Onnellisuusketju

  • 1 294 388
  • 7 895

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
En uskalla maistaa tuota, saan kauhean hedarin punkusta ja suklaasta yhtaikaa nautittuna. Sen sijaan vaihtaisin Dimmun johonkin muuhun, punkun johonkin kivaan Cavaan ja suklaan tryffelisuklaaksi, niin avot.

Cavalle lähes varaukseton peukku, kunhan se on erittäin tai täysin kuivaa. Oikeastaan ainoa, johon en ole ihastunut, on ollut Codorníun Reserva, jossa hunajaisuus puskee päällimmäiseksi haudaten kaikki muut maut alleen. Jonkun tietyn juuston kanssa menisi lasillinen aterian päälle, muuten ei.

Sen sijaan sydämeni valittu, Freixenetin Brut Vintage, on todella hyvää.

Omat onnellisuuden aiheeni: perjantai, liput maanantain peliin, mustarastaan laulu aamulla.

Omat onnellisuuden aiheet ovat vuorokauden toinen halvalla hyvää -löytö (Changesta), playoff-kausikortti ja se, että siivous on takana ja lasillinen Freixenetin Rosadoa (testissä, ihan hyvää muttei sellainen, johon rakastuisi) edessä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Pääkaupunkiseudun liigajengeistä kesälomille narrit ja Blyys. Ja Stadin ykköset ei ole edes vielä avannut omaa pleijarikevättä. Pakko myöntää, hymyilyttää : ) Miten tulee riittämään Nordiksen tilat, kun omien fanien lisäksi katsojia on nyt myös tulossa Ilmalasta ja Espoon maalaiskunnasta. Tokihan kaikki haluaa huippujääkiekkoa nähdä, vaikkei oma jengi pelaakaan? : )
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen onnellinen nimimerkki flintstonen puolesta, sillä onneksi hänen ei enää tarvitse seurata omiensa otteita tällä kaudella. Tuntuu nimittäin niin koville ottavan aina jokaisen ottelun jälkeen. Sydäntäsärkevää vuodatusta.

Lisäksi olen onnellinen, että kesälle on taas työpaikka varmistunut ja voi alkaa suunnittelemaan, mihin nekin rahat käyttäisi.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen hyvin onnellinen vaikka toki Jokereiden tila ärsyttääkin...

Mutta tosiaan olen vaihdossa Hollannissa ja eilen oli tämän tutkinnon viimeinen tunti luokassa. Enää yksi tentti ja 8 sivua opinnäytetyöhön, niin valmistuminen on ajankohtainen kesäkuussa.

Eli koulutus hymyilyttää... sen lisäksi hymyilyttää myös työt.

Olin sopinut kesäksi työt vanhan työpaikkani kanssa, mutta eilen esimieheni laittoi sähköpostia, että haluaisi Hollannin puhelinnumeroni jotta voitaisiin keskustella työpaikkaani liittyvistä asioista. No keskustelusta selvisi, että kesätyön sijasta he haluavatkin minut ensin vuoden määräaikaisella sopimuksella, joka sen jälkeen jatkuu vakituisena.

Joten ei voisi paljoa paremmin mennä. Kesäkuuhun asti käytännössä lomaa Hollannissa, valmistuminen kesäkuussa ja samantien käytännössä vakituiseen hyvä palkkaiseen työhön!
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Olen onnellinen niiden HIFK-fanien puolesta, jotka pitävät Espoota oikeutetusti maaseutuna. Täällä anti-demarilandiassa onkin mukava meren rannalla omakotitalossa luonnon helmassa rauhassa asustella. Olen myös onnellinen siitä että eilen alkoi viikon talviloma ja pääsen perheeni kanssa Ylläkselle viikoksi naatiskelemaan. Tällä hetkellä ei harmita yhtään mikään. Ei edes Spartan putoaminen. Ihanaa!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Pääsen ensi viikolla eroon suht suurista veloistani joita tuli hankittua tuossa aika turhaan. Lähellä oli ulosotto mutta onneksi asiat lähti selviämään.

Huh.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Pientä iloisuutta havaittavissa. Aamulla auringonpaisteeseen herätessäni ajattelin, että olisi mahtava keli lähteä ajamaan autolla päämäärättömästi. Kuitenkin teilasin ajatukseni "hupiajelusta", koska bensa on melko kallista. Kuitenkin puolen päivän kieppeillä kaverini soitti n.200km päästä, että voisinko hakea hänet asuinpaikkakunnalleen takaisin. Tarjoutuipa siinä vielä maksamaan mukavan palkkion hakureissusta (n. 2x matkan bensakuluihin menevä summa). Nyt ei muuta kun uutta musiikkia usb-tikulle ja raidaamaan kohti Tampesteriä!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
On kyllä epätavallisen onnellinen olo.

Flunssan selättäminen, liikuntaa tänään noin 3 tuntia ja äskeinen sauna ovat niitä pieniä asioita.
Tärkein on kuitenkin ihana nainen, jonka kanssa on ollut mahtava kuukausi. Tässä on sitä jotain.

Opiskelutkin näyttävät hyvältä just nyt. Niin ja pääsiäisloma tuo myös hymyn huulille :)

Elämä on ihmisen parasta aikaa.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Tajusin juuri, että meikäläisellä alkoi pääsiäisloma! Okei, yksi pieni velvollisuus pitää vielä hoitaa, mutta se on pikku juttu. Kolme peliä ja ehkäpä pieni annos alkoholituotteita, siinä resepti lomalle. (Jos tätä voi edes lomaksi kutsua, anyway)
Ja tietysti vierasvoitto hämylinnasta hymyilyttää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Nyt tosiaan alkoi lätkiäinen, kuten eräs HPK:n fani asian ilmaisi. 4 päivän sisällä 3 lätkämatsia. Kaikki matsit kattelen paikan päällä, joten voiko pääsiäistä paremmin viettää.
 
Suosikkijoukkue
Pata
Lukko ottaa perseeseen oikein kunnolla ja aurinkokin on alkanut paistamaan, vielä kun sais veneen mereen ni avot
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus löytyy sijoilta 13-14, joten haistappa suippokorva vittu.
Nää ovat niin ihanan katkeria viestejä että oikein hymy tulee kasvoille. Se että lukko rämpii tekee onnelliseksi ja vielä kun se tapahtuu koko kauden jatkuneen uhon ja pippelinkasvatuksen jälkeen se on vielä parempaa. Go 1963 go!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Nää ovat niin ihanan katkeria viestejä että oikein hymy tulee kasvoille. Se että lukko rämpii tekee onnelliseksi ja vielä kun se tapahtuu koko kauden jatkuneen uhon ja pippelinkasvatuksen jälkeen se on vielä parempaa. Go 1963 go!

Tunnelukkoja on avattava. Tottakai se on katkeraa kun hieno runkosarja päättyy vaatimattomaan playoff-menestykseen. Sehän on selvä asia.

Sitten kun tullaan siihen asiaan, että porilainen, Ässien kannattaja, jonka suosikkijoukkue on kaikilla mittareilla viimeisen kymmenen vuoden aikana liigan huonoin ja tuoreimmalla mittarilla neljäntoista joukkueen sarjassa TOISEKSI VIIMEINEN alkaa vittuilemaan mittarin 5. parhaalle joukkueelle niin aika eriskummallista ettenkö sanoisi.

Ennemmin otan katkeruuden tunteen ja pettymyksen, mutta kuitenkin mahdollisuuden menestykseen kuin tyytyväisyyden toiseksi huonoimpaan sijoitukseen.

Hyvää rantakautta korkki. Aika vähän voit lukea pippelinkasvatusta Lukko-puolelta, vaikka hienosti runkosarja menikin. Toivottavasti kannattamasi joukkue organisationeen kasvattaa sen pippelin ja tavoittelee jotain muutakin kuin karsinnan välttämistä.
 
Suosikkijoukkue
Pata
Menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus löytyy sijoilta 13-14, joten haistappa suippokorva vittu.

Enhän toki alkanut vittuilemaan, ilmaisin vain mikä tekee onnelliseksi.
Lukko herättää yhtä paljon sympatia tunteita kuin Ruotsin maajaoukkue.

Ässien sijoituksista voisinkin kirjoitella vitutusketjun puolelle, mutta tällä hetkellä olen enemmän onnellinen sattuneesta syystä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Enpä ole koskaan nähnyt jupsterin provosoituvan noin pahasti.

Toisaalta tällä hetkellä tilanne on sellainen, että vittuilu menee jo maassa makaavan potkimiseksi, joten parempi säästää parempaan paikkaan. Ei tähän tilanteeseen enää mitään ylimääräistä naljailua tarvita.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toisaalta tällä hetkellä tilanne on sellainen, että vittuilu menee jo maassa makaavan potkimiseksi, joten parempi säästää parempaan paikkaan. Ei tähän tilanteeseen enää mitään ylimääräistä naljailua tarvita.

Vaan toisaalta, ihan samaahan se olisi toisinkin päin. Eli antakaa palaa vaan. Typerämpää kuin provosointi on provosoituminen.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Sitten kun tullaan siihen asiaan, että porilainen, Ässien kannattaja, jonka suosikkijoukkue on kaikilla mittareilla viimeisen kymmenen vuoden aikana liigan huonoin
Paitsi että ei ole kaikilla mittareilla huonoin. Löytyy ainakin yksi aika tärkeä mittari jossa esim. Lukko on tämänkin kauden jälkeen Ässien takana - mitalitaulukko. Joten haistappa sinä suippokorva ihan itse vaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Nimimerkin AxeMan73 kirjoitusoikeudet on poistettu kokonaan. Viikon pelikielto ja viimeinen varoitus eivät tuoneet mitään parannusta kirjoittajan tuotosten tasoon.

Tarvitseeko sanoa muuta?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle on ihan sama mitä jollekin Lukolle, Ässille, tai muille homppeleille kuuluu. Minä olen onnellinen, kirjoitan (tässä ei voi sanoa, että sanon) sen nyt tähän. Siinähän se kaikki on. Olen onnellinen Sinun kanssa, M. Ei kerrota muille.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Olen onnellinen Sinun kanssa, M. Ei kerrota muille.

Markku?


Ompas ollut komija pleiof-kevät. Lukko tippui ennen kuin oltiin saatu edes hiki pintaan ja Tapparakin pistää komijasti hanttiin KalPan jättö-jättö-jättö-harhasyöttö- pelille. Hienoo. Ja takapihakiltakin on lumi sulanut. Suvi tuloo.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen erittäin onnellinen penkkiurheilija tällä hetkellä tuosta Tepsin jatkoon pääsystä. Onnellisuutta lisää Hifkin pienoinen romahtaminen tänään. Toivottavasti muutkin sarjassa joutuvat kovempaan rakoon. No, onnea kestää tämän asian suhteen nyt muutama päivä. Kirjoitetaan seuraavaksi sitten vaikka vitutusketjuun.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jeps. Samoilla linjoilla ollaan Van Halenin kanssa. Todella onnellinen olo on tällä hetkellä ja kiitos siitä kuuluu yksin TPS:lle.

Uskomattoman tempun teitte ja seuraava "yllätys" nähdään sitten välierissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös