Tunkilta katkeran miehen puhetta.Viestin lähetti Tunkki
Olen onnellinen, etten ole samanlainen kuin Arnold.
Härreguud, mitä hunajasiirappia.
6 työpäivää kesälomaan \0/
Tunkilta katkeran miehen puhetta.Viestin lähetti Tunkki
Olen onnellinen, etten ole samanlainen kuin Arnold.
Härreguud, mitä hunajasiirappia.
Viestin lähetti Nikke
Tunkilta katkeran miehen puhetta.
Viestin lähetti Nikke
Viestin lähetti Sistis
Veikkaisin, että tunne on teidän kohdallanne molemminpuoleinen.
Viestin lähetti girlzilla
Sain kolmesti eilen ja kaks kertaa tänään.
Viestin lähetti Tunkki
Veikkaile, mitä veikkailet. Hyvä, että kirjoitit tämänkin tärkeän kantasi.
Sain kolmesti eilen ja kaks kertaa tänään.
Viestin lähetti Pikku Myy
Ja mikäli näiden kyyhkyläisten viestit ottavat noin paljon päähän, sitä ignore-toimintoa voi käyttää.
Viestin lähetti Pikku Myy
Minua ei häiritse, eikä juuri eronneenakaan häirinnyt toisten ihmisten onnellisuus ja ihmttelen kovasti ihmisiä, joiden kohdalla näin on.
Ymmärrän hyvin kaikkien teidän kantojanne tähän asiaan.
Ymmärrän toisaalta, että Pee on huolissaan siitä, kuinka pahalta hyvin masentuneesta ihmisestä tuntuu lukea toisten onnea.
Mutta eikö sitten koko ketju miltei pitäisi kieltää?
Monet kirjottavat tänne onnellisina, kuinka ovat saaneet ensimmäisen lapsensa. Joku joka on vuosikymmenet kärsinyt lapsettomuudesta, voi masentua tällaisista teksteistä.
Toinen on saanut hyvän työpaikan, ja jo viidennettä vuotta työttömänä oleva tulee surulliseksi ja kateelliseksi tällaisesta.
Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Ehkä oli kärjistämistä, mutta siitähän tässä loppujen lopuksi on kyse.
Sinun pointtisi oli, että sinua ärsyttää nähtä julkisesti kuhertelevia pareja ja ihmettelet, mikseivät he tajua olla pois silmistäsi. Next.Viestin lähetti Pee
Ilmeisesti pari ihmistä ovat käsittäneet avautumiseni pointin täysin väärin, kuten vähän epäilinkin.
Viestin lähetti Ossi
Sinun pointtisi oli, että sinua ärsyttää nähtä julkisesti kuhertelevia pareja ja ihmettelet, mikseivät he tajua olla pois silmistäsi. Next.
Eikö sitä pointtia kannattaisi julistaa jossain ihan muualla kuin onnellisuusketjussa? Samaten tuota pöyristyttävän kuvottavan kuhertelun ällöämistä. Aiempi viittaukseni kasvamisesta johtui siitä, että annat itsestäsi sellaisen käsityksen, että maailmankuvasi ulottuu tasan siihen napasi kohdalle. Muista viis, sinä ja sun perhe rules.Viestin lähetti Pee
Minun pointtini ei ollut se. Minun pointtini oli se, että eräs tuttuni on tehnyt itsemurhan rakkaushuoliensa takia.