Mainos

Onnellisuusketju

• 1 302 671
  • 7 871

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos sulkisin silmäni, niin pysähtyisikö aika? Juuri nyt olen onnellinen ja siksi haluaisin ajan pysähtyvän. Kokemuksesta tiedän, että ajat muuttuvat.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään miulta kysyttiin tahdonko. Ja kyllähä mie tahdon! Lähteä ensi kesänä käsivarteen tarjoamaan perhoa harjuksille.

Näillä seutuvilla tekee helposti yhtä monta tärpitöntä reissua, kuin pohjoisessa heittoja. Pitänee laittaa spigotti pyörimään.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen onnellinen siitä mahdollisuudesta, että minusta voi vielä tulla isä. Edellisessä suhteessa minusta ei olisi sitä todennäköisesti tullut, ja siksi pitikin tehdä kova ratkaisu, joka tuntuu yhä.

Toivon, ettei tämä ole turhaa. Olen myllännyt elämäni ylösalaisin ja heittänyt hukkaan paljon, jotta tuo yksi asia voisi joskus toteutua. Mitään takeitahan sen onnistumisesta ei ole. Nyt vasta ymmärrän, miten monen asian pitää osua kohdalleen, että tuo voi tapahtua.

Elämää ei voi elää niin, että toivoa ei ole. Sitä on aina oltava. Siksi näin. Toivo meni kaiken edelle ja heräsi henkiin, joten siitä olen onnellinen.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Olen onnellinen siitä mahdollisuudesta, että minusta voi vielä tulla isä. Edellisessä suhteessa minusta ei olisi sitä todennäköisesti tullut, ja siksi pitikin tehdä kova ratkaisu, joka tuntuu yhä.

Toivon, ettei tämä ole turhaa. Olen myllännyt elämäni ylösalaisin ja heittänyt hukkaan paljon, jotta tuo yksi asia voisi joskus toteutua. Mitään takeitahan sen onnistumisesta ei ole. Nyt vasta ymmärrän, miten monen asian pitää osua kohdalleen, että tuo voi tapahtua.

Elämää ei voi elää niin, että toivoa ei ole. Sitä on aina oltava. Siksi näin. Toivo meni kaiken edelle ja heräsi henkiin, joten siitä olen onnellinen.
Todella hienoa lukea tälläistä! Onnea uuteen yritykseen!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Todella hienoa lukea tälläistä! Onnea uuteen yritykseen!

Kiitos, lämmittää todella. Hienoa meininkiä sieltä SaiPa-leiristä. Tiesin kyllä, että siellä paikallisvihulaisen joukoissa on paljon hienoja ihmisiä. Aina on ollut. Sota on kaukalossa, muuten ollaan yleensä kavereita.

Mitään muutahan ei ole kuin toivo. Jos suoraan sanotaan. Mutta se on tosi paljon jo se.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tilaamani bändituotteet tuli tänää perille ja haastiskin meni _subjektiivinen mielipide_ hyvin. Eikä se päivänen vesisadekaan latistanu oloa sitte lainkaan.

Voisin jakaa teille tosta The Word Aliven lipusta huomenna kuvan kunhan saan sen ripustetuksi seinälle. On se vaan komea ja ISO!

Suosikkijoukkue
Olen onellinen että kellään omasta lähipiiristä ei ole ainakaan tietääkseni diagnosoitu toistaiseksi koronaa.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olen isoisä.
Onneksi olkoon. Onkohan lapsenlapsesi peräti ensimmäinen poikkeustilalapsi? (Tosin näin maaliskuun puolenvälin paikkeilla taitaa olla melkoinen piikki syntyneiden lukumäärissä luontaisesti.)

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, CBJ?
Onneksi olkoon. Onkohan lapsenlapsesi peräti ensimmäinen poikkeustilalapsi? (Tosin näin maaliskuun puolenvälin paikkeilla taitaa olla melkoinen piikki syntyneiden lukumäärissä luontaisesti.)
Epäilen että seuraavassa vuoden vaihteessa myös...

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vaikka mekin ollaan asuttu vuodesta 2007 tässä talossa, niin aina vaan tuntuu yhtä hienolta istua omalla terassilla ja silmäillä tiluksia auringon lämmittäessä poskipäitä.

Hera80
-onnellinen-
Itsekin arvostan todella suuresti sitä, että saan asua omassa talossa ja on oma piha. Tälläisen luksuksen jälkeen kerrostaloasuminen voisi tuntua melkoisen ahdistavalta.
Omakotitaloasuja vuodesta 2011.

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvä duunipäivä takana oman taloprojektin parissa upeassa kelissä, pari kaljaa koneeseen ja muutaman minuutin päästä alkaa Stam1nan streamikeikka. Mitä muuta voi lauantailta toivoa!

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo eihän onnellisuus ole siitä kiinni mitä omistaa tai missä asuu.

Hera80
-onnellisuus asuu sydämmessä-

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tänään saunan jälkeen istuin takapihan terassilla olutta siemaillen, ilta-aurinkoa katsellen ja lintujen laulua kuunnellen. Onhan se arki toki välillä täyttä paskaa ja maanantaina palataan sorvin ääreen ihan normaalisti. Lomaankin vielä viitisen viikkoa aikaa.

Mutta kyllä minä silti taidan olla tällä hetkellä aika onnellinen.

Ja lisättäköön vielä loppuun, että olen onnellinen omakotitalon omistaja. Ei kerrostaloon enää ikinä!

Suosikkijoukkue
Joo eihän onnellisuus ole siitä kiinni mitä omistaa tai missä asuu.

Hera80
-onnellisuus asuu sydämmessä-
Ei se kyllä voi oikein asua sydämmessä, kun sydämeen ei mahdu kahta m:ää. Tämän mulle opetettiin jo peruskoulussa.

Noin muuten olen kyllä varsin samaa mieltä viestisi sanoman kanssa.

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät; lentosuukko KooKoolle
Lapset olivat pari viikkoa kesäreissussa ja palasivat illalla. Maailma pysähtyy, kun matkalaukut putoavat käsistä ja pieni ihminen syöksyy syliin. Jopa teini halasi pitkään. Kämppä on uimapatjoja, purkamattomia laukkuja, leivänmuruja, äitiäitiä ja hälinää täynnä. Vaikka joskus näiden villikissojen kanssa vääntäessä saa kerätä aikuisuuden sirpaleita kasaan, oon pohjattoman onnellinen heistä.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lapset olivat pari viikkoa kesäreissussa ja palasivat illalla. Maailma pysähtyy, kun matkalaukut putoavat käsistä ja pieni ihminen syöksyy syliin. Jopa teini halasi pitkään. Kämppä on uimapatjoja, purkamattomia laukkuja, leivänmuruja, äitiäitiä ja hälinää täynnä. Vaikka joskus näiden villikissojen kanssa vääntäessä saa kerätä aikuisuuden sirpaleita kasaan, oon pohjattoman onnellinen heistä.
Ai miten kauniisti kirjoitit ja kolahti muhun varmaan siksi niin kovaa, kun löysin tänään linnunpesän, niin olen alkanut ymmärtämään mitä äitiys merkitsee. Parasta kaikessa on kuuluminen toinen toisilleen. Ei siinä tarvita fanfaareja eikä ilotulituksia, sen kyllä huomaa kun on hyvä, yhdessä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Suosikkijoukkue
Tiedättekö kun sun elämään ei kuulu mitään ihmeellistä, huominen on täysi arvoitus etkä ole saanut vähään aikaan huikaisevan hyviä uutisia mistään suunnasta.

Mutta samalla tajuat kuinka paljon hyvää sulla on elämässä, kuinka uusi päivä uusine valonsäteineen antoi tänäänkin syyn hymyillä ja olla onnellinen. Olla onnellinen juuri siinä missä olet ilman mitään sen erityisempää syytä. Olet tässä ja nyt, ulkona on lämmin ja saat viettää aikaa perheen ja parhaiden ystäviesi seurassa.

Näistä asioista koostuu minun onneni tällä hetkellä. Mulla ei ole paljon enkä vaadi tämän enempää. Kaikki on täydellisesti just tälleen.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Tänään taas kaveriporukan vuosittaiset kesäkisat. Lajeina keilailu, tennis, rankkarikisa, vapaaheitot, minigolf ja jousiammunta.
Näiden jälkeen mökillä saunomista uimista ja grillailua. Tietenkin samat jutut kerrotaan varmaan parikolme kertaa illan aikana ja kokoajan vähän kovemmalla äänellä.
Kaikenkaikkiaan vuodesta 2003 asti jatkunut perinne joka muodostuu vuosi vuodelta rakkaammaksi tapahtumaksi.
2003 oltiin kaikki nuoria poikamiehiä nyt 2020 kaikki naimisissa olevia keski-ikäisiä äijän köriläitä.
Ei paljon enempää voi pyytää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy