Onnellisuusketju

  • 1 299 730
  • 7 883

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Loppumaton viinavarasto

"Toisen päivän känni on humalan kukkanen" -Lasse Lehtinen
Mikähän mahtaa olla tässä tapauksessa neljännen päivän känni...?
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli tänään treffit yhden tytön kanssa ja mielestäni ne meni aika hyvin. Tyttö saapui tänne 16.15 ja lähti 01.46. Kuunneltiin musiikkia ja juteltiin elämästä :) Huomenna luvassa ainakin soittelua toivottavasti myös nähdään.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Emäntä on vielä paikalla ja tänään saamme vieraita Herttoniemen Kartanosta kun Paroni von Gothik vierailee vaatimattomassa majassamme.

Nyt menee kovaa!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Omalla kullalla ollut nyt viikon vieras pohjoisesta, joten kahdenkeskiset hetket ovat jääneet tosi vähiin. Huomenna (tai ehkä jopa tänään illalla!!) tuo vieras lähtee.

Toinen onnellisuudenaihe, liittyen (yllätys, yllätys) samaan henkilöön. Kulta soitti aamulla tuossa jokunen aika sitten herättäen minut. Kylläpä pisti hymyilyttämään heti aamusesta, tuntui mukavalta nousta ylös.

Siinäpä niitä onnellisuudenaiheita tälle päivälle.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Nuo Oloneuvoksen onnellisuuden aiheet kuten "sain juuri pakettiautollisen tuoreita hummereita" tai "kaveri toi äsken 42 kg suppilovahveroita" tai "grillattiin juuri 27 kg strutsin sisäfilettä" ovat asioita joista itsekin tulisin onnelliseksi. Ja jopa noiden lukemisesta. Jotenkin vaan tunnistan niistä täysin itseni.

Vaikka en ole vielä 30 täyttänyt niin olen jo melkoinen kulinaristi ja samaa myös juomien osalta, mikä se termi sitten lieneekään.
Kerrassaan mahtavaa nautiskella hyvästä ruuasta ja juomasta. Kokeilla jatkuvasti uusia ruokalajeja ja -aineita. Tehdä itse.

Koska varallisuuteni ei ole vielä Herra Oloneuvoksen luokkaa, joudun joskus hiukan soveltamaan. Eilen kävin heitto-onkimassa omassa rannassa ja koukkuun ui isohko lahna. Sitä sitten tuli savusteltua iltahämärissä ja otettua muutama lasi viiiniä. Mukavasti irroittaa arjesta. Ja vaikka rannalla asunkin niin asun kerrostalossa. Grillaillen kyllä lihaa ja kalaa parvekkeella mutta savustuspönttöä en ole tohtinut hommata. Kun sain lahnan ylös niin viereen eksynyt paikallinen isäntä kyseli että mitäs meinasit lahnalle tehdä ja kun sanoin että en oikein tiedä niin isäntä siihen että olis tuossa sadan metrin päässä savustuspönttö valmiina mutta kalat puuttuu. Karkeat suolat väliin ja lahna pönttöön. Kävin kotoa viinipullon "vastapalvelukseksi" ja siinä sitten turinoitiin lahnan savustuessa. Tuli muuten uskomattoman hyvää. Ne, jotka suoraan pöntöstä otettua savulahnaa ovat syöneet tietävät mistä puhun. S-Market - elmukelmu-parasta ennen-savulahnaa ei lasketa.

Monesti vituttaa kaverit jotka ovat onnellisia syötyään mikropizzan tai keitettyään makarooneja (vaikka rahaa olisikin käytettävissä).

EDIT: Tarinointi lisääntyi
 
Viimeksi muokattu:

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Semmosta...

Vähän alkaa kesäkin nostaa päätään. Se on kyllä hienoa se.

Pitää varmaan täältäkin turinoida vähän parisuhdeasiaa, vaikka sitä välillä liikaakiin täällä tuputtaa onnellisuuttaan. Rakkaani pääsee pian ansaitsemalleen kuukauden kesälomalle ennen kuin koulu taas kutsuu. Itse painan koko kesän töitä, mutta sekin on vain onnellinen asia näin opiskelijan elämässä.

Ehtiihän sitä järjestellä sitten "kesämatkoja" viikonloppuisinki. Tiedossa onkin ainakin pari todella mukavaa reissua..

Mä oon niin onnellinen

paze
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti InSideHockey
Monesti vituttaa kaverit jotka ovat onnellisia syötyään mikropizzan tai keitettyään makarooneja (vaikka rahaa olisikin käytettävissä).

Kukin taaplaa tyylillään tjsp. Eikös se ole pääasia, että ihminen on onnellinen ja ennenkaikkea omimmillaan?

Sitten siihen onnellisuuteen. Kaksi viikkoa lomaa jäljellä ja sen jälkeen aloitan uudessa työpaikassa ja palkkakin nousee aika roimasti sekä jätän vanhan alan kokonaan taakseni. Eipähän tarvitse enään laskeskella jokaista senttiä vaan jää elämiseenkin oikeasti rahaa. Ja huomenna tyttöystävän kanssa linnanmäelle.. vanhaa lapsettaa.

Niin ja viikonloppuisin ei tarvitse kärvistellä uloke otsassa töissä vaan voi nauttia niistä ja työajat järkevöityvät säännöllisiksi vko aamua - vko iltaa. Nyt on todella hyvä fiilis,
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin mukavan nuoren miehen kanssa ulkona ja oli ihan...miellyttävää. Sellaista perussöpöilyä, leffassa kädestä pitelyä ja hyvän yön pusuja. Kesäkivaa, jos ei muuta. Hei Zilla, vaikuttaa huolestuttavasti siltä, että me molemmat löydettiin itsellemme kesämiehet:)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Pikku Myy
Olin mukavan nuoren miehen kanssa ulkona ja oli ihan...miellyttävää. Sellaista perussöpöilyä, leffassa kädestä pitelyä ja hyvän yön pusuja. Kesäkivaa, jos ei muuta. Hei Zilla, vaikuttaa huolestuttavasti siltä, että me molemmat löydettiin itsellemme kesämiehet:)

Hienoa hienoa Myyni!!
Kuulostaa upealta.
Itseänikin hymyilyttää kovin, äsken kulta toi kotiin taas kerran aivan mahtavan illan jälkeen...Olen kovin rakastunut.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Totesin juuri, et oikeaa alaa (sosiaali- ja terveys) opiskelen.

Omasta mielestä hyvä syy olla onnellinen, tosin jotkut on sanonu, et susta ois viimesenä uskonu et sä opiskelet lähihoitajaksi... =)

Hymyilyttää, väsyny mutta silti erittäin onnellinen fiilis.
Kiitos tästä päivästä, ei se onni tosiaan oo isoista jutuista kiinni.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti benderhomer
Tänään... viimeinen erä asuntolainasta maksuun. JESSSSSS!!

Täytyypä tehdä viikonloppuna vähän kuppia sen kunniaksi.

On erinomaisen hyvä syy ottaa humala. Setäni osti vaimonsa kanssa pullot kalleinta viskiä, konjakkia ja samppanjaa ja joivat ne sen kunniaksi, kun "yksikään talonnurkka ei enää ollut pankin omaisuutta".
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Kuukauden kesäloma alkaa!!! (Tosin sää on kuin Atrian mainoksessa, mutta vaikka tekee kipeää niin ei haittaa!)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viikkoon emme voineet tyttöni kanssa olla rauhassa kahdestaan, mutta eilen tuo "tauko" päättyi. Maattiin sylikkäin sängyllä, kaikki muu unohtui. Hieno fiilis. Tänään uusiksi, kohta lähden hakemaan kyyhkyläistäni töistä. Itselläkin on takana rankka ja väsyttävä työpäivä, mutta juuri tällä hetkellä se ei tunnu missään. Paistaako ulkona aurinko ja linnut laulaa, vai katsoinko väärin...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vuokravakuus tehty, vesimaksujutut hoidettu ja tapaaminen vuokranantajan kanssa sovittu. Eli suomeksi sanottuna, kaikki kämpässä kunnossa paitsi ensimmäisen vuokran maksu ensi kuun alussa. Voisko siis olla hienompaa, kun pääsee oman rakkaan kanssa yhteiseen asuntoon jakamaan ilot ja surut, ja ennen kaikkea rakastamaan toista kuin viimeistä päivää.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pienistä asioista pitää repiä onnellisuutta irti? Siinä olen mestari. Tämän voi vahvistaa monikin tuttuni.

Tällä hetkellä onnellisuuden aihe on kylmä Pepsi. Maailmassa on vain kaksi juotavaksi kelpaavaa cola-merkkiä, ja kun Coca-Colaa on tullut litkittyä niin paljon taas putkeen, niin Pepsi maistuu tähän väliin erinomaiselta. Hymyilyttää.

Ja oli se onnellisuutta äsken sekin, kun sain taas olla puhelimessa tyttöystäväni kanssa suhteellisen pitkään. Ollaankin oltu taas kaukana toisistamme jo melkoisen pitkään (3 päivää).
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Ei mee pelit tasan

Viestin lähetti girlzilla
Saan kohta.

Mä joudun tyytymään nyrkki-kyllikkiin....
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Olipa kaikin puolin mukava ilta.

Parin kaverin kanssa tuli suunnistettua pubiin katsomaan illan jalkapallo-ottelua. Peli sinänsä oli täysin Portugalin, jolle onnittelut voitosta myöskin lähtevät. Myönnettävä tosin on, että Hollanti sympatiani tässä kamppailussa sai. Viihdyttävä ottelu, jossa voitto meni selkeästi paremmalle osapuolelle.

Hyvä jalkapallo-ottelu yhdistettynä hyvään olueen ja jalkapalloihmisiin, sekä hyvinkin viihtyisään baariin on mitä mainioin tapa viettää iltaa. Muutama olutkin tuli matsin ohessa nautittua..

Huomenna kun on vielä vapaapäivä, saa nukkua pitkään. Illalla vielä kaveriporukalla jalkapalloa pelaamaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Omalta rakkaalta tuli niin ihana viesti, että sain taas uuden syyn rakastaa kultsia loppuelämäni ajan. Mikään ei saa tätä rakkautta hiipumaan, ongelmatilanteet selvitetään ja paikataan sitä suuremmalla rakkauden määrällä.

Edellispäivänä oli pientä turhanpäiväistä kinaa, mutta tämän alkavan päivän ihanan pienet, mutta tärkeät teot korvaavat kaiken ikävän. Kiitos rakkaalle <3
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Laskunmaksu on kivaa

Niin, itse olen sangen tyytyväinen, että tilillä on rahaa laskujenmaksuun ja yleiseen viihtymiseen.

Tämän lisäksi olen iloinen siitä, että osaan tehdä hyvää ruokaa. Vielä kun saisi tiskikoneen, niin sitten sitä vasta viihtyisikin.

Toisaalta, koska tilillä kerran on rahaa, niin kyse on vain omasta laiskuudesta ja siitä että kavahdan niljakkaita kodinkonekauppiaita.


Täältä tähän
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Arnold
Omalta rakkaalta tuli niin ihana viesti, että sain taas uuden syyn rakastaa kultsia loppuelämäni ajan. Mikään ei saa tätä rakkautta hiipumaan, ongelmatilanteet selvitetään ja paikataan sitä suuremmalla rakkauden määrällä.

Edellispäivänä oli pientä turhanpäiväistä kinaa, mutta tämän alkavan päivän ihanan pienet, mutta tärkeät teot korvaavat kaiken ikävän. Kiitos rakkaalle <3

Olen onnellinen, etten ole samanlainen kuin Arnold.
Härreguud, mitä hunajasiirappia.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tunkki
Olen onnellinen, etten ole samanlainen kuin Arnold.
Härreguud, mitä hunajasiirappia.

Veikkaisin, että tunne on teidän kohdallanne molemminpuoleinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös