Osaako joku sanoa mistä johtuu kun urheillessa alkaa silloin tällöin särkemään päätä aivan mielettömästi?
The ongelma on nyt vain se, että haluaisin tosissaan tietää, mistä tuo kipu johtuu. Ei hirveästi kiinnostaisi popsia reseptikipulääkkeitä loppuelämän ajan. Siispä, mitä seuraavaksi?
Esimerkiksi nivelrikkohan johtuu juuri siitä, että rusto(t) kuluu puhki, ja paljaat luut pääsevät hankaamaan yhteen.
Noilla puheilla itse heittäisin, että olisikohan kyseessä ns. nikamalukko jossainpäin lannerankaa, josta kipu sitten säteilisi ylöspäin?
Kiitos Tunturisusi. Eipä ole vanhaksi tulemista kun polvetkin kuluu puhki.
Tosin oma vika, eka kerran ihmettelin polvivaivaa eturistisideketjussa 30.8.2003 joten olisi ollut viisasta jo silloin hoitaa homma ihan livelääkärillä.
Terveisin koo
The ongelma on nyt vain se, että haluaisin tosissaan tietää, mistä tuo kipu johtuu. Ei hirveästi kiinnostaisi popsia reseptikipulääkkeitä loppuelämän ajan. Siispä, mitä seuraavaksi?
Minäkin parannun yleensä omia aikojani. Tosin kaksi kertaa olen ajautunut lääkärille asti ja mulle on molemmilla lääkärikäynneilläni sattunut hyvä tuuri sillä vaivani poistettiin olosuhteisiin nähden kohtuullisen nopeasti. Itse en olisi osannut.Ei ne livenäkään mitään keksi hoidoksi :(
Mulla kolme tohtorisetää riiteli keskenään diagnoosista, kunnes parannuin omia aikojani.
Pikainen googletus oli sitä mieltä, että muuten voisi mätsätäkin, mutta ilmeisesti lantion pitäisi olla epäsymmetrinen tjsp? Lääkärin mukaan mulla ei ole, ja myös hartialinja on suora.
Suosittelen kiropraktikon luona käymistä.
että välillä valuvat verensokerini alas ja meinaa tajukin lähteä tulee mieleen, että mitkä ovatkaan oireet (aikuisiän)diabeteksessa...
Mikäli mahdollista, niin kannattaa myös kiinnittää huomiota, että millaisia hiilihydraatteja kiskot...
Kiitän. Osuu tunnusmerkkeihin hyvin. Ilmeisesti hyvällä niska-hartiaseudun venyttelyllä tai hieronnalla jyskytyksen saa loppumaan?ponnistuspäänsärky
Ei sairaaloista kukaan huvikseen soittele perään, että mitäs jos muutettais meidän valmiita aikatauluja. Lisätyötä se on heillekin, ja tehdään vain jos on tarpeen. Suosittelisin siis että menisit ajoissa, jos he niin toivovat.Verikokeet saavat nyt näyttää mitä näyttävät, mutta hieman kokeista lähtemisen jälkeen soittivat saatana perään, ja sanoivat, että lääkäriin pitäisi mennä pikimmiten, koska sydänfilmissä oli jotain outoa. Kieltäydyin menemästä, ja sanoin, että tulen vasta ennalta sovittuna aikana (2 viikon päästä), koska olen mielestäni täysin terve.