Onnellisuusketju

  • 1 294 242
  • 7 895

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Pkkuhiljaa alkaa kämpän siivous olla valmis. Kiva kävellä paljain jaloin kun ei tartu nöyhtää jalkoihin. Vielä pitäisi parveke siivota. Nyt on kaikki pinnat pyyhitty jalkalistoja myöten ja muutenkin puunattu viimeisen päälle, sekä vielä pakastin sulatettu ja jääkaappi siivottu. Matot olivat hangessa viitisen tuntia ja nyt on melko raikasta kaikin puoli. Extrana vaindoin vielä liesituulettimen filtterin.

Ehkä jaksan siivota vähän paremmin tulevaisuudessa, ettei tarvitse montaa päivää rehkiä mokoman takia.

Oi tätä onnea. Lisäksi muksut tulevat huomenna joulunviettoon.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt voi sanoa, että on hyvä fiivis. Jouluaattoaamu eikä minkään valtakunnan kankkusta- ehkäpä siksi, etten ole eilen ryypännyt. Ulkona on nätti pakkaskeli ja kupissa kahvia. Pelailen tässä nettipokeria ihan rauhassa. Eukko nukkuu koiran kanssa. 10.40. alkaa Subilta Simpsonit-maratoni ja aionkin sukeltaa sohvaan maratonin ajaksi. Illalla saa sitten availla vanhempien luona paketteja, saunoa ja jouluyönä katsellaan eukon kanssa DVD-elokuvia. Joukossa sellaiset tekeleet kuin Inglorious Bastards ja Sauna. Ihanaa.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mikäs tässä on ollessa. Porukoilla joulua viettämässä. Edessä olevasta ikkunasta avautuu luminen takapiha ja metsä, köökissä mutsi vääntää kinkkua ja faija tsiikailee töllöstä Elvistä. Kovin on hiljaista, vielä kun broidi saapuu paikalle, niin päästään saunaan. Tää on kovin kiva fiilis.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Näin täällä. Joulupukki kävi meillä yli 20v tauon jälkeen. On se vaan hienoa katsoa noiden lastenlasten vähän varovaista riemua joulupukin edessä. Ja se vakavana laulettu joululaulu...

Nuorin lapsenlapseni täytti tänään 1kk, 56cm tervettä poikaa sylissä nukkumassa haittaa tämän viestin kirjoittamista, mutta haitatkoon.

Hienoja hetkiä elämässä!

t. hanu
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän tämä joulu on hienoa aikaa. Tänään on tullut syötyä hyvin. Äsken söin vielä kenties yli 300 grammaa kinkkua huvikseni, kun oli nälkä. Jouluaterialla tuli syötyä hyvin. Lahjat on jaettu, saunassa on käyty ja alkoholiakin on juotu. Joulu tuo kahden päivän hyvin ansaitun vapaan jakson töiden lomaan. Mikäs tässä on vapaista nauttiessa. Kyllä joulu on hienoa aikaa!

Itse olen aina ollut jouluihmisiä ja luultavasti tulen aina olemaankin, huolimatta siitä, että miten tulevaisuus minua kohtelee. Joulu on kuitenkin vain kerran vuodessa. (mutta juhannus on joka vuosi)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Lapa jäähän ja nimi lehteen :) Varmaan kummankin joulua lämmitti enemmän sopimus mennä parin viikon päästä porukassa höntsäilemään kuin mitkään lahjat.

Kannatti se taas, olen iloinen.

Varmaan kyllä hieno fiilis tuollainen. Toki silti on pakko todeta, että tummennetusta kohdasta päätellen olet menossa maaliin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Liikunta, valvominen, syömisen unohtaminen, ryyppääminen ja muutenkin siveettömän elämän viettäminen näkyvät tuottavan tulosta: olen kilon päässä tavoitepainostani. Jippii!

Kylkiäisenä sain tietty flunssan, mutta mieluummin sairastan nyt kuin ensi viikonloppuna, jolloin on luvassa tuplafanireissu Turku-Pori sekä kaikkea muutakin hienoa - ja sehän ei ainakaan vähennä onnellisuutta yhtään.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Liikunta, valvominen, syömisen unohtaminen, ryyppääminen ja muutenkin siveettömän elämän viettäminen näkyvät tuottavan tulosta: olen kilon päässä tavoitepainostani. Jippii!
Ja nyt jos lopetat valvomisen, muistat syödä terveellisesti, etkä ryyppää niin saat tuon kilonkin vielä puristettua pois ;) Siveetöntä elämää ei kannata jättää, vaikkei sillä suoranaisesti laihduttamiseen olekaan merkitystä, on se elämänlaadun (omasi ja muiden) kannalta tärkeää.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Otin riskin ja irtisanoin itseni viime viikolla "hyvästä" duunista. En vaan enään jaksanut.

Laitoin hakemuksen sisään itseäni kiinnostavaan paikkaan ja heitin jo samalla periaatteessa lusikan nurkkaan. En ikinä uskonut saavani paikkaa koska ei ole mitään hienoja koulutuksia ja hakivat jo kyseisen alan kokenutta kaveria...

Tänään sitten sain kyseisen paikan toisen haastattelun jälkeen. Jihuu!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Viiden minuutin sisällä asiaa sekä vitutus- että onnellisuusketjuun.

Olen kuitenkin onnellinen, koska pitkään vaivannut masennus alkaa pikkuhiljaa väistyä onnen tieltä. Koulussa olen skarpannut ja taisin vetäistä ennen joulua historiani parhaan tenttiviikon tuloksien perusteella, lisäksi avopuolison laskettu aika lähenee eli pian sitä "saa" valvoa yöt pikku G:n kanssa. (Ei sen rattijuopon.)
 
Tähän ketjuun on iän myötä katkeroituneella punkerolla harvemmin ollut asiaa, mutta huudellaan nyt kerran kun aihetta on.

Kotimaan matkailu se poikaa on. Eilen matkustin Keski-Suomesta Pirkanmaalle tapaamaan naisystävääni. Bussissa oli sopivan väljää ja talvista maisemaa oli mukava katsella.

Aamulla nainen lähti opintojensa pariin ja jätti minut nukkumaan. Heräsin noin puoli yhdeltätoista ja söin tukevan sämpyläaamiaisen. Aamukahvin join leppoisassa talvikelissä talon tupakkapaikalla.

Hillittömänä siivousnatsina totesin asunnon jäävän hieman vajaaksi siisteysvaatimuksistani ja päätin tehdä asialle jotain. Tiskasin astiat, imuroin asunnon ja vein roskat.

Saavutuksistani ylpeänä korkkasin keskioluen (joka maistuu taivaalliselta!) ja laitoin Spotifysta soimaan vain parasta 80-luvun tukkaheviä. Bisse ennen puoltapäivää rules OK. Nyt on hyvä fiilis!

Saapa nähdä, kummasta yllätyksestä alkuiltapäivästä takaisin palaava naisystävä ilahtuu enemmän: puhtaasta ja siististä kämpästä vai keskikaljapöhnäisestä urposta.

No, en minä oikeasti juo kuin tämän yhden oluen. Illalla sitten lisää.

Mukavaa touhua tällä tavalla vaihteeksi.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Perjantai, vaimo pääsi pitkästä aikaa omaa alaa vastaavaan työhaastatteluun ja illalla töllöstä Tepsin peli. Ehkä sitä voisi viikonlopun kunniaksi käydä vaikka pitkäripaisen kautta.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Saapa nähdä, kummasta yllätyksestä alkuiltapäivästä takaisin palaava naisystävä ilahtuu enemmän: puhtaasta ja siististä kämpästä vai keskikaljapöhnäisestä urposta.

No, en minä oikeasti juo kuin tämän yhden oluen. Illalla sitten lisää.

Se on cosmic_rodeolla vaakamambon paikka illemalla, arvaan. Raporttia sitten.

Mistäs sitä itse vaahtoaisi. Vaikka siitä etten eilen itkenyt yhtään kun hakattiin kuvaa nahkaan neljä tuntia, vielä parin tunnin sessio edessä. Sattuihan se hetkittäin ja viimeiset puolisen tuntia oli että alkaisi riittämään jo. Jospa kävisi hakemassa uuden lavan kiekkomailan varteen niin siinähän sitä riemua yhdelle ihmiselle riittämiin.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viikonloppu. Nyt tulee todella tarpeeseen parin päivän lepo. Erittäin miellyttävää ajatella, että nyt ei tarvitse hetkeen tehdä muuta kuin säiden mukaan ulkoilua ja paljon penkkiurheilua/lätkää. Mii laik.
 

Heinolan Gee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Euforiaa

Eka viestini palstalle!

Minä tein sen! Vuodet olen tätä foorumia lukenut päivittäin. Olen kuolannut ja viettänyt unettomia öitä. Kysynyt itseltäni miksi en saa olla mukana näissä karkeloissa. Ja nyt olen kiivennyt vuorelle taistelemaan paikastani auringossa(kirjoitusoikeuksistani). Kertaalleen ehdin jo yrittää mutta silloin ei vielä herunut oikkia. Nyt, vuosien jälkeen ne sitten tulivat kun yritin uudestaan.

Nyt olen onnellinen. Kohta kauppaan, parit saunalonkerot mukaan ja lauteille.
Täältä tullaan elämä!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eka viestini palstalle!

Minä tein sen! Vuodet olen tätä foorumia lukenut päivittäin. Olen kuolannut ja viettänyt unettomia öitä. Kysynyt itseltäni miksi en saa olla mukana näissä karkeloissa. Ja nyt olen kiivennyt vuorelle taistelemaan paikastani auringossa(kirjoitusoikeuksistani). Kertaalleen ehdin jo yrittää mutta silloin ei vielä herunut oikkia. Nyt, vuosien jälkeen ne sitten tulivat kun yritin uudestaan.

Nyt olen onnellinen. Kohta kauppaan, parit saunalonkerot mukaan ja lauteille.
Täältä tullaan elämä!

Ja sitten onkin tarkoitus siirtyä Kalsarikänniketjuun, eksyt hönöpäissäsi matkalla ja päädyt astumaan moderaattoreiden varpaille. Seuraavaksi luetaankin miten Heinolan Gee on menettänyt kirjoitusoikeutensa olemattoman tason vuoksi. No ei sentään, tervetuloa joukkoomme tummaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Onnea vaan veli Geelle. Jos siteeraa Yrjänää, ei voi olla läpeensä paha. Sitäpaitsi täällä voi kyllä olla monta pahaa, mutta vain yksi Paha. Se kannattaa muistaa...
 

passenger

Jäsen
JEEEE! Voitin British National Lotteryssa yli 700 000 €uroa. Nyt vaan pitää alkamaan tilailemaan kaikkea kivaa auto ainakin ja katsomaan omaa asuntoa.


Hohhoijjjaaa...
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
JEEEE! Voitin British National Lotteryssa yli 700 000 €uroa. Nyt vaan pitää alkamaan tilailemaan kaikkea kivaa auto ainakin ja katsomaan omaa asuntoa.


Hohhoijjjaaa...

Onnittelut voitosta. Ohhoh mikä summa.
Tulee mieleen kummelisketsistä se kohta, missä arvotaan työsuhdeautot.
"Voi perkele" ja kaveri ajaa uudella punaisella hienolla audilla ja perässä sitten se toinen joka on saanut vastaavanlaisen mutta polkuauton :)

Itse voitin ässä-arvasta 50 € ja olen todella tyytyväinen tai olin ainakin sinun voitosta lukemiseen asti.

Ps, itsellä menee sellanen 30 vuotta, että saisin teoriassa nykyisellä palkallani saman rahan kasaan, enkä kuluttaisi pennin jeniä...
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Kiva olla hengissä. Kävi pieni läheltä piti -tilanne päivällä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Kiva olla hengissä. Kävi pieni läheltä piti -tilanne päivällä.

Vaadimme lisätietoja! :)

Itselle sattui vähän aikaa sitten kanssa melko täpärä tilanne. Melkein katon rajassa oleva ikkuna putosi karmeineen aivan varoittamatta alle metrin päähän minusta.

Sen jälkeen tosiaan tuntui mukavalta hengittää.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
JEEEE! Voitin British National Lotteryssa yli 700 000 €uroa. Nyt vaan pitää alkamaan tilailemaan kaikkea kivaa auto ainakin ja katsomaan omaa asuntoa.


Hohhoijjjaaa...
Morjens sano rikkaat toisilleen. Samanlaisia voittoja tulee välillä tännekin, ei viitsi kaikkia ottaa pois kun ei perstasku kestä paljon rahan painoa.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joskus materiakin nähtävästi tekee onnelliseksi. Päätin pitkän pähkäilyn jälkeen panostaa hieman enemmän laatukuulokkeisiin ja nyt oikeasti musiikin kuuntelu tuntuu välillä todella jumalaisen hienolta, vaikka luulin jo aiemminkin omistavani hyvät kuulokkeet. Nämä n. 250 euron Beyerdynamicit ovat vaan jotain ihan muuta. Enemmänkin voisi toki panostaa hifi-laitteisiin, mutta näin on hyvä nyt ainakin jonkun aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös