Viestin lähetti Poison
Olen herännyt tänään 06.00 ja 07.00 olin jo rannassa pesemässä mattoja.
Niin, kokeneena ilmastointikuskina valistan että tuo on se virhe jolla hankitaan kesäflunssat. Menee n. 2-3 kesää ennenkuin tajuaa että ei sitä ilmastointia tarvitse pitää aina täysillä. Jos auton oven avatessa iskee vastaan trooppiselta tuntuva kuumuus on ilmastointi liian kylmällä, paitsi jos olet oikeasti tropiikissa. Kylmentämisen lisäksi ilmastointi kuivaa ilmaa, aiheuttaa limakalvojen kuivumisen ja koomista kyllä sitä kautta niiskuttelua. Siis silloin kun ilmastoi täysillä.Viestin lähetti Ossi
... Tämähän on ensimmäinen kesä, kun moisen ylellisyystarvikkeen omistan. ... ajelen pitkin maakuntaa ilmastointi ... täysillä niin kauan kuin löpöä riittää.
Viestin lähetti Ossi
Olen äärettömän onnellinen, että helteet vihdoin alkoivat, ja pääsin nauttimaan autoni ilmastointilaitteesta.
Viestin lähetti goldenawe
Tormentori, näitkös muuten sen videopätkän tässä vatsikään jossa Glenn tipathi yhdestä iskusta kenttään uhottuaan ensin kiistakumppanilleen? Mahtavaa matskua...Danzingin leiri meni vielä selittelemään jälkeenpäin että vastapuolella oli terävä esine kädessä...paskat sillä mitään ollut.
Olen Danzig ja Misfits-fani, kyllä, varsinkin kolme ensimmäistä Danzigia toimivat loistavasti, mutta mies itse henk. koht. on aika ääliö.
Viestin lähetti Tormentori
Heh, arvasin että joku nostaa tämän aiheen esille :) Joo video on nähty ja asiasta olen keskustellut muutaman paikalla olleen henkilön kanssa. Olen tavannut herran Danzigin ja positiiviset fiilikset jäi. Vähäsanainen mutta mukava.
Viestin lähetti goldenawe
Oli miten oli, musiikki ratkaisee...
The Evil Elvis on kuitenkin äänenä sellaisissa klassikoissa kuten Devil's plaything, Anything, Tired of being alive, Mother, Sistinas, Let it be captured ja Long way back from hell (muun muassa!)joten kunniaa, kunniaa.
Vedimme Tanskassa baareissa ja koulun bileissä esiintyessämme myös Motheria, allekirjoittanut solistina...passasi meigän äänelle hyvin ja katso! Ihmiset jotka eivät olleet koskaan kuunnelleet Danzigia kiinnostuivat bändin tuotannosta! Piti siirtää jopa encoreen...nyt kysymys kuuluu olinko minä niin hyvä, olinko niin hyvä kopio vai onko biisi vain niin hyvä ettei sitä voi edes suomalainen jääkarhu pilata? Hehehe...
Brassailen tässä nyt kun olen täällä Hlinnassa yksin ja se bändi on muisto vain, hehe...
Viestin lähetti Cairns
Keitä nämä henkilöt olivat? Olisiko heillä mahdollisesti oma lehmä ojassa?
Danzig aloitti halvasti ja meni sitten alas, that is all that matters.
"Gothik tiääärs, from my eaaars..."