Onnellisuusketju

  • 1 299 730
  • 7 883

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aluksi meinasi olla niin, etten olisi nähnyt kuin rakastani vilaukselta Jussina. Nyt kävikin niin, että hän on töissä pe ja su, joten se tarkoittaa sitä, että saamme viettää lauantain ja suurimman osan sunnuntaipäivästä yhdessä. Hienoa, tämäkin Juhannus nosti oitis päätään!
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Enää yksi(1) työvuoro ennen lomia. Tämä seuraava työvuoro on ensi lauantaina klo 16 alkaen, ei paha rasti \o/.

Olen niin onnellinen kun tunnin päästä kömmin suihkunraikkaana nukkumaan ja herään joskus. *Tsup*
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Keep your head up!

Viestin lähetti Arnold
.....joten se tarkoittaa sitä, että saamme viettää lauantain ja suurimman osan sunnuntaipäivästä yhdessä. Hienoa, tämäkin Juhannus nosti oitis päätään!

Niin, saapa nähdä, mikä nostaakaan vielä loppupeleissä päätään, josta johtuen heitänkin ilmoille opettavaisen sanonnan, jonka mukaan lopussa kiitos seisoo!

Täältä tähän
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
KESÄLOMAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!

FOUR WEEKS, BABY !!!





"Tonight we´ll go to the bar, wet our whistles, and watch the ballgame".

En muista oliko sanatarkasti, mutta kuka muistaa leffan...??
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Tänään alkaa loma!!! Reilut neljä viikkoa.
Tosin ensi viikolla pitää tulla ainakin yhtenä päivänä tänne hoitaa hommia mutta joskos se jäisi siihen yhteen päivään?

Huomenna kavereiden kanssa Villinkiin juhannusta viettämään.
 

tinttu

Jäsen
Onnellinen monesta syystä. Juhannus tulossa ja tiedossa hauskaa meininkiä kavereiden kanssa joita näkee harvoin.
Kerrankin kaikki koossa, rok!
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onnittelut Viimalle!

Eilen sain vihdoin hankittua itselleni metallikielisen akustisen ja mukaan tarttui Landolan jumbokoppainen J-855. Kaunis kuin mikä, soi hienosti ja hintakin oli vielä kohtalainen. Mukavata kerrassaan.
 

10

Jäsen
Kärppien mestaruus se vaan jaksaa naurattaa... eikä taida hymy hyytyä vaikkei mestaruutta seuraavaan 5 vuoteen tulisikaan? Ja lomakin alkaa viikon päästä.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai tästä uskaltaa ja voi jo kirjoitella. Juhannuksen jälkeen on tiedossa uudet treffit aika suloisen hevihampuusin kanssa. Vaikkei tästä mitään elämää suurempaa tulisi, on nyt olo ihan mukava:) Varo Zilla, tämän onnistuessa saat kilpailijan yli-imelien viestien kirjoittelussa!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Olen onnellinen, psyykkisesti ja fyysisesti raskas hoitojakso on vihdoin ja viimein taakse jäänyttä elämää...

vlad.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti vlad
Olen onnellinen, psyykkisesti ja fyysisesti raskas hoitojakso on vihdoin ja viimein taakse jäänyttä elämää...

Helvetin hienoa kuulla!


Tänään omalle poikaystävälle yöksi. Enough said.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
JEEEEE!!!

Yhteinen asunto oman rakkaan kanssa tuli hankittua vuokralle tänään! Yhteisesti pääsemme muuttamaan kesän loppupuolella, mutta nyt jo piti toimia ja minä pääsen kesän aikana jotain hommailemaan tyyliin siivoilemaan ja viemään tavaraa sinne. Kivan kämpän saimme ja tosi siisti sisältä. Ihanaa!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yksi sana riittänee: PORTUGALI!

Mikä mahtava tunne, pitkästä aikaa. Aivan ihanaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Olen onnellinen, psyykkisesti ja fyysisesti raskas hoitojakso on vihdoin ja viimein taakse jäänyttä elämää...
Hienoa kuulla vlad hyvä! Pitää olla onnellinen toisen puolesta. Kyllä se elämä voittaa aina lopulta. Itse uskon vakaasti niin. Eiköhän se ole juhlan paikka joku kerta? Mitä sanot, ei tässä sitä vielä niin dementoituneita olla, vaikka siltä usein vaikuttaa (heh) ettei hieman voisi asioita juhlistaa. ;)

Lisäksi Arnoldille onnittelut myös. Varmasti ihanaa rakkaansa kanssa asua saman katon alla. Itse toivon että aikanaan se toteutuu omalta osaltakin. Vielä on tosin liian aikaista sille kauttaaltaan, mutta ajan kanssa, ajan kanssa...

Edit: Niin ja PORTUGALI! Aivan mahtavaa!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt ei riitä sanat, ei sit ollenkaan. Viime yötä ihanampaa en oo kokenu koskaan elämässäni. Kaiken kruunas se kun kulta toi mut aamulla kotiin viiden aikoihin (hänen piti mennä töihin), oltiin vaan hiljaa autossa ja hymyiltiin ja ajeltiin...
En oo koskaan ollu näin onnellinen. Hymyilyttää.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
PORTUGALI!!

Olipahan eilen vaan kerrassaan huikea jalkapallo-ottelu, joka lopulta huipentui rankkarikisaan ja siis Portugalin voittoon. Muutamia riemunkiljahduksia tuli huudettua, kun Ricardo laittoi ratkaisevan osuman sisään.

Olen onnellinen.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Svedupellet ulkona EM-kisoista! *syvä helpotuksen huokaus* Ei mennyt juhannus/kesä/vuosi pilalle.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Tunnin päästä saapuu vaimoke Kouvolasta jossa ollut kaksi päivää festareilla...Ja steroissa soi Kari Peitsamo..Ja aurinko paistaa!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös