Lukko ottaa perseeseen oikein kunnolla ja aurinkokin on alkanut paistamaan, vielä kun sais veneen mereen ni avot
Nää ovat niin ihanan katkeria viestejä että oikein hymy tulee kasvoille. Se että lukko rämpii tekee onnelliseksi ja vielä kun se tapahtuu koko kauden jatkuneen uhon ja pippelinkasvatuksen jälkeen se on vielä parempaa. Go 1963 go!Menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus löytyy sijoilta 13-14, joten haistappa suippokorva vittu.
Nää ovat niin ihanan katkeria viestejä että oikein hymy tulee kasvoille. Se että lukko rämpii tekee onnelliseksi ja vielä kun se tapahtuu koko kauden jatkuneen uhon ja pippelinkasvatuksen jälkeen se on vielä parempaa. Go 1963 go!
Menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus löytyy sijoilta 13-14, joten haistappa suippokorva vittu.
Toisaalta tällä hetkellä tilanne on sellainen, että vittuilu menee jo maassa makaavan potkimiseksi, joten parempi säästää parempaan paikkaan. Ei tähän tilanteeseen enää mitään ylimääräistä naljailua tarvita.
Paitsi että ei ole kaikilla mittareilla huonoin. Löytyy ainakin yksi aika tärkeä mittari jossa esim. Lukko on tämänkin kauden jälkeen Ässien takana - mitalitaulukko. Joten haistappa sinä suippokorva ihan itse vaan.Sitten kun tullaan siihen asiaan, että porilainen, Ässien kannattaja, jonka suosikkijoukkue on kaikilla mittareilla viimeisen kymmenen vuoden aikana liigan huonoin
Olen onnellinen Sinun kanssa, M. Ei kerrota muille.
Valitettavasti joudun ilmoittamaan, että TPS menee pronssipeliin.Uskomattoman tempun teitte ja seuraava "yllätys" nähdään sitten välierissä.
Valitettavasti joudun ilmoittamaan, että TPS menee pronssipeliin.
HIFK tai HPK tulee tuon välieräsarjan viemään, mikäli siis olen käsittänyt oikein että TPS:n vastus tulee tuosta parista.
HIFK tai HPK tulee tuon välieräsarjan viemään, mikäli siis olen käsittänyt oikein että TPS:n vastus tulee tuosta parista.