Jaahas, eli pyöräkorjaaja tai baxterikuski. Itse Upinnemi ja ylimatruus...i WAU!Tietysti. Minut tunnettiin varuskunnassa lempinimellä Valkoinen kuolema. Ei tulleet alakerran sissikomppanian tyypit ryppyilemään.
Joo. Kahteen kertaan. Ekalla en suostunut kotiutumaan.
Hyrylä 2000. En kait mä nyt ryypännyt. Siis tää jätkä tässä.Missä varuskunnassa saa ryypätä ympäri vuorokauden?
Onhan tuota tullut käytyä suorittamassa. Aikaa siitä on jo tosin lähes 20 vuotta.
Kyllä olen. Olen koulutettu tappaja. Vihollinen ei aina tule idästä, koska voi se lännenkin kautta koukata.
Vähän samat fiilikset. Teet mitä käsketään, niin homma toimii. Siellä on vielä monta kaveria samassa veneessä. Ei se vaikeeta oo ja jopa ihan mukavaa touhua sitten kuitenkin. Totta kai pitää asennoitua tilanteeseen Ja lähes joka viikonloppuhan sieltä pääsee vapaalle (korona-aika nyt vähän spesiaalia kaikinpuolin). Armeijassa kyllä pärjää jos omaa vähänkään sosiaalisia kykyjä ja tekee sen mitä pitää. Ja saattaahan sieltä saada uusia ystäviäkin jotka jää elämään mukaan myös intin jälkeen. Itselleni näin kävi.En pysty ymmärtämään miten jotkut eivät pysty olemaan siellä "ahdistaa"... Ahdistus on ihan omassa kallossa, ei armeijassa.
En pysty ymmärtämään miten jotkut eivät pysty olemaan siellä "ahdistaa"... Ahdistus on ihan omassa kallossa, ei armeijassa.
(korona-aika nyt vähän spesiaalia kaikinpuolin).
No joo kyllä tuokin pitää paikkansa. Itse kun olin, niin kyllä pidettiin kavereista huolta, myös niistä introverteistä. En tiedä miten maailma siellä nykyisin makaa? Kuten @Rautapohkeet sanoi, samassa kusessa siellä oltiin koko sakki ja jos vähän huumorilla asentui niin ei mitään ongelmia.Vastasit omaan ihmetykseen ja silti et ymmärrä. En ymmärrä... Kaikki ei ole sosiaalisesti lahjakkaita. Armeijassa kuitenkin joutuu olemaan ihmisjoukon keskellä jatkuvasti.
Näin juuri. Pitkälti omasta asenteesta kiiinni ja suurin osa siellä pärjää jos haluaa. Hyvää oppia se on elämää varten, kun oppii tekemään asioita toisten käskystä, mikä ei välttämättä omalle mukavuusalueelle osu. Osa ei sitten siellä pysty/haluakaan käydä ja ei siinä mitään muita vaihtoehtoja löytyy. Omakohtasesta kokemuksesta voin sitä kuitenkin suositella. Laittaa asioita perspektiiviin, kun ootkin yhtäkkiä tasa-arvoinen tekijä täysin eri elämäntilanteista tulleiden ihmisten kanssa.Kuten @Rautapohkeet sanoi, samassa kusessa siellä oltiin koko sakki ja jos vähän huumorilla asentui niin ei mitään ongelmia.
Näin juuri. Pitkälti omasta asenteesta kiiinni ja suurin osa siellä pärjää jos haluaa. Hyvää oppia se on elämää varten, kun oppii tekemään asioita toisten käskystä, mikä ei välttämättä omalle mukavuusalueelle osu. Osa ei sitten siellä pysty/haluakaan käydä ja ei siinä mitään muita vaihtoehtoja löytyy. Omakohtasesta kokemuksesta voin sitä kuitenkin suositella. Laittaa asioita perspektiiviin, kun ootkin yhtäkkiä tasa-arvoinen tekijä täysin eri elämäntilanteista tulleiden ihmisten kanssa.
Ihan samaa olin kirjottamassa :DVastasit omaan ihmetykseen ja silti et ymmärrä. En ymmärrä... Kaikki ei ole sosiaalisesti lahjakkaita. Armeijassa kuitenkin joutuu olemaan ihmisjoukon keskellä jatkuvasti.