Onnellisuusketju

  • 1 294 731
  • 7 895

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viikonlopuksi on luvattu aurinkoista ja lämmintä säätä.

Radio City ei soita The Darknessia enää lähellekään niin paljoa kuin ennen.

Työviikkoa enää neljä tuntia jäljellä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Designer
Viikonlopuksi on luvattu aurinkoista ja lämmintä säätä.

Radio City ei soita The Darknessia enää lähellekään niin paljoa kuin ennen.

Työviikkoa enää neljä tuntia jäljellä.

Tämän voi kuitata + ilman eukkoa mökille. Niillä on tyttöjen ilta, jonka kuittaan lähtemällä Marskiin ensi viikonloppuna.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Tormentori
Jukka kulta, tästä ollaan keskusteltu jo torpassa ja hermannin clubilla. Totuuksia on aina monta ja jokainen valitsee omansa. Pusuja sinne ja Päiville hymy a´la Juhannus.

Eijei kun kerrot nyt keitä nuo henkilöt olivat. Haluavatko että ihmiset kuvittelevat sinulla olevan paljon vaikutusvaltaa ja tunnet "scenen" ihmisiä? Tältä vaikuttaa joten ala laulamaan, vai jäikö vaipat kotiin?
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kopo
Ei kai suljetulle?... :-)
Nykyinen homma on niin miellyttävää, että suljettu osasto kutsuu ellen pääse tuohon uuteen hommaan toisella (ei suljetulla) osastolla. :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ostin tänään Alkosta vahvempaa lonkeroa 6-packin ja kysyttiin paperit.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kiekkokauteni on nyt avattu! Kun astuin Valtti-Areenan hornankattilaan tänään n. klo 17.50, tuntui kuin olisin astunut kotiin, siis jäähalliin. No ei vaineskaan. Alkais se kausi, prkl!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lonkeroa <3
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ostin tänään pöytätuulettimen hintaan 16,90. Todella hyvä ostos, sillä huoneeni oli todella kuume ennen tätä (aurinko paistaa päivisin sisään). Kyllä vieläkin lämmintä on, mutta kiertääpähän ilma.

Lisäksi jääkaapissa on viitisentoista pulloa karhua. Pitäisiköhän sitä nauttia kalsarikännit vai lähteä valloittamaan Tampereen yöelämää. Huomenna kun työpäivä on, pitää oluesta vain nauttia, ei vetää kuin pesusieni. Huomenna saakin sitten kirjoittaa krapulaketjuun, mikä on pelkästään positiivista.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Siemailen tässä muutaman vahvemman oluen ja sitten tuohon lähiökapakkaan kuuntelemaan karaokea ja ottamaan muutama..siis vain muutama! Ihan vaimokeen seuraksi aluksi piti lähteä kuuntelemaan Maarit Hurmerintaa keskustaan mutta ei taida jaksaa. Ja itse tuo Maaritin musa ei kauheasti kolahda, mutta tuo emäntä diggaa kovasti joten ihan seuraksi voisin lähteä.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Närhen munat

Hommasin 5kpl kolmen päivän lippupaketteja ens vuoden yleisurheilun MM-kisoihin...hoblaa!
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Tommy
Uusi työpaikka, parempi liksa, paremmat työajat, paremmat edut, parempi homma.

Aah. Tommy ei enää tuputa Saunalahtea. Olen onnellinen.

Ihana lämpö Suomessa vihdoinkin. Olen onnellinen.

Uutta kollia tuppaa melkein;) liiankin kanssa, eli Valamo saa takuuvarmasti odottaa. Olen onnellinen.

Mualle ens viikonloppuna. Olen onnellinen.

Prahaan sitten seuraavana. Olen onnellinen.

Loma taas. Arvatkaa olenko. No olen!
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Lapseni kertoi minulle lauantaina, että Hanusta tulee sitten helmikuussa isoisä. Nyt sitten vain miettimään sitä kutsumanimeä, rupeisiko sitä vaariksi, ukiksi vai papaksi vai mitä niitä onkaan.

Ristiriitaiset kyllä vähän ovat fiilikset, vanhenin kymmenen vuotta kerralla. Ja pitäisiköhän sitä perustaa kynsienpureskeluketju, päällimmäisenä mielessä on huoli, että mikään ei menisi pieleen.

t. Hanu
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti hanu
Lapseni kertoi minulle lauantaina, että Hanusta tulee sitten helmikuussa isoisä. Nyt sitten vain miettimään sitä kutsumanimeä, rupeisiko sitä vaariksi, ukiksi vai papaksi vai mitä niitä onkaan.

Kummilapsen isoisän kutsumanimi on äijä:)
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Nyt löytyy multakin pöytätuuletin. Enkä maksanut senttiäkään... Tuossahan tuo hurisee vieressä ja hyöty on ilmeinen, sillä tää mun huone on yleensä kesällä melkoinen sauna.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Ikijokeri
Nyt löytyy multakin pöytätuuletin. Enkä maksanut senttiäkään.

Ei sitten hälyttimet huutanu, kun lähdit kaupasta?

Ollaan onnellisia, että jollakin on pöytätuuletin, mulla ei, mutta nautitaan helteistä, pian ne on ohi.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Viestin lähetti hanu
Lapseni kertoi minulle lauantaina, että Hanusta tulee sitten helmikuussa isoisä. Nyt sitten vain miettimään sitä kutsumanimeä, rupeisiko sitä vaariksi, ukiksi vai papaksi vai mitä niitä onkaan.

Ristiriitaiset kyllä vähän ovat fiilikset, vanhenin kymmenen vuotta kerralla. Ja pitäisiköhän sitä perustaa kynsienpureskeluketju, päällimmäisenä mielessä on huoli, että mikään ei menisi pieleen.

t. Hanu

Onneksi olkoon sulle Pappa, jollet sitten halua olla Tuffa?
Ota se, miksi itse skidinä kutsuit isäsi/äitisi faijaa.

Pale
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Olkku
Ei sitten hälyttimet huutanu, kun lähdit kaupasta?

Ei tarvinnu kauppaankaan asti raahautua. Äiteeni toi duunistaan, koska sieltä löyty vielä muutama ylimääräinen.
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Syksyn työrintama näyttää tällä hetkellä loistavalta, mikäpä sen mukavampaa. Lomaakin ehtii pitää pari viikkoa.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Sain kauniita valokuvia.
Vaikka noista digikuvista nyt suunnilleen tietää minkänäköisiä kuvat ovat, niin on se silti hienoa saada paperiversiotkin albumiin, tällä kertaa Puustockia ja kummityttöä.
Ja viikonloppuna serkun häissä kuvasin morsiamen kameralla, niin niitä kuvia kaikki kehuivat, olisi pitänyt kuulemma antaa kamera jo alussa minulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös