Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pääsin töistä ja ulkona paistaa aurinko. Elämä on ihanaa!
Voitaisiin nyt tehdä siitä Suomen pääministeri.Emery sai kenkää.
Hieno bändi. Let it Shine, Human Torch... Hyviä biisejä. Tästä on juteltukin, muistan vaikka I was completely drunk at the time. Ja siitä päästiin Greg Dulliin. Eikös oo kova veto, vähän Floydia mukana...
Mulla on varmaan vaan joku 22 prosenttia, jos vaikka Elon Muskiin vertaa.Mä oon niin onnellinen siitä, että mun älykkyysprosentti on 88. Tulen vähemmästä onnelliseksi kuin muut ja se on iso voimavara.
Osanottoni läheistesi puolesta. Ilmaisen oman älykkyysosamääräni binäärinä. Harvempi sitä arvostaa, saati vasemman rikkonaisen kumisaappaani pohjanumeroa: 0011010000110101, joka on aikalailla sama.Mä oon niin onnellinen siitä, että mun älykkyysprosentti on 88. Tulen vähemmästä onnelliseksi kuin muut ja se on iso voimavara.
Kiitos osanotosta. Läheisilläni ei varmasti ole yhtä helppoa kuin minulla, joten arvostavat. Loput viestistäsi, alkaen binääriluvusta, menikin ohi. Mutta se ei ole ihme, kun muistetaan äo:ni. No läheiseni auttavat ymmärtämään, kunhan tulevat kotiin.Osanottoni läheistesi puolesta. Ilmaisen oman älykkyysosamääräni binäärinä. Harvempi sitä arvostaa, saati vasemman rikkonaisen kumisaappaani pohjanumeroa: 0011010000110101, joka on aikalailla sama.
Kultainen noutaja 65? Aikoinaan opiskeluaikana sympaattisella oranssilla koiruliinalla... olikin minut?