Onnellisuusketju

  • 1 294 217
  • 7 895

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Ulkona on vihdoin aste lämmintä ja vettä sataa ja lumi sulaa!

Haistakaa paska kaikki talvesta erityisen paljon tykkäävät, kohta tulee kevät ja sitten tulee kesä eikä aurinko laske ollenkaan.
 

J.Petke

Jäsen
En muista koska viimeksi on ollut näin hyvä olo. Kouluasiat setviintyy, valmistuminen odottaa, työsaralla alkaa uusien hommien etsiminen vailla kiirettä, lähipiirin ystävät pääsevät pikkuhiljaa takaisin jaloilleen ja painokin alkaa putoamaan hyvää vauhtia.

Nähdään huomenna vitutusketjussa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kurkussa on tuntunut pari kuukautta pala/patti. Siis ihan sisäpuolella niellessa ja levossa. Ei kuitenkaan käsin tunnu mitään erikoista ulkoa- eikä sisältäpäin ja erikoislääkärikään ei löytänyt mitään kasvaimeen/kyhmyyn yms. viittaavaa. Kyseessä on mahdollisesti pari kuutautta sitten tullut ilmeisesti limakalvon repeämisen jälkioire tai lihaksen oireilu.

Kyllähän tällaiset on aina hieno kuulla...
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Kuluvalla viikolla olen saanut järjesteltyä raha-asioitani huomattavasti paremmalle tolalle. Myöskin olen onnellinen, että kuntosalikärpänen puraisi minua maanantaina taas uudestaan ja jatkoin salitreeniä puolen vuoden tauon jälkeen. P.Jatketta siteeraten: Nähdään ensi viikolla vitutusketjussa.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin Isabella Holmin eli Kirsi Ståhlbergin stadin huumassa juuri äsken. Huomasin taas, että TV kuva kyllä vääristää ja paljon. Pituutta naisella on se n. 150cm mutta sitäkin kuumempi pakkaus kyllä. Hyvin meni siellä muitten 20vuotiaitten joukossa ja ei uskoisi, että naisella on ikää 29v.

Nyt voin kuolla onnellisena, ja kännissä kun ankerias.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Näin aamulla paljon poliiseja.

Miksi se teki minut onnelliseksi? Koska olivat valvomassa liikennettä kahdeksan aikaan aamulla koulun kohdalla. Tuossa kohdin on neljänkympin rajoitus ja suojateitä noin sadan metrin välein. Jos ajaa neljääkymppiä, on joku roikkumassa takapuskurissa, ja jalankulkijoiden väistäminen suojatiellä aiheuttaa välittömän peräänajon vaaran. Jo oli aikakin saada tuonne valvontaa. Aika moni olikin saamassa vaihtuvahintaista instant-valistusta.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Valmistuin opinahjostani. Kovempi savotta siitä opiskelusta tuli kuin mitä osasin odottaa, mutta koittihan se tämäkin päivä viimein, ja sitä paremmalta maistuu.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valmistuin opinahjostani. Kovempi savotta siitä opiskelusta tuli kuin mitä osasin odottaa, mutta koittihan se tämäkin päivä viimein, ja sitä paremmalta maistuu.

Anteeksi parin päivän viive, mutta todellakin onnea. Ja pidäthän mielessä, että nyt se valmistuminen vasta alkaakin. Koskahan sitä sitten on valmis, siis elämän, työn, tai itsensä osalta? No, minä nyt olen vaan onnellinen. Ja loput kirjeessä, niin kuin silloin hyvällä 70-luvulla sanottiin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Oma pieni paskiaiseni, "aggressiivinen ja epäsosiaalinen" pikku kahelini nukahti selälleen kun silittelin sen mahaa. Osan voi laittaa kankkusherkistelyn piikkin, mutta on kyllä silmäkulmat vähän kosteana. Pienen kissan pieni onnellinen tuhina on niin liikuttavaa. Me sovittiin jo vuosi sitten tjms, että me pärjättäisiin ja oltaisiin onnellisia kaksinkin, ja niinhän me ollaankin. Tuli niin hyvä fiilis, että teki mieli parkua ääneen.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Veikkaaminen. Lauantaina muutaman euron "varma pitkävetolappu" sisään. Siitä voitto. Voittorahat tänään hieman isomman riskin pitkävetoon ja taas osui.

Oi kumpa se rullaisi aina näin kivasti.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Veikkaaminen. Lauantaina muutaman euron "varma pitkävetolappu" sisään. Siitä voitto. Voittorahat tänään hieman isomman riskin pitkävetoon ja taas osui.

Oi kumpa se rullaisi aina näin kivasti.

Ehkä kannattaisi pelata juuri toiste päin. Pienemmällä rahalla isomman riskin vedot = isompi kerroin. Ja voitto rahoilla "varma rivi" pienemmällä kertoimella, mutta isommalla panoksella.

Tai näin ainakin itse teen.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Varoivainen "jee" täältä. Kävin työhaastattelussa ja siinä tunti jubailtiin ja lopulta paiskattiin kättä.
29.pvä pitäis uuden homman alkaa ja vaikka työtarjous tuli "talon sisältä/suhteiden kautta", oli haastattelija kuitenkin ihan saatanan skarppi ja kyseli mm. mahdollisesta rikoshistoriasta KAHTEEN kertaan ja vielä yritti ansoittaa haukkumalla liian vanhaksi.
"Nuorta me tähän haettiin. Niitä on helpompi muokata omiin käyttötarkoituksiin."
Onneksi älysin huomauttaa iän tuomasta kokemuksesta, sekä kokemuksen mukana tuomasta työmoraalista, joka niiltä v**** nuorilta puuttuu. ;)
(Enkä mä nyt niin vanha ole. Oikeesti.)
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Varovainen "jee" täältäkin! Loma alkoi ja pelikonsolimaailma kutsuu seuraavan kerran taas pääsiäisen jälkeen. Tässä välissä suksitaan rapakon taakse seuraamaan pingviinien marssia eli kolme Pinkku-ottelua bookattuna. Good times! Muista asioista en puhu sen enempiä, ettei taas tule kohta asiaa vitutusketjuun...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mää oon niin onnellinen, nykyään. Mitenkään ei liity jääkiekkoon, vaan perheenjäsenten terveyteen ja lähimpien ystävien elämäntilanteeseen.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Että mä sitten tykkään näistä tämmöisistä illoista kun tytär ja vaimo ovat jo menneet nukkumaan ja mä voin istuskella ihan rauhassa luurit päässä koneella. Eikä ole mitään kiirettä tai velvollisuutta mihinkään suuntaan. Aamulla toki pitää herätä töihin, mutta alla on sen verran pitkät päikkärit ettei ihan heti tarvitse untakaan odotella.

Ai kun maistuisi lasillinen punaviiniä, viinihylly mokoma vaan on päässyt tyhjenemään.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
En voi muuta kuin toitottaa onnellisuuttani, kun avovaimo toi synttärilahjan eteen; Sopranosin eka tuotantokausi. On tuota tullu mietittyä, että tuo on se seuraava sarja jota alan tilaamaan, niin avovaimon lahja kyllä sai suupielet ylöspäin :)
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Onnellisuutta tämäkin: Tyttöystävä vastasi rukouksiini ja kävi vaihtamassa PlusTV-paketin kanavia siten, että nyt näkyy SportPro!
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Viime aikoina on vituttanut yks sun toinenkin asia, mutta nyt on hyvä olo. Kärpät voitti, online-freeroll-mahjongista tuli turnausvoitto, Dickensin Loistava Tulevaisuus on hyvä kirja, kandi on byrokratiaa vaille valmis, sää lämpenee ja aurinko paistaa ja kesätöitäkin on. Näkökin on parantunut piilareiden myötä. Miksei jokainen päivä voisi olla tällainen?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
En uskalla maistaa tuota, saan kauhean hedarin punkusta ja suklaasta yhtaikaa nautittuna. Sen sijaan vaihtaisin Dimmun johonkin muuhun, punkun johonkin kivaan Cavaan ja suklaan tryffelisuklaaksi, niin avot.

Omat onnellisuuden aiheeni: perjantai, liput maanantain peliin, mustarastaan laulu aamulla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös