Onnellisuusketju

• 1 301 054
  • 7 884

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toisaalta tällä hetkellä tilanne on sellainen, että vittuilu menee jo maassa makaavan potkimiseksi, joten parempi säästää parempaan paikkaan. Ei tähän tilanteeseen enää mitään ylimääräistä naljailua tarvita.

Vaan toisaalta, ihan samaahan se olisi toisinkin päin. Eli antakaa palaa vaan. Typerämpää kuin provosointi on provosoituminen.

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Sitten kun tullaan siihen asiaan, että porilainen, Ässien kannattaja, jonka suosikkijoukkue on kaikilla mittareilla viimeisen kymmenen vuoden aikana liigan huonoin
Paitsi että ei ole kaikilla mittareilla huonoin. Löytyy ainakin yksi aika tärkeä mittari jossa esim. Lukko on tämänkin kauden jälkeen Ässien takana - mitalitaulukko. Joten haistappa sinä suippokorva ihan itse vaan.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Nimimerkin AxeMan73 kirjoitusoikeudet on poistettu kokonaan. Viikon pelikielto ja viimeinen varoitus eivät tuoneet mitään parannusta kirjoittajan tuotosten tasoon.

Tarvitseeko sanoa muuta?

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle on ihan sama mitä jollekin Lukolle, Ässille, tai muille homppeleille kuuluu. Minä olen onnellinen, kirjoitan (tässä ei voi sanoa, että sanon) sen nyt tähän. Siinähän se kaikki on. Olen onnellinen Sinun kanssa, M. Ei kerrota muille.

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Olen onnellinen Sinun kanssa, M. Ei kerrota muille.

Markku?

Ompas ollut komija pleiof-kevät. Lukko tippui ennen kuin oltiin saatu edes hiki pintaan ja Tapparakin pistää komijasti hanttiin KalPan jättö-jättö-jättö-harhasyöttö- pelille. Hienoo. Ja takapihakiltakin on lumi sulanut. Suvi tuloo.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Olen erittäin onnellinen penkkiurheilija tällä hetkellä tuosta Tepsin jatkoon pääsystä. Onnellisuutta lisää Hifkin pienoinen romahtaminen tänään. Toivottavasti muutkin sarjassa joutuvat kovempaan rakoon. No, onnea kestää tämän asian suhteen nyt muutama päivä. Kirjoitetaan seuraavaksi sitten vaikka vitutusketjuun.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jeps. Samoilla linjoilla ollaan Van Halenin kanssa. Todella onnellinen olo on tällä hetkellä ja kiitos siitä kuuluu yksin TPS:lle.

Uskomattoman tempun teitte ja seuraava "yllätys" nähdään sitten välierissä.

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Hieno fiilis kaikinpuolin. Lumet sulaa niin että kohina käy (ja sumu täyttää horisontin), Jyp voitti tänään ja liput löytyy taskusta maanantain peliin, missä näädät päästetään kesälaitumille. Myöskin hieman onnellinen olen Lukon tippumisesta näinkin aikaisessa vaiheessa, lupailihan tuo runkosarja jo liian hyvää ollakseen pleijareita ajatellen.

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Uskomattoman tempun teitte ja seuraava "yllätys" nähdään sitten välierissä.
Valitettavasti joudun ilmoittamaan, että TPS menee pronssipeliin.
HIFK tai HPK tulee tuon välieräsarjan viemään, mikäli siis olen käsittänyt oikein että TPS:n vastus tulee tuosta parista.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Valitettavasti joudun ilmoittamaan, että TPS menee pronssipeliin.
HIFK tai HPK tulee tuon välieräsarjan viemään, mikäli siis olen käsittänyt oikein että TPS:n vastus tulee tuosta parista.

Runkosarjasijotuksen mukaanhan nuo parit aina heitellään, eli kylmällä silmällä katsottuna se vastustaja voisi olla vaikkapa head shot - Immon...eikun JYP. Se vois olla ihan kutkuttava uusinto, katotaan nyt kuinka kauan Tappara jaksaa piinata KalPaa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Ei kyllä tule. Vastuksena on kyllä JYP. En mitenkään usko että Kärpät pudottaisi Jyppiläiset (ja senkin jälkeen vastus olisi KalPa, koska naapuriseurahan niille tippuu).

Tätä sanon harvoin tamperelaisena, mutta onnea Turkuun, helvetin hienon tempun teitte!

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mahtavaa TPS! Olin itse vielä pahainen teini kun oma suosikkijoukkueeni on viimeksi karkeloissa ollut mukana vielä tässä vaiheessa.

Tänään oli myös oman säbäjoukkueeni kauden päätös kotiottelu, loppuunmyyty katsomo ja tunnelma katossa. Karsinnat jatkuvat vielä maanantaina Savossa, mutta on kyllä ollut urheilun puolesta unohtumaton pääsiäinen.
Uskomaton fiilis. Kaikenkaikkiaan. Mikään ei voi tätä pilata. Olen onnellinen. Uskomatonta.

Suosikkijoukkue
TPS
TPS voitti Lukon suoraan neljässä ottelussa. Aika hemmetin hämmentävää ja samalla helvetin hienoa. Huomenna sitten lomailemaan Italiaan. Väkisinkin hymyilyttää, krapulakin tuntuu kaikonneen.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vietin ihanan pääsiäisen hyvien ystävien ja oman kullan kanssa. Mitä muuta voi ihminen pyytää? Nyt on toki haikea fiilis, mutta hyvin onnellinen silti.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Rapeaksi paahdettu ruisleipä, pieni sipaisu voita ja siivu juustoa päälle. Lasi kylmää maitoa vielä ja onnen hetki on siinä.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voin mennä nyt nukkumaan kun olen ihan väsynytkin. Se jos mikä on hienoa ja onnellista! Eikä ole aamulla kiirus töihin. Kaffet tulille ja Hesari selailuun. Mä tykkään sunnuntaipäivistä.

Kental

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Bruins on varmisti playoff-paikan (kolmella av-maalilla yhden jäähyn aikana!) ja pari päivää sitten selvisi että ensi kesän ykköskierroksella varataan kolmen sakissa. Harvoin pääsee pudotuspelijoukkue noilla seuduilla varailemaan.

Kun elämä on vielä muutenkin mukavasti mallillaan vähän hankalampienkin vaiheitten jälkeen, niin miksipä ei sitten voisi olla onnessaan noista änärin käänteistä.

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Olin kirjoittanut tähän jo pitkän selostuksen naisasioistani, mutta lyhyestä virsi kaunis; No woman no cry. Mulla on tällä hetkellä kotiasiat kunnossa ja elämä yleensäkin maistuu todella hyvältä!

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuuden työpäivän jälkeen koulutaipaleeni on ainakin toistaiseksi ohitse, kesä tekee pikkuhiljaa tuloaan ja ensi tammikuuhun asti luppoaikaa ennenkuin "pääsee" astumaan armeijan harmaisiin. Vielä kun saisi töitä jostain niin olisi ns. setit kunnossa!

Edit. Tärkein meinasi unohtua! Muutama vuosi on tullut seurattua Manchester Cityn taivalta valioliigassa ja vihdoin on tulossa tilaisuus pelata CL:ää, käy!

Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ainakin eilen aloitin kirjoittamaan tänne, mutta ilmeisesti viime hetkellä vedin postauksen pois. Joka tapauksessa, se olisi mennyt mitä odotat juuri nyt?-ketjuun ja nyt voin sen kirjoittaa tänne. Luojan kiitos! Vittu mä olen onnellinen tästä asiasta. Niin pieni, mutta niin helvetin iso asia. Kiitos, kelle se sitten kuuluukin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pääsen tänään yhden ihanan porilaisen viereen. Onkin ollut ikävä ♥

Lisäksi olen onnellinen Saunalahden Eliitti-liittymästä. Voi puhua "kaukopuheluita" yömyöhään, eikä tarvitse kiroilla puhelinlaskua.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tähän ketjuun olisi edelleenkin naisiin liittyvää asiaa, mutta ei nyt vieläkään sanota mitään, ettei tule taas kumminkin kohta asiaa Vitutusketjun puolelle...

Onnellisuutta lisää myös se, että NY RILLATAAN! Firman kauan odotetut kinkerit starttaavat aivan näillä näppäimillä. (Jotkut ovat odottaneet juuri näitä iltamia jo vuositolkulla...)

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tässä kaiken kurjuuden keskellä on myös näitä onnenhetkiä. Parin viikon tauon jälkeen lasteni äänet täyttää tuvan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy