Onnellisuusketju

  • 1 299 726
  • 7 883

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Snakster
Vaimo sai opiskelupaikan, mikä tarkoittaa sitä, että meikäläinen jää syksyksi hoitovapaalle koti-isäksi. Ei pöllömpää.

Oletkos kokeillut aikaisemmin? Kyllä arvostus varsinkin yksihuoltajia ja kotiäitejä kohtaan nousee. En ole ollut hoitovapaalla koti-isänä, mutta olen hoitanut tytärtämme yksin lomieni aikana (eukko ei voi pitää lomaa lounaskahvilan pyörittämisen takia). Huh hulinaa ja menoa aamusta iltaan. Alkoi jo kaipaamaan töihin.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti PeteX
Kyllä arvostus varsinkin yksihuoltajia ja kotiäitejä kohtaan nousee. En ole ollut hoitovapaalla koti-isänä, mutta olen hoitanut tytärtämme yksin lomieni aikana (eukko ei voi pitää lomaa lounaskahvilan pyörittämisen takia). Huh hulinaa ja menoa aamusta iltaan. Alkoi jo kaipaamaan töihin.

Ei ihme. Itsehän joskus tuuraan rouvaa hoitamalla 2.5 vuotiasta kundiamme pari tuntia. Hermot ihan riekaleina sen jälkeen, sen verran aktiivinen on jannu. Kotiäidit rules.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti PeteX
Oletkos kokeillut aikaisemmin? Kyllä arvostus varsinkin yksihuoltajia ja kotiäitejä kohtaan nousee. En ole ollut hoitovapaalla koti-isänä, mutta olen hoitanut tytärtämme yksin lomieni aikana (eukko ei voi pitää lomaa lounaskahvilan pyörittämisen takia). Huh hulinaa ja menoa aamusta iltaan. Alkoi jo kaipaamaan töihin.

En ole kokeillut, mutta vuorotyöläisenä olen irtopäiviä myös keskellä viikkoa ollut tyttären kanssa. Homman rankkuus on siis tiedossa, enkä kyllä odottelekaan mitään lepolomaa. Sitä paitsi tuota on kiehtova kokeilla juuri tuon uuden kokemuksen hankkimisen kannaltakin. Hienoimmalta juttu tuntuu kuitenkin siksi, että olen lopen uupunut ja kyllästynyt töihini ja tarvitsen siitä taukoa. Ja onhan sitä miehenä ollut tavallaan vähän kadekin siitä äidin ja lapsen välisestä ehdottomasta symbioosista.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Senior
2.5 vuotiasta kundiamme pari tuntia. Hermot ihan riekaleina sen jälkeen, sen verran aktiivinen on jannu. Kotiäidit rules.

Itse vietin viime kesänä kaksiviikkoisen lomani kahdestaan silloin 2v poikani kanssa.
Vaimo oli päivät töissä joten saimme rellestää miehissä.
Raskasta oli mutta en voi sanoin kuvailla kuinka onnellinen kaksiviikkoinen meillä oli.
Voi sitä (molemminpuolista) itkun määrää kun loman jälkeen joutui pojan takaisin hoitoon viemään.

Kotiäidit rulettaa!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
MP-FC Inter 3-2

Jesse72 kertoi Jalkapallon Ykkönen 2004-ketjussa ottelusta olennaisen, joten enempää en asiasta ala jauhamaan.

MP teki sitten sen mitä moni toivoi, mutta aniharva uskoi. Liigan kovimpiin joukkueisiin kuulunut FC Inter lähti ulos Suomen Cupista, kun Urheilupuiston nurmella taistelleet sinipaidat antoivat kaikkensa ja ottivat ansaitun ja upean voiton. Kyllä nyt kelpaa olla MP:n kannattaja! Aivan loistava voitto!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Re: MP-FC Inter 3-2

Viestin lähetti Wilzu
Jesse72 kertoi Jalkapallon Ykkönen 2004-ketjussa ottelusta olennaisen, joten enempää en asiasta ala jauhamaan.

MP teki sitten sen mitä moni toivoi, mutta aniharva uskoi. Liigan kovimpiin joukkueisiin kuulunut FC Inter lähti ulos Suomen Cupista, kun Urheilupuiston nurmella taistelleet sinipaidat antoivat kaikkensa ja ottivat ansaitun ja upean voiton. Kyllä nyt kelpaa olla MP:n kannattaja! Aivan loistava voitto!

Siis aivan mahtava taistelu MP:n nuorelta joukkueelta.Isolla rahalla kasattu Inter otti pataan joukkueelta joka on kahta pelaajaa lukuunottamatta omia kasvatteja. Hyvä peli ja mainio lopputulos, mahtaavaa MP!! Ja ottaen huomioon vielä että puolustuksesta puuttui kolme avainpelaajaa ( Roivas, Kurki,Lahtonen)..
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Kuten Ice-T äsken kertoi Conanin showssa, uutinen että hän tuottaisi David Hasselhoffin rap-albumin, on valetta. Voimme huokaista helpotuksesta.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kesäloman alkuun noin 2 tuntia. Lomaa juhlistetaan perinteisellä jokilaivakierroksella hyvässä seurassa, eikä fiilistä pilaa edes taivaalle kertyvät uhkaavan mustan näköiset pilvet.

Neljä viikkoa siis kesälaitumilla ja siitä johtuen täälläkin käynnit varmasti harvenevat, joten hyvät kesät itse kullekin yhdessä ja erikseen!
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior
Ei ihme. Itsehän joskus tuuraan rouvaa hoitamalla 2.5 vuotiasta kundiamme pari tuntia. Hermot ihan riekaleina sen jälkeen, sen verran aktiivinen on jannu. Kotiäidit rules.

Hmm... lisätäämpä tälle 2,5 vuotiaalle vilkas luonne, hyvä kiipeilykyky sekä alhaisesta kipukynnyksestä johtuva varomattomuus ja lisätään vielä samaan huoneistoon vajaa viisi-vuotias riehumiseen taipuva erinomaisilla agitointikyvyillä varustettu isoveli, niin ollaankin päästy siihen ympäristöön missä minä "lepuutan hermojani" töiden jälkeen. Tarkemmin ajatellen esikoiseni on syntynyt väärään aikaa, sillä hänen ominaisuutensa sopisivat paremmin vanhaan maailmanjärjestykseen: Hunni Attila on aivan partiopoika, jos vertaan hänen saavutuksiaan Pikku Ketun kykyyn saada pienet ihmiset kopiomaan itseään ja syntyvän hävityksen määrään.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmillista tuottaa ApZulle pettymys, mutta pakko sitä on välillä tännekin kirjoittaa. Eilinen McCartneyn konsertti oli aivan upea ja vieläkin sitä tulee fiilisteltyä. Vaippaikäisestä asti on tullut kuunneltua Beatlesin musiikkia ja tuo oli kyllä.. En mie vieläkään keksi mitään järkevää sanottavaa asiasta. Itkin, nauroin, tanssin ja lauloin eilisillan ja nyt on hyvä olla, töihin menokaan ei vituta. Illalla ilmeisesti kaljalle kaverin kanssa ja huomenna (IIK) Turkuun viikonlopuksi. On tää elämä aina silloin tällöin aika kivaa:)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Pitkin kevättä olen joutunut paiskomaan töitä oikein olan takaa. Välillä enemmän, välillä vielä enemmän, ja välillä suoraan sanottuna ihan perkeleesti. Siinä on tullut tehtyä muutama kohtuullisen pitkä päivä.

Tänään pidetyissä parissa lyhyessä palaverissa sitten kävi ilmi, että porukka, jonka mukana olen hommia tehnyt, on hoitanut leiviskänsä esimerkillisen hyvin. Mitään ylimääräistä palkkiota ei tule, mutta jatkossa eli ennen lomia ja syksyllä työnteko on huomattavasti helpompaa ja sujuvampaa näiden kevään ponnistelujen ansiosta. Nyt on mahtava olo!

Taidanpa palkita itseni tästä hyvästä hyvällä valkoviinillä ja erittäin hyvällä seuralla.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Emäntä kokkaa ruokaa, kohtaa korkkaan kaljan ja alan juopotella..kaverit tulee ja lähdetään Juvalle katsomaan Eppu Normaalia..Sääkin näyttää ihan kivalta.

Katsotaan saako huomenna avautua tähän ketjuun?? Vai meneekö vitutusketjun/ krapulaketjun puolelle..??
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-Minulla on maailman paras tyttöystävä
-Hetken kuluttua pääsen saunaan kylmien juotavien ja edellä mainitun henkilön kera
-Ulkona on hyvä keli
-Enää yksi päivä kahden viikon rasittavasta filosofia-jaksosta jäljellä
-Rentouttava ilta tiedossa

Siinäpä tämän hetken tärkeimmät
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Maailman kaunein tyttö nukkuu päiväunia ruokailun jälkeen vieressäni. Itse en viitsi huilata nyt, vaan tyydyn ihailemaan kaunista rakastani. Herättyään näytän hänelle jälleen paljonko hän merkitsee minulle.

Tunnin päästä yhdessä elokuviin, jonka jälkeen muuta mukavaa yhteistä ajanviettoa.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
The Distillersin eilinen keikka veti ns. turpaan. Todella tiukka keikka, olen tyytyväinen. Yön kruunasi nätti tyttö ja hänen viinahyytelönsä :D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Melkoista tämä teikäläisten toiminta. Mä oon kade...

Viestin lähetti Teacup
-Minulla on maailman paras tyttöystävä

ja

Viestin lähetti Arnold
Maailman kaunein tyttö nukkuu päiväunia ruokailun jälkeen vieressäni.

Toisella on maailman paras tyttöystävä ja toisella maailman kaunein. Varmaan sekin menee ihan sinne kärkipäähän. :)

Noh, minulla ei ehkä mene ihan näin hyvin, mutta olen silti onnellinen. Oli kivaa nähdä taas pitkästä aikaa monia vanhoja kavereita kun tulin vierailulle 'juurilleni'. Jalkapallopelin katselua vanhempien kotona kolmen kaverin kanssa isukin tarjotessa konjakkia ja äipän tarjotessa mustikkaviiniä...

Ja kyllä täällä maalla rauhoittuu mieli. Kylän ainoa baari oli täynnä, joten emme päässeet sisään. Tuossa sitten pihalla jauhettiin paskaa puolisen tuntia pienessä laskuhumalassa satakielten ja laulurastaiden laulellessa tuossa viereisessä metsikössä. Kaupungistuneen henkilön mielessä tuo oli suoranaista eksotiikkaa. Kyllä taas huomenna voi palata kaupunkiin levänneenä.

Ja joo, bänditreenit huomenna muutaman kuukauden tauon jälkeen. Odotus on melkoinen. Huomenna jamitellaan sitten ankarasti. Demorintamallakin melkoinen edistys.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sistis

Toisella on maailman paras tyttöystävä ja toisella maailman kaunein. Varmaan sekin menee ihan sinne kärkipäähän. :)


Mun kulta sanoo mua maailman parhaimmaksi tyttöystäväksi ja maailman kauneimmaksi. Voitinko?;)

Tänään oma kulta tulee meille yöks ja pääsee taas nukkumaan sen viereen...Ei oo mitään ihanampaa ku herätä oman kullan vierestä kun tämä pussaa sinua otsalle.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kahden viikon lomareissu takana ja olen onnellinen.
Portugali on hiton hyvä lomapaikka ja säät suosivat meitä urakalla. Kertaakaan ei ollut alle 25 astetta lämmintä.
Ja ne naiset siellä....MAMMA! Onneksi kamera napsui taajaan, että saa sitten myöhemmin muistella.
Nyt ei sateinen kelikään haittaa yhtään....

Ja ne naisasiat näyttävät ihan kivoilta taas.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Teacup
Et :-)

Niin mä vähän arvelinkin...Eiköhän jokaiselle se oma kulta ole aina se maailman paras, kaikessa mahdollisessa.

Pidä muuten huolta siitä tytöstäs, se on mulle ihan kamalan tärkeä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Noita paras tyttö/poikaystävä-juttuja on mukava lukea :)
Joitakin vuosia minullakin oli maailman paras tyttöystävä. Ensihuuman aika oli uskomatonta, ja ensimmäiseen yhteiseen asuntoon muuttaminen mahtavaa. Silloin maailman parhaasta tyttöystävästä tuli maailman paras avovaimo. Viime syksynä tuosta maailman parhaasta avovaimosta tuli maailman paras aviovaimo. Vasta yhdessä oleminen ja eläminen tuon naisen kanssa on osoittanut minulle, minkälaista se on, kun jotakuta rakastaa koko sydämestään ja kun tuon jonkun kanssa haluaa viettää loppuelämänsä. Aina, kun näen hänet, tiedän, miksi tätä elämää oikein eletään. Ja milloin en näe, niin muistan sen. Hän tekee minusta erittäin onnellisen joka päivä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Viestin lähetti Designer
Noita paras tyttö/poikaystävä-juttuja on mukava lukea :)
Joitakin vuosia minullakin oli maailman paras tyttöystävä. Ensihuuman aika oli uskomatonta, ja ensimmäiseen yhteiseen asuntoon muuttaminen mahtavaa. Silloin maailman parhaasta tyttöystävästä tuli maailman paras avovaimo. Viime syksynä tuosta maailman parhaasta avovaimosta tuli maailman paras aviovaimo. Vasta yhdessä oleminen ja eläminen tuon naisen kanssa on osoittanut minulle, minkälaista se on, kun jotakuta rakastaa koko sydämestään ja kun tuon jonkun kanssa haluaa viettää loppuelämänsä. Aina, kun näen hänet, tiedän, miksi tätä elämää oikein eletään. Ja milloin en näe, niin muistan sen. Hän tekee minusta erittäin onnellisen joka päivä.

Yhdyn täysin..itse muutama vuosi sitten tapasin nykyisen puolisoni. Tämä tapahtui paikalisessa pubissa parin päivän tinaamisen ohessa. Ja ekan yön jälkeen asuttu yhdessä. Ja jokapäivä olen jumalottoman kiitollinen että saan jakaa elämäni hänen kanssaan...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Maailman täydellisin ilta, yö ja aamu oman kullan kanssa.
Ei mitään näin täydellistä ole olemassa. Siis kaikilta osin. Kaikki menee kaikessa niin täydellisesti etten voi edes uskoa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti irGGu
Kun oma rakas lähti meiltä eilen päivällä pois, pyysin häntä jättämään t-paitansa minulle. Kummastellen hän suostui pyyntöön.

Kuurasin päivän aikana huoneeni lattiasta kattoon, pyyhein pölyt,

Tuohonko tarvitsit rakkaasi paitaa... ;)

Meikäläiselläkin on kiva fiilis. Töissä menee jees, mikään ei stressaa, kesä yrittää kummasti tulla ja demon suhteenkin otetaan askel ammattimaisempaan suuntaan...

Jep jep. Hyvin pyyhkii.
 

Carlos

Jäsen
Huomenna alkaa loma, loma, loma... tosin vaan viikko, mutta loma se on sekin. :-)

Ja sen jälkeen pukkaakin hommaa niin maan perusteellisesti, että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Samaan aikaan pitäisi vetää 5 projektia, eri puolilla maapalloa. Enää odotan sitä milloin joku pyytää lähtemään kuuhun 10 vuoden komennukselle.

Ainiin, mutta tämä oli onnellisuusketju. Sanoinko muuten jo että huomen illalla lähden lomalle??? :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös