaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen onnellinen, että kirjoitusoikeuksien poisto -otsikon alle on jälleen ilmaantunut tekstiä. Enkä todellakaan tarkoita, että olisin vahingoniloinen kenenkään oikeuksien poistosta, vaan siitä, että moderaattorit jaksavat tarkkailla ja sensuroida meidän hörhöjen viestejä ja tekevät näin arvokasta työtä sivuston huippukorkean tason säilymisen puolesta.

Nostaisin hattua, jos käyttäisin sellaista.
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
Viestin lähetti Hamraan
No nyt on pakko kysyä että missä joukkueessa pelaat? Mä olen FC Eliten maalivahti, noustiin viimekaudella kutos-divariin. Ja jos jotain onnellisuuteen liittyvää pitää mainita niin nyt on kaksi peliä putkeen nolla pysynyt omassa päässä. :)

Ai kato, jätkä on ammattilainen, olet noussut urasi aikana. :-) Olette siis Helsingin piirissä. Meikäläinen potkiskelee Uudellamaalla eli kutonen on alin sarjataso, joukkueena LepRa. Ja onnittelut nollaputkesta!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pikku Myy
Hassua, miten asiat voivat muuttua niin nopeasti. Alkukesästä vielä potkin miehiä pellolle muutaman viikon jälkeen,
Ei miehiä saa potkia ! Ne/me ei tykätä siitä. Onnea kuitenkin matkaan, onhan se aina hienoa kun on asiaa onnellisuusketjuun.

Minäkin voin kuitata aiemmin vitutusketjuun kirjoittamani viestin ja todeta, että pikku hiljaa muuttoa varten tarvittavat paperit alkavat olla kunnossa. Aika perkeleellinen rumba se on, kun ulkomaille muuttaa. Nyt nämä hommat on kuitenkin hoidettu ja eiköhän siinä ole syytä onnellisuuteen.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tänään kolahti kotiin kirje, josta ihan pieni pätkä: "Olemme tarkastaneet valmistumiseesi liittyvät asiakirjat sekä opintosuorituksesi. Kaikki oli kunnossa. Todistuksesi lähetetään sinulle postitse anomuksessa ilmoittamaasi osoitteeseen."

On se varmaan pikku hiljaa uskottava, että rainmanista tulee maisteri vaikka se ei tässä vuosien varrella aina niin todennäköiseltä tuntunutkaan. En nimittäin mikään kone koulussa ole koskaan ollut. Nyt tietysti fiilis sitäkin parempi, kun tietää kuinka paljon siihen on joutunut töitä tekemään.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Minäkin voin kuitata aiemmin vitutusketjuun kirjoittamani viestin ja todeta, että pikku hiljaa muuttoa varten tarvittavat paperit alkavat olla kunnossa. Aika perkeleellinen rumba se on, kun ulkomaille muuttaa. Nyt nämä hommat on kuitenkin hoidettu ja eiköhän siinä ole syytä onnellisuuteen.

Tämän pariinkin kertaan kokeneena tiedän tasan mistä puhut. Mutta ei se ilo siihen lopu, sitten kun pääset sinne määrämaahan, sitten alkaa legendaarinen auto-pankki-vakuutus-eläke-sähkö-väliaikainenoleskelulupa-varsinainenoleskelulupa-jamikälie -rumba, joka sekin ottaa oman aikansa, ja vähintäänkin vie hermoja. Sitten vielä jos muutat maahan jonka kieltä et puhu kuin vettä vaan, on soppa todella mausteinen.

Mutta tsemppiä vaan, muistan itse sen päivän kun sain viimeisetkin asiat määrämaassa järjestykseen, oli hieno fiilis.
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vähänkö oon ylpee ittestäni! Osasin enkun tunnilla jotain huuhaata, jota ei enää muistella ja sain matikassa muutaman prosenttilaskun oikein! Ja eikun Kuoleman kirjaa kirjottamaan!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Koff III, jääkylmää, pirun hyvää.

Ei pitänyt tänään ottaa, mutta himo vei voiton. Ainoastaan pari pulloa, ei enempää.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Arnold
Koff III, jääkylmää, pirun hyvää.

Ei pitänyt tänään ottaa, mutta himo vei voiton. Ainoastaan pari pulloa, ei enempää.

Ja ne seuraavat kaksi, ja ne seuraavat viisi, jah net straavat kaljat ja sitten yöööllä vielat ne pari karthua, jooko.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Olkku
Ja ne seuraavat kaksi, ja ne seuraavat viisi, jah net straavat kaljat ja sitten yöööllä vielat ne pari karthua, jooko.


Putosin!

Varat eivät muuton myötä anna nyt myöden oikein kunnolla pämpätä, ja sitä paitsi viikolla tuli ostettua jälleen päkillisen verran lonkeroa. Keskellä viikkoa.. Positiivista oli se, että taas kysyttiin paperit, heh..

Eli kahteen kaljaan jää.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Arnold
Eli kahteen kaljaan jää.

Ei saa jäädä, ajatteleppas mallasohran viljelijöitä, joista suurin osa on satakunnasta, auta heitä... autat itseäsi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kesäloma on upeaa...

Neljän päivän 'kesäloma' (pe, la, su, ma) käynnissä. Kävin äsken pitkähköllä lenkillä ja täytyy todeta, että maaseudulla juokseminen on todella upeaa. 12 km matka peltojen ja metsiköiden keskellä hämärtyvässä illassa on liki orgastinen kokemus verrattuna Hervannan betoniviidakossa juoksemiseen. Tästä jopa nautti oikeasti. Eläimiäkin tuli bongattua; lehmiä ja hevosia näkyi laitumilla tai pelloilla. Kurki lensi suhteellisen matalalta läheiselle suolle, jänis lähti melkein jalkojen vierestä karkuun... pelloilla saattoi olla hirvikin, mutta hämärästä johtuen en saanut aivan selvyyttä.

Parasta oli kuitenkin, kun tulin lenkiltä ja pääsin lämpimään saunaan ja sain sen jälkeen kouraani jääkylmän Budweiserin. Kyllä isä tietää, mitä aikuinen poikansa tarvitsee.

Huomenna alkaa bändin kanssa oman levyn teko. Yksi pitkäaikainen haave siis täyttyy.

Jeah!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Onni on....

...Finkbräu Hefe Weißbier * 10

Jääkylmänä tarjoiltua saksalaista vehnäolutta. Laimennettunakin (5.1-->4.7) jumalaisen makuista. Lidl urles.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Käytiin tänään ostamassa uusi parisänky, loppuviikosta pääsee testaamaan..

Nyt vaimoke tyttöjen kanssa radalla, mie kattelen kisoja ja siemailen kahvia..aamulla 9 aikaan töihin..
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Nyt tuli tehtyä jotain sellaista mitä en olisi uskonut.
Kävin Antti Tuiskun keikalla.
Tiedän mitä se on kun jostain tykkää ihan mahdottoman paljon, niin soin sitten sen riemun veljen tytöllekin joka on Tuiskuun ihan lääpällään. Ei Antti minua onnistunut hurmaamaan, mutta hienoa nähdä paljon onnellisia lapsia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pingu
Ei Antti minua onnistunut hurmaamaan,

Minua harmittaa vieläkin, etten viitsinyt aikoinaan jonottaa, kun Antti esiintyi Topparissa. Nykyisinhän Antti esiintyy eri lavoilla, kiitos ryssän tullimiesten.

Onnellinen olen siitä, että huomenna tapaan taas ihanan ihmisen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Minua harmittaa vieläkin, etten viitsinyt aikoinaan jonottaa, kun Antti esiintyi Topparissa.

Toppari Vantaan Myyrmäessä? Milloin tämmöinen on ollut, Topparissa tulee käytyä aina silloin tällöin, viimeksi tänään. Kyllähän sitä Tuiskun keikallekin olisi voinut mennä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Voi ihanaa.Olen todella onnellinen ,kun saan ekaan kertaan nukkua sunnuntaina niin pitkään kuin haluan.Ei duunia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös