Onnellisuusketju

• 1 301 890
  • 7 871

Puster

Jäsen
Parin tunnin päästä karautan tästä hikiverstaasta lomille ja takaisin en tule. Vähään aikaan.

Viikon päästä lähden Irlantiin!

Niin ja yöpöydällä odottaa kohtuullisen mielenkiintoinen uunituore kirja. Ensimmäiselle aukeamalle on tosin jotain sutattu. Let's go? Fine.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Sattui kerrankin olemaan tv auki oikeaan aikaan, Radioheadin tuore livetaltiointi kakkosella...hyvälaatuinen.

Parin tunnin päästä voikin jo ruveta doksuilemaan!

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kivaa, kun on kivoja ihmisiä. Auttavat jaksamaan, vaikka muuten vähän tökkii. Jostain ihmeen syystä on vaan hymyilyttänyt koko aamun, vaikka jostain ihmeen syystä väsyttää. Sekin on kivaa, että mummin kanssa pystyi melkein koko vierailun ajan juttelemaan ilman, että mitään piti kirjoittaa. Kuuli kaiken:) Ja oli kivaa, kun sai ruokapöydän tuolit. Kiva kiva.

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen onnellinen koska veljelleni ja hänen vaimolleen syntyi tänään aamulla terve ja vetreä poika. Painoa oli 3,7kg ja pituutta kai reilut 52cm. Muutenkin ollut vallan mainio päivä ja olen muutenkin ollut viimeiset päivät "onnellinen" tai noh ainakin tyytyväinen.

edit. hahaha kersa on 52cm :) Vois mennä takaisin kouluun opiskelemaan biologiaa.

Viimeksi muokattu:

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kesän aikana kateissa ollut into jääkiekkoon alkaa sittenkin palailla Marski Cupin katsomisen jälkeen. Jännittävä loppuottelu oli ajoittain jo ihan mukavaa katsottavaa.

Lisäksi tänään oli viimeinen työpäivä, edessä puolitoista viikkoa vapaata ennen kouluvuoden alkua. Huomenaamulla saa viimeinkin nukkua myös univelkoja pois.

Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat, Sympatiat: HPK
Sain sittenkin lipun Ratinan keikalle ja maksoin mokomasta vain 20€( norm 40€). Nyt on takana kolme tuntia yhteislaulua!!!!! Eput ja Kolmas Nainen, siinä bändit joiden saavutuksiin on monella matkaa ja paljon. Tällä hetkellä tuntuu, että parempaa keikkaa ei tule Suomen maanperällä olemaan piiiiittkäääään aikaan ja varmaan näin onkin.

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Viikko sitten saatu koiran pentu alkaa jo pikkuhiljaa oppimaan sisäsiistiksi. Hip hei, alkoikin jo kyllästyttämään se tarpeiden siistiminen. Ja SaiPakin voitti MarskiCupin!

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Viestin lähetti Pingu

Ihanaa päästä pitkästä aikaa jäähalliin, ja sitten vielä näen pitkästä aikaa Osmo's Cosmoksen, ehkä jopa kahdesti.
Yhteen keikkaan se jäi, kun NukkuMatti otti erävoiton enkä jaksanut Ristiinaan lähteä.
Erittäin tyytyväinen olin tuohon yhteenkiin kertaan, hieno show noissa olosuhteissa.
Koko viikonloppu oli myös hyvin onnistunut.
Ja SaiPa voitti Marski Cupin.

Carlos

Jäsen
Lottovoittajan on helppo hymyillä! Hitsi, 5 oikein, 63.40€! Ei tuo nyt elämääni muuta suuntaan tai toiseen, mutta kummasti siitä hyvälle mielelle tuli silti! :-)

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tuli juopoteltua niin maan perkeleesti eilen ja perjantaina. Rahaa ei mennyt onneksi paljon, ämmiä oli talo täynnä ja liikenteessä hauskaa! Hlinnan yökerhot ovat kyllä edelleen harvinaisen paskoja, siitä ei päästy mihinkään...

Vakiossa 9 oikein näin aluksi...kaikki liigapelit ristivarmoineen kiinni, lupaavaa, tänä talvena on toisen 13 oikein-lapun aika...

Nii ja kukaan ei voi ainakaan väittää ettei ois oltu päisään!

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Valioliigakausi on jälleen käynnistynyt ja meikäläinen saa taas vihdoin seurata pelejä muutenkin kuin teksti-tv:n välityksellä Canal +:n hankkimisen ansiosta. Ensimmäisen viikonlopun aikana jo neljä peliä nähty ja uusia pelejä odotellaan vesi kielellä. Mielenkiintoiset ajat edessä.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Sain raahattua itseni ja orastavan kaljamahani lenkille lähes kolmen kuukauden tauon jälkeen.

Miten ihminen voikin tuossa ajassa mennä täysin rapakuntoon? Normaalilenkistä ei mitään toivoakaan, sen verran rankkaa näin kesän rientojen jälkeen.

Mutta nyt on aivan loistava fiilis!

nimin. Talveksi rantakuntoon

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onni on..

..pakastimeen unohtunut ranskalaispussi krapula-aamuna.
..kauhallinen kylmää vettä saunassa.
..cmx:n kolahdus tauon jälkeen.
..kuiva mutka tyhjällä tiellä.
..syksyn ensimmäisen pakkasaamun raikkaus.
..tuoppi ja hesari.
..kissan kiitollisuus sapuskan jälkeen.
..ahvenparvi ensijäillä.
..löytää lukematon Hemingway.
..aamu-uinti mökillä kun muut vielä nukkuvat.

..liian usein kateissa.

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Olen onnellinen, että joku innostui minun fantasiapasianssipelistäni! Odotan jo innolla ensi viikkoa, kun saan fantasiamiinaharavan aloitettua. Vähän esimakua:

Varaan 2,3,3,2,2:n

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Re: Onni on..

Viestin lähetti Dante
..pakastimeen unohtunut ranskalaispussi krapula-aamuna.
..kauhallinen kylmää vettä saunassa.
..cmx:n kolahdus tauon jälkeen.
..kuiva mutka tyhjällä tiellä.
..syksyn ensimmäisen pakkasaamun raikkaus.
..tuoppi ja hesari.
..kissan kiitollisuus sapuskan jälkeen.
..ahvenparvi ensijäillä.
..löytää lukematon Hemingway.
..aamu-uinti mökillä kun muut vielä nukkuvat.

..liian usein kateissa.

Asiaa!

Loistavaa fiilistelyä tällaisella köriläiden sivustolla. Jatkoaika.comin forumin taso nousi taas pykälällä.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Tunkki
Olen onnellinen, että joku innostui minun fantasiapasianssipelistäni! Odotan jo innolla ensi viikkoa, kun saan fantasiamiinaharavan aloitettua. Vähän esimakua:

Varaan 2,3,3,2,2:n

Onnea odotukselle!

Viestin lähetti Moderaattorit
Nimimerkki Tunkki on saanut kuukauden pelikiellon jatkettuaan viikon pelikieltonsa jälkeenkin spämmäystä, trollausta ja chättäämistä.

Ja minä taas olen onnellinen tuosta tiedosta!

Tuamas

Jäsen
Kyllä on pakko uskoa, että niitä suojelusenkeleitäkin vielä on.
Siskon poikaystävä, jolle lainasin vanhaa autoani (Ascona) intin ajaksi, ajoi eilen takaisinpäin urheiluvapaalta Niinisaloon. Siinä sitten muutama kilometri ennen Niinisaloa tielle eksyi täysikokoinen uroshirvi, "lankopoika" ehti hieman hirveä väistää ja satasen vauhdissa hirvi sitten osui pelkääjän puolen etukulmaan, josta lähti lentoon, osuen kuskin kohdalle kattoon ja jatkaen siitä matkaa auton yli.
Tässä kohtaa vanha Asko kesti 600-700 kiloisen hirven iskeytymisen kattoon ja katto ei painunut kokonaan sisään, vaan vain kymmenisen senttiä ja "lankopoika" selvisi muutamalla naarmulla ja jumiutuneilla niskoilla.

Lähtö voi olla nuorellakin ihmisellä todella lähellä ja todella pienestä kiinni, onneksi tällä kertaa kävi näin. Oppii taas arvostamaan jokaista päivää, jonka saa läheistensä kanssa elää.

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pannullinen kahvia ja hyviä voileipiä, peli Romania-Suomi voi alkaa mikään ei häiritse..Emäntäkin on töissä!!

Tämä on elämää...

Unelma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oon onnelinen tai ehkä ennemmin iloinen siitä että sain aikaiseksi ja soitin tanssitoimistolle, vaikka omaankin hirveen puhelinkammon...!

Ainiin Tuamas, onneks sun lankopojalle ei käyny pahemmin!:D

7kk.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy