Konsta Kepuli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Bärkkelesh! Toihan on yksi pykälä marsalkasta. Ylöspäin.Juu. Tehtävänimike on hienolta kalskahtava taistelunjohtaja
Bärkkelesh! Toihan on yksi pykälä marsalkasta. Ylöspäin.Juu. Tehtävänimike on hienolta kalskahtava taistelunjohtaja
Ketkä ovat ne "kaikki" jotka tekevät niin? Minun tietojeni mukaan armeijaan riittää yhä menijöitä.
Näkemystä vapaamatkustamisesta en mitenkään, ei vuosi työelämässä ruokapalkalla varsinaista vapautta ole. Itse arvostan sitä että meillä on yhteiskunnassa vapaus valita ja armeijaan menevät ne jotka sinne aidosti haluavat.
Panssarihaupitsi kuulostaa hyvältä aseelta. Kenttätykistön vedettävällä kalustolla olen kyllä ampunut, melkein kaikilla, mitä silloin oli käytössä.Parolassa 2007. Panssarihaupitsipatteri. Ahdistavan mosakauden jälkeen tuo oli paikoitellen ihan mielekästä, mutta en nyt tietenkään takaisin menisi.
Suhteutettuna lihavoitu kohta nykykirjoituksiisi palstalla, niin en olisi välttämättä samassa tuvassa uskaltanut silmiäni yöllä sulkea.Juu siis kyllä meillä oli ihan selkeesti varusnaisista helppo vetää mutkia suariksi että joko olivat "butcheja" tai sitten nymfoja. Olin toki itekkin kiimanen kolli tuolloin. Suhdetta ei tosin tarttunut matkaan tuosta firmasta.
3.1.2000 astuin palvelukseen Haminassa.
Sama vika Rahikaisella ...kehuivat vielä kun kotiuduttiin että teistä lähestulkoon jokainen tulee kertaamaan syksyllä...eipä onneksi oo sitä syksyä tullutSama vika. II/95 Parolannummelle Panssariviestikomppaniaan, ja kotiutumisen jälkeen ei ole takaisin huudeltu. Taisin siis tehdä kaiken oikein jo ensimmäisellä yrityksellä.