Ylös.
Alkoi sitten tuossa muutama tunti sitten joululoma! Ei sitten tarvitse stressata työasioilla ennen tammikuun neljättä armon vuonna 2010!
Oi tätä onnea, oi.
Ylös.
Alkoi sitten tuossa muutama tunti sitten joululoma! Ei sitten tarvitse stressata työasioilla ennen tammikuun neljättä armon vuonna 2010!
Oi tätä onnea, oi.
Lapa jäähän ja nimi lehteen :) Varmaan kummankin joulua lämmitti enemmän sopimus mennä parin viikon päästä porukassa höntsäilemään kuin mitkään lahjat.
Kannatti se taas, olen iloinen.
Ja nyt jos lopetat valvomisen, muistat syödä terveellisesti, etkä ryyppää niin saat tuon kilonkin vielä puristettua pois ;) Siveetöntä elämää ei kannata jättää, vaikkei sillä suoranaisesti laihduttamiseen olekaan merkitystä, on se elämänlaadun (omasi ja muiden) kannalta tärkeää.Liikunta, valvominen, syömisen unohtaminen, ryyppääminen ja muutenkin siveettömän elämän viettäminen näkyvät tuottavan tulosta: olen kilon päässä tavoitepainostani. Jippii!
Saapa nähdä, kummasta yllätyksestä alkuiltapäivästä takaisin palaava naisystävä ilahtuu enemmän: puhtaasta ja siististä kämpästä vai keskikaljapöhnäisestä urposta.
No, en minä oikeasti juo kuin tämän yhden oluen. Illalla sitten lisää.
Eka viestini palstalle!
Minä tein sen! Vuodet olen tätä foorumia lukenut päivittäin. Olen kuolannut ja viettänyt unettomia öitä. Kysynyt itseltäni miksi en saa olla mukana näissä karkeloissa. Ja nyt olen kiivennyt vuorelle taistelemaan paikastani auringossa(kirjoitusoikeuksistani). Kertaalleen ehdin jo yrittää mutta silloin ei vielä herunut oikkia. Nyt, vuosien jälkeen ne sitten tulivat kun yritin uudestaan.
Nyt olen onnellinen. Kohta kauppaan, parit saunalonkerot mukaan ja lauteille.
Täältä tullaan elämä!