Onnellisuusketju

  • 1 292 406
  • 7 895

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JEEEE! Voitin British National Lotteryssa yli 700 000 €uroa. Nyt vaan pitää alkamaan tilailemaan kaikkea kivaa auto ainakin ja katsomaan omaa asuntoa.


Hohhoijjjaaa...


Huhhu, Onnea ! Täytyy sanoa, että vähän kateellinen olen! :D Varsinkin omien rahaongelmieni takia :D Noh tähänkin tuli helpotusta, kun pitkävedosta tuli 35,40 €. Olen onnellinen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Lippu Ratinaan AC/DC:n keikalle ja mikä parasta, huomiseksi työhaastattelu.

Ouuuuuujea!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Olen terve kuin pukki. Se on varsin mukavaa!

Sain tänään tulokset 35-vee ikäkausiterveystarkastuksesta ja oikeastaan kaikki lukemat olivat aivan erinomaisia. Ainoastaan kolesteroli oli yli raja-arvon (pitäisi olla alle 5 - mun oli 5,1) sekä hemoglobiini ainoastaan 130 (alaraja 132 - mulla on jostain syystä aina aika lähellä tuota).
Ekan kerran otettiin ne maksa-arvotkin ja hyviä lukemia tarjosi. Voi siis napotella ensi lauantainakin kun on viihdettä tiedossa.

No vaihdan Oivariinit johonkin muuhun ja vedän rautakuurin. Eiköhän sillä tokene.
 

puhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk/cocks
tehdyt maalit miesten sm-sarjassa uran aikana: 1

tuntuu aikast hyvälle!!
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Hyvä päivä pörssissä, vatsa täys, olut juotu ja peli menossa (vaikka vain radiossa). Mikäs tässä on ollessa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
IFK hävisi ja eräs ihminen on vähän turhan kaukana ja krapulaa pukkaa ja tilin saldo on hyvin surullista katsottavaa ja tekniikka vittuilee, mutta päätin silti tulla tänne.

Sillä kuitenkin IFK:n sarjasijoitus on kohtuullinen, tämä eräs ihminen on olemassa, eilen oli hauskaa ja rahaa on tulossa lisää. Lisäksi alan olla juuri niissä mitoissa kuin olen aina halunnut, ystävät ovat ihania ja elämä on muutenkin mallillaan.
 
Rahaa tulee ovista ja ikkunoista. (en kuitenkaan lotossa voittanut) Ja muutenkin alkaa taas elämä olemaan paremmin. Jos vielä löytäis oman kämpän niin hyvä ois.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Hemmetin hieno viikonloppu vaimon kanssa kahdestaan Lappeenrannassa (tai no bussimatkalla, mutta ilman lapsia). Oli kivaa ja Ässätkin vielä voitti :)
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Pariisissa hienossa hotellihuoneessa. Room Servicesta club sandwich, kokislight ja salaatti ja paikallisella canal+lla alkoi just lyon-psg. Lisäksi huomenna tipaton tammikuu käänty tipattomaksi helmikuuksi ja mukava duunipäivä tiedossa. Aijai.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaahans, en tiedä, uskallanko väittää itseäni onnelliseksi, kun koko porukka on vatsataudissa tai toipumassa siitä, mutta jollain tapaa tyytyväinen kuitenkin. Ei nimittäin ole ihan hetkeen ollut sellaista tilannetta, että voisin ottaa lukemista sohvan pohjalle ilman tekemättömien töiden painamista mielessä. Vielä huomisen olen poissa töistä ja kaikki menot on pitänyt peruuttaa, joten on oikeastaan aika terapeuttista tämä meininki. Seuraavaksi otan Veikkaajan olympialiitteen ja jotain mässytettävää sairauden uhallakin, ja syvennyn Rantasen juttuun jääkiekon kylmästä sodasta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Koska nyt ei vituta mikään, niin pitänee avautua tähän ketjuun....
7 tunnin kuluttua on edessä lähtö 6 kk:n vuorotteluvapaalle Thaimaassa ja Filippiineillä, eli nyt elämä hymyilee!
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itsellä on flunssa päällä ja kökötän tällä hetkellä kuppaisessa huoneessani vaihdossa ollessa ja pahin koti-ikävä on päällä, mutta minut teki onnelliseksi Google Maps, josta löytyy kaikki kesäiset kuvat Helsingistä ja tuon ohjelman/sivun avulla pystyy tsekata kaikki tärkeät paikat kotoa ja pahin koti-ikävä helpottaa ja tulee muutenkin hyvälle mielelle :)
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Omat asiat eivät tällä hetkellä ole täysin järjestyksessä, mutta tällä hetkellä olen todella onnellinen veljeni ja hänen emäntänsä puolesta. Heidän perheeseen syntyi keskiviikkoiltana terve poikalapsi. Velipoika kävi äsken juuri kylässä ja täytyy sanoa, että kaveri oli kuin ällikällä lyöty. :)
 

passenger

Jäsen
Aurinko laittoi mielen iloiseksi. Huomenna pari tuntia koulua ja loppuviikko lepäilyä ja kiekkoa katsoen ja pelaten. Pitkästä aikaa sellainen olo ettei harmita kaikki niin kauheasti. Nice.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aurinko laittoi mielen iloiseksi.
Nimenomaan ja vielä sillä lisäyksellä, että ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella auringonvalo lämmitti niin, että sen tunsi. Talvi ketuttaa, mutta hyvää fiilistä tulee siitä, että pikku hiljaa aurinko ja kesä näyttävät talvelle närhen munat. Go aurinko go!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tämän aamun jääkiekko-ottelu, jossa Suomi raivasi tiensä välieriin. Ai että sitä tunnetta, kun sai tuulettaa vapautuneesti kahden melko lähekkäin tulleen maalin jälkeen.

Sitten myöhemmin töissä tuli pieni onnellisuuden tunne, kun kävin ulkona ja huomasin, että aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja lämmintä on!

Ja huomenna menen mökille putsaamaan lumet tönön katolta ja illalla katsellaan veljien kanssa Suomi-USA välierä. Edellisen kerran, kun katsoin siellä jääkiekkoa, taisi olla vuoden 2007 MM-kisojen välieräottelu Venäjää vastaan, jolloin Mikko Koivu löi Suomen finaaliin ja silloin ei tunnelmaa pienestä mökistä puuttunut. Toivottavasti huomenna nähdään toisintoa sille.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
1) Olen tässä viimeisen tunnin (okei, viimeisen viikon) mässyttänyt kaikkea hyvää.

2) Olen edellä mainitusta huolimatta kiinteytynyt.

3) Hamekelit ja kesä ja terassit lähenevät päivä päivältä.

4) Rahan tuloa ei voi estää.

5) Pääsen sunnuntaina katselemaan yhtä ihanaa miestä eli Ruudun Jakkea toisen ihanan miehen kainalosta.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Kaveri pelasti työpäivän, ja samalla viikonlopun alun. Unohdin rahat ja eväät kotiin. Kaveri sitten tämän kuullessaan tarjoutui tuomaan evästä :) Olen todella äkäinen jos on nälkä pitkään.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Töitä. Pätkätöitä mutta kuitenkin.

TSAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA

Sitten on vielä tuo matsi illalla parhaasen katseluaikaan. Ai tätä elämää.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maailman vastenmielisimmän jalkapalloilijan Emmanuel Scumbayorin neljän (4) ottelun pelikiellolle iso tuoppi. Pienetkin asiat näemmä tekevät onnelliseksi. Tähän loppuun vielä iloisesti raikuva ja toimiva "kannatuslaulu" http://www.youtube.com/watch?v=WhjgC_DXfSs
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Leijonat raiskattiin eilen, henkilökohtainen rahatilanne on täysin vituillaan ja terveyskin reistailee. Olo on siltikin jotenkin onnellinen. Onkohan tää kaikki mennyt jotenkin liian överiksi meikäläisellä ja olenkin seonnut jossakin vaiheessa. Eli meikäläisestä on yksinkertaisesti vaan tullut hullu. Naureskelee tässä kaikelle eikä mikään paina mieltä.

Väliäkös sen jos kerran tuntee onnellisuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös