Mainos

Onnellisuusketju

• 1 302 391
  • 7 871
Suosikkijoukkue
TPS
TPS voitti Lukon suoraan neljässä ottelussa. Aika hemmetin hämmentävää ja samalla helvetin hienoa. Huomenna sitten lomailemaan Italiaan. Väkisinkin hymyilyttää, krapulakin tuntuu kaikonneen.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vietin ihanan pääsiäisen hyvien ystävien ja oman kullan kanssa. Mitä muuta voi ihminen pyytää? Nyt on toki haikea fiilis, mutta hyvin onnellinen silti.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Rapeaksi paahdettu ruisleipä, pieni sipaisu voita ja siivu juustoa päälle. Lasi kylmää maitoa vielä ja onnen hetki on siinä.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voin mennä nyt nukkumaan kun olen ihan väsynytkin. Se jos mikä on hienoa ja onnellista! Eikä ole aamulla kiirus töihin. Kaffet tulille ja Hesari selailuun. Mä tykkään sunnuntaipäivistä.

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Bruins on varmisti playoff-paikan (kolmella av-maalilla yhden jäähyn aikana!) ja pari päivää sitten selvisi että ensi kesän ykköskierroksella varataan kolmen sakissa. Harvoin pääsee pudotuspelijoukkue noilla seuduilla varailemaan.

Kun elämä on vielä muutenkin mukavasti mallillaan vähän hankalampienkin vaiheitten jälkeen, niin miksipä ei sitten voisi olla onnessaan noista änärin käänteistä.

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Olin kirjoittanut tähän jo pitkän selostuksen naisasioistani, mutta lyhyestä virsi kaunis; No woman no cry. Mulla on tällä hetkellä kotiasiat kunnossa ja elämä yleensäkin maistuu todella hyvältä!

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuuden työpäivän jälkeen koulutaipaleeni on ainakin toistaiseksi ohitse, kesä tekee pikkuhiljaa tuloaan ja ensi tammikuuhun asti luppoaikaa ennenkuin "pääsee" astumaan armeijan harmaisiin. Vielä kun saisi töitä jostain niin olisi ns. setit kunnossa!

Edit. Tärkein meinasi unohtua! Muutama vuosi on tullut seurattua Manchester Cityn taivalta valioliigassa ja vihdoin on tulossa tilaisuus pelata CL:ää, käy!

Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ainakin eilen aloitin kirjoittamaan tänne, mutta ilmeisesti viime hetkellä vedin postauksen pois. Joka tapauksessa, se olisi mennyt mitä odotat juuri nyt?-ketjuun ja nyt voin sen kirjoittaa tänne. Luojan kiitos! Vittu mä olen onnellinen tästä asiasta. Niin pieni, mutta niin helvetin iso asia. Kiitos, kelle se sitten kuuluukin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pääsen tänään yhden ihanan porilaisen viereen. Onkin ollut ikävä ♥

Lisäksi olen onnellinen Saunalahden Eliitti-liittymästä. Voi puhua "kaukopuheluita" yömyöhään, eikä tarvitse kiroilla puhelinlaskua.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tähän ketjuun olisi edelleenkin naisiin liittyvää asiaa, mutta ei nyt vieläkään sanota mitään, ettei tule taas kumminkin kohta asiaa Vitutusketjun puolelle...

Onnellisuutta lisää myös se, että NY RILLATAAN! Firman kauan odotetut kinkerit starttaavat aivan näillä näppäimillä. (Jotkut ovat odottaneet juuri näitä iltamia jo vuositolkulla...)

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tässä kaiken kurjuuden keskellä on myös näitä onnenhetkiä. Parin viikon tauon jälkeen lasteni äänet täyttää tuvan.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tähän ketjuun olisi edelleenkin naisiin liittyvää asiaa, mutta ei nyt vieläkään sanota mitään, ettei tule taas kumminkin kohta asiaa Vitutusketjun puolelle...

Onnellisuutta lisää myös se, että NY RILLATAAN!
Siksikö sitä nykyään kutsutaan?

Eipä ole kyllä valittamista itsellänikään. Viikonloppukin vielä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onnellisuutta lisää myös se, että NY RILLATAAN! Firman kauan odotetut kinkerit starttaavat aivan näillä näppäimillä. (Jotkut ovat odottaneet juuri näitä iltamia jo vuositolkulla...)
Halvat huvit kieltämättä, jos firman grilli-iltaa on odotettu vuosikausia. Saako teillä käydä työaikana vessassa?

Minä olen pidättyväisen onnellinen. Alustavasti olisi asuntolaina hanskassa ja sunnuntaina pari näyttöä, mutta pelottaa, että joku helsinkiläinen apina tulee ja tarjoaa kämpistä ylihintaa. No, kassellaan.

Lisäksi on perjantai, eikä viikonlopulle ole erityistä ohjelmaa. Ihan ok.

Sain hankittua itselleni polkupyörän, vaikkakin hieman tylyllä tavalla. Olen nyt kyseisen polkupyörän uusi onnellinen omistaja. Hähää. Enempää en uskalla paljastaa, etten jää kiinni.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eläintarhaan? Sirkukseen?

Suomessa se ei onnistu. Täällä ei nimittäin enää saa pitää eläintarhoissa tai sirkuksissa elefantteja, joten Suomea pidemmälle irGGu ainakin pääsee. Tallinnassa liene lähin eläintarha jossa elefantteja on, tai ainakin on aiemmin ollut.

vlad.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eikai sirkuksissa norsuja ole ollut enää vuosikausiin, eikö se ole eläinrääkkäystä, tai jostain muusta syystä vain kiellettyä? Turussa taisi asua suomen viimeinen elefantti, joka myytiin jonnekkin ulkomaille ja menehtyi sitten siellä hyvinkin pian. Muistaakseni, en tiedä.

Sirkuksissa ei ole saanut pitää elefantteja 90-luvulla annetus asetuksen tms. perusteella. Samassa asetuksessa kiellettiin esim. petoeläinten ja apinoiden pitäminen esillä sirkuksissa.

Viimeisin Suomessa asunut elefantti oli nimeltään Vanni, ja se myytiin Ukrainaan. Jossa se sitten kuoli hyvin pian. Vanni kärsi jo Suomessa ollessaan vaikeista hammastulehduksista ja eläintarhan, jossa se oli, omistaja kieltäytyi poistamasta tulehtuneita hampaita. Että sellaista peliä Suomessa.

Ollakseni rehellinen viherpiipertäjä, sirkukset ovat kyllä vihonviimeinen paikka pitää hauskaa. En ymmärrä, että mitä hauskaa siinä on kun pääsee nauramaan eläinten kustannuksella. Ne klovnitkin ovat lähinnä säälittäviä hahmoja, ainakin oman muistikuvani mukaan. Tosin se rajoittuu yhteen kertaan 70-luvulla. Sen jälkeen en ole sirkuksessa käynyt, enkä mene.

vlad.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Todennäköisesti tuonne ruotsin eläintarhoihin. Minuahan ei saa minnekkään missä on kuuma, lämpimät maat on toivottavasti pois laskuista etenkin miehen toivoessa suhteelle kestoa.
Jos lämpimät paikat ei kiinnosta niin Thaimaa ei varmaan tule kysymykseen. Joka tapauksessa elefantteihin liittyen olen kerran moisella "ratsastellut" pienen lenkin Thaimaan metsissä/viidakossa.

Oli aivan uskomaton elämys, vieläkin tulee hyvä mieli kun muistelee. Ensinnäkin olen itse perkeleen iso, mutta tuollaisen otuksen kyydisssä tunsi itsensä kärpäseksi. Täysin uskomatonta oli sekin, kun nuo eläimethän ovat liikkeissään ja touhuissaan todella rauhallisia ja hitaita ja ruoka tuntuu olevan aina mielessä. Meikäläisen norsu kun jolkutteli eteenpäin niin katselin, että tuohan menee päin yhtä ihan kohtuullisen kokoista pensasta. Mitä vielä, norsu ukko otti kärsän käyttöön, kärsä pensaan ympärille ja pensas suuhun! Tuo otus pisteli esteen poskeensa ;)

Toinen hauska sattuma oli joku paikallisten asumus/maja, jossa kissa tuli kulkureitille. Norsu töräytti varoituksen ja kissa lensi ääntä nopeammin pois tieltä. En tiedä oliko ääni vai paineaalto, mutta komea oli kumahdus ja kissan kaari ;)

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Haa, joku elävä nainen tahtoo tavata kaltaiseni mukavan ja älykkään miehen. Tai ainakin tämän eilen tulleen sähköpostin mukaan.

Hi. nice to meet you.
I'm Marina from suomi24. I try to meet nice and intelligent man.
if you are that man, you may write me here. ))!
hope to see your note.
bye.

Kyllä kevät on ihanaa aikaa.

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Haa, joku elävä nainen tahtoo tavata kaltaiseni mukavan ja älykkään miehen. Tai ainakin tämän eilen tulleen sähköpostin mukaan.

Kyllä kevät on ihanaa aikaa.

Jumangegga! Just se laittoi mulle viestiä ja nyt ollaan sitten jo iskemässä muita miehiä. Onneksi en lähtenyt kyseisen daamin matkaan...

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensin piti saada kesätyö pankista, sitten se muuttui vuoden määräaikaiseksi ja tänään, kun lopullisesti menin asiasta sopimaan niin tarjottiinkin vakituista sopimusta.

Aika onnellinen olo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy