Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Sain töitä. Hyvin pienimuotoista ja osa-aikaista, mutta töitä kuitenkin. Saa siitä muutaman sata euroo kuukaudessa, joten iso lisä tähän nykyiseen ansioon.
Sain töitä. Hyvin pienimuotoista ja osa-aikaista, mutta töitä kuitenkin. Saa siitä muutaman sata euroo kuukaudessa, joten iso lisä tähän nykyiseen ansioon.
Olipas mahtava ilta, vanhojen fuksikavereiden kanssa tuli tehtyä pitkälti samoja juttuja kuin muutama vuosi sitten. Voisin sanoa olevani onnellinen, kyllähän se kivalta tuntuu vieläkin olla huoleton fuksi, jonka suurin huolenaihe on se, missä halvimmat drinkit kulloinkin ovat saatavissa.
Huomenna herännen karuun todellisuuteen, ja vastuutakin pitäisi ottaa.
voi juma, vooi juma, voooi juma! ps s s s
Väsynyt, mutta onnellinen. Päiväunilla toisella puolella nukkuu 4 päivän ikäinen juniori ja toisella puolella 4 vuotias poika. Ei tässä itse osaa nukkua, väsyttää pirusti, mutta olo on onnellinen.
Melkoista tajunnanvirtaa ja hieno verbaalinen ulostulo. Ennustan sinulle pitkää kirjoitushistoriaa tällä palstalla.
Olen yhä ihan onnellinen.
Taisitte olla samoissa bileissä..
Onnittelut vauvasta!
Itse tuli aamulla tirautettua jokunen kyynel kun tyttö syntyi maailmaan, suunnaton helpotus tällä kertaa kun sekä äiti että lapsi ovat molemmat "normaalissa" kunnossa ko. operaation jälkeen. Oivoi, olen totta vie onnellinen nyt!
Rugbyn SM kotiutettu
Kiitos! Kyllä tuo. Oli aika kova juttu minulle.Onnittelut! Toivottavasti tuo kevennystä raskaaseen syksyysi.
Kun nyt vaikutat suurin piirtein täysjärkisen oloiselta kirjoitustesi perusteella, selitä, mikä ajaa ihmisen tuomaroimaan. Miksi ihmetellä vierestä, miten muilla on hauskaa ja pilata sitten muiden ilo vähän väliä viheltelemällä päin persettä ja olemalla näkemättä puolia koiruuksista?Roolia saan vetää tuomaroidessani.
Kun nyt vaikutat suurin piirtein täysjärkisen oloiselta kirjoitustesi perusteella, selitä, mikä ajaa ihmisen tuomaroimaan. Miksi ihmetellä vierestä, miten muilla on hauskaa ja pilata sitten muiden ilo vähän väliä viheltelemällä päin persettä ja olemalla näkemättä puolia koiruuksista?
Siitä puhe mistä puute. Toivottavasti et tosissasi ajattele minun 2,5v ja 4kk tytöistä mitään pervoa, muuten ilmoitan sinun vanhemmille.Toivottavasti vaimosi ja "tyttösi" eivät pahastu kutsuessasi heidän pimppejään löysäksi..
No hard feelings! :) Pitäisi olla itsekin vähän tarkempi että mitä tänne runoilee..Otin riskin, mutta ajattelin lainausmerkkien informoivan siitä, että itse puhuit lapsistasi, minä mukahassutellen "tytöistäsi", jonka rakastajattarinakin saattaisi ymmärtää. Pahoittelut toimimattomasta huumorista!