Onnellisuusketju

  • 1 292 898
  • 7 895

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei paljon paremmalta voisi tällähetkellä tuntua!
Kuukausia ollaan tyttöystävän kanssa suunniteltu/haaveiltu yhteisestä matkasta ja nyt se toteutuu. Viikonpäästä äkkilähdöllä Kyprokselle Ayia Napaan ja himassa vielä sen lisäksi 2 viikkoa kesälomaa. Jos se +28 asteinen vesi tuntuisi jo sopivalta, verrattuna esim. Yyterin vajaa 20 asteeseen...
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-Metro
-Tomek
-Jokerit
-aurinkoinen päivä
-lasi kylmää Coca-Colaa
-hauska loppuviikko tiedossa
-odotettu reissu lähestyy
-paras mahdollinen tyttöystävä
-eräät minua odottavat valokuvat
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Poison
Olen herännyt tänään 06.00 ja 07.00 olin jo rannassa pesemässä mattoja.

*kantaa mattojaan kohti Lappeenrantaa*

Ettei mene ihan off-topikiksi, niin pikkuhiljaa alkaa onnellisuus näkymään. Enää pieni rutistus ja sitten on pitkänajan projekti valmis.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Polttavan kuuma työpäivä takana (sekin lyhyt, viisi tuntia ähähää), istun pelaamassa GTA3:sta ja syön grillattua sisäfilettä kanttarellikastikkeen ja perunoiden kera, lasissa kylmää kokista. Huomenna on jo keskiviikko, perjantaina tyttöystävä pääsee taas lomille. Niin ja tietysti, kesälomaa vielä vajaat kolme viikkoa jäljellä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tänään ostin liput Marski-cupiin perjantain peleihin TPS-SAIPA ja HIFK-JOKERIT..Ensi viikolla onkin toimintaa, Torstaina Kangasniemellä JYP-HIFK, perjantaina siis Marski-cup ja Lauantaina Pellavarock ja ENTOMBED..ja Sunnuntaina MP-OULU jalkapallon ykköstä..rokrok!!
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Lämmöllä

Eli laitetaan nyt tännekin kaikkien fleece- ja toppatakkien ystävien ärsytykseksi pienet riemunkiljahdukset tästä lämpimästä ja aurinkoisesta ilmasta. Jiihaa!

Saa paistaa kuumemminkin, mutta nyt voi jo sanoa että kyyyllähän täällä alkaa pikkuhiljaa viihtymään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ilmastointi

Olen äärettömän onnellinen, että helteet vihdoin alkoivat, ja pääsin nauttimaan autoni ilmastointilaitteesta. Tämähän on ensimmäinen kesä, kun moisen ylellisyystarvikkeen omistan. Jos huomenna alkaa ahdistaa, menen autoon ja ajelen pitkin maakuntaa ilmastointi ja poppi täysillä niin kauan kuin löpöä riittää. Eipähän tarvitse enää hikoilla autossa kuin pieni possu. Vihdoinkin pääsee kuumaa pakoon!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Ilmastointi

Viestin lähetti Ossi
... Tämähän on ensimmäinen kesä, kun moisen ylellisyystarvikkeen omistan. ... ajelen pitkin maakuntaa ilmastointi ... täysillä niin kauan kuin löpöä riittää.
Niin, kokeneena ilmastointikuskina valistan että tuo on se virhe jolla hankitaan kesäflunssat. Menee n. 2-3 kesää ennenkuin tajuaa että ei sitä ilmastointia tarvitse pitää aina täysillä. Jos auton oven avatessa iskee vastaan trooppiselta tuntuva kuumuus on ilmastointi liian kylmällä, paitsi jos olet oikeasti tropiikissa. Kylmentämisen lisäksi ilmastointi kuivaa ilmaa, aiheuttaa limakalvojen kuivumisen ja koomista kyllä sitä kautta niiskuttelua. Siis silloin kun ilmastoi täysillä.

Ihan vakavissaankin, itseltä kesti pitkään tajuta että ilmastoinnin tehtävä ei ole pitää auto kylmänä vaan mukavan lämpöisenä.

Onnittelut Ossille ilmastoinnista. En suostu itselleni enää hankkimaan autoa ilman ilmastointia ja automaattivaihteita kun olen makuun päässyt.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei mulle tullut flunssaa Orlandossakaan, vaikka hotellissa pidin ilmastointia täysillä ja ulkona oli päivisin vähintään 35 °C ja ihan älyttömän kosteata. Nukuin vielä ilman peittoa. Työkaverit kyllä valittivat nuhaansa. Kai sekin vaikuttaa, että talvisinkin liikun yleensä t-paidassa ja takki auki, jos nyt ei ihan paukkupakkasista ole kyse.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Re: Ilmastointi

Viestin lähetti Ossi
Olen äärettömän onnellinen, että helteet vihdoin alkoivat, ja pääsin nauttimaan autoni ilmastointilaitteesta.

Olen myöskin äärimmäisen onnellinen siitä, että ilmojen luvattiin parenevan. Syy on se, että en omista autoa. On hieman ottanut päähän kun on saanut koko kesän fillaroida tai kävellä kaatosateessa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kai mäkin sitten olen onnellinen.
Ens viikolla on ainakin loma, jos ei muuta.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Hyvää huomenta Onnellisuusketju!

Oon viettänyt kesäloman pätkissä ja viimeinen reilun viikon kestävä lomasessio alkaa NYT. Päivä menee shortseja pakkaillessa omaan rauhalliseen tahtiin ja yöllä suuntaan Budapestiin festareille herättämään pahennusta viikoksi. Bye bye arki!!

Ja vielä, löysin Juhannuksena uuden ystävän tai oikeammin hän löysi minut. Vähän erikoinen tyyppi verrattuna muihin kavereihin. Tämä meinaan pissaa istuvaltaan ja koskettelee =). Yleensä nämä tapaukset paljastuvat nopeasti henkisesti ..eh keskeneräisiksi, mutta nyt tuntuu siltä, että tämä kannattaa katsoa loppuun saakka. Kävi miten kävi, niin tältä on tuntunut viimeksi öö.. en muista.

Vähäks ihq !!11!!1!1
 

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meikä on ihan taivaassa (en pilvessä:))! Pääsin tännään ekaa kertaa kesäkuun jälkeen harkkoihin, eli jäälle! Ja kivaa oli! Kuten yleisöökin!:)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jippijaijei! Hellettä riittää, uikkarit päällä, aurinkorasvaa kulutettuna, eväät tehtynä ja reppu pakattuna - matka kohti rantaa voi alkaa! Olen siellä koko päivän... Tai ainakin melkein. Ja miekkonenkin tulee tänään!

Taustalla stereoissa soi Kotiteollisuus hyvillä tehoilla ja bassoilla. Nautin. Toivottavasti myös naapurit. Lauantaina keikalle.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pieniä maistiaisia tulevalta Danzig levyltä ja kyllä on tiukkaa. Blackest of the black! Pieni, suuri mies teki sen taas. Kovinta sitten 4p lätyn.
"A Thousand Ceasars smile upon the bleeding poor"
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tormentori, näitkös muuten sen videopätkän tässä vatsikään jossa Glenn tipathi yhdestä iskusta kenttään uhottuaan ensin kiistakumppanilleen? Mahtavaa matskua...Danzingin leiri meni vielä selittelemään jälkeenpäin että vastapuolella oli terävä esine kädessä...paskat sillä mitään ollut.

Olen Danzig ja Misfits-fani, kyllä, varsinkin kolme ensimmäistä Danzigia toimivat loistavasti, mutta mies itse henk. koht. on aika ääliö.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti goldenawe
Tormentori, näitkös muuten sen videopätkän tässä vatsikään jossa Glenn tipathi yhdestä iskusta kenttään uhottuaan ensin kiistakumppanilleen? Mahtavaa matskua...Danzingin leiri meni vielä selittelemään jälkeenpäin että vastapuolella oli terävä esine kädessä...paskat sillä mitään ollut.

Olen Danzig ja Misfits-fani, kyllä, varsinkin kolme ensimmäistä Danzigia toimivat loistavasti, mutta mies itse henk. koht. on aika ääliö.

Heh, arvasin että joku nostaa tämän aiheen esille :) Joo video on nähty ja asiasta olen keskustellut muutaman paikalla olleen henkilön kanssa. Olen tavannut herran Danzigin ja positiiviset fiilikset jäi. Vähäsanainen mutta mukava.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Oli miten oli, musiikki ratkaisee...

The Evil Elvis on kuitenkin äänenä sellaisissa klassikoissa kuten Devil's plaything, Anything, Tired of being alive, Mother, Sistinas, Let it be captured ja Long way back from hell (muun muassa!)joten kunniaa, kunniaa.

Vedimme Tanskassa baareissa ja koulun bileissä esiintyessämme myös Motheria, allekirjoittanut solistina...passasi meigän äänelle hyvin ja katso! Ihmiset jotka eivät olleet koskaan kuunnelleet Danzigia kiinnostuivat bändin tuotannosta! Piti siirtää jopa encoreen...nyt kysymys kuuluu olinko minä niin hyvä, olinko niin hyvä kopio vai onko biisi vain niin hyvä ettei sitä voi edes suomalainen jääkarhu pilata? Hehehe...

Brassailen tässä nyt kun olen täällä Hlinnassa yksin ja se bändi on muisto vain, hehe...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Tormentori
Heh, arvasin että joku nostaa tämän aiheen esille :) Joo video on nähty ja asiasta olen keskustellut muutaman paikalla olleen henkilön kanssa. Olen tavannut herran Danzigin ja positiiviset fiilikset jäi. Vähäsanainen mutta mukava.

Keitä nämä henkilöt olivat? Olisiko heillä mahdollisesti oma lehmä ojassa?

Danzig aloitti halvasti ja meni sitten alas, that is all that matters.

"Gothik tiääärs, from my eaaars..."
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kesäloma alkaa tänään. Neljä viikkoa löhöilyä ja sen jälkeen toivottavasti siirto toiselle osastolle.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti goldenawe
Oli miten oli, musiikki ratkaisee...

The Evil Elvis on kuitenkin äänenä sellaisissa klassikoissa kuten Devil's plaything, Anything, Tired of being alive, Mother, Sistinas, Let it be captured ja Long way back from hell (muun muassa!)joten kunniaa, kunniaa.

Vedimme Tanskassa baareissa ja koulun bileissä esiintyessämme myös Motheria, allekirjoittanut solistina...passasi meigän äänelle hyvin ja katso! Ihmiset jotka eivät olleet koskaan kuunnelleet Danzigia kiinnostuivat bändin tuotannosta! Piti siirtää jopa encoreen...nyt kysymys kuuluu olinko minä niin hyvä, olinko niin hyvä kopio vai onko biisi vain niin hyvä ettei sitä voi edes suomalainen jääkarhu pilata? Hehehe...

Brassailen tässä nyt kun olen täällä Hlinnassa yksin ja se bändi on muisto vain, hehe...

Noita biisejä et pysty edes sinä pilaamaan :) Eli eiköhän se ihan noista biiseistä johtunut ;) Tosin ei noista biiseistä kovinkaan moni pääse omalle top5 Danzig fav. listalle.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Keitä nämä henkilöt olivat? Olisiko heillä mahdollisesti oma lehmä ojassa?

Danzig aloitti halvasti ja meni sitten alas, that is all that matters.

"Gothik tiääärs, from my eaaars..."

J**** kulta, tästä ollaan keskusteltu jo torpassa ja hermannin clubilla. Totuuksia on aina monta ja jokainen valitsee omansa. Pusuja sinne ja P******* hymy a´la Juhannus.

edit. viilauta vähän meinas käydä köpelösti
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös