Muistan kun katselin aamuisin ajastimella nauhoitettuja lätkän SM-finaaleja VHS-videolta. Ennen kuin lähdin kouluun, ala-asteelle. Nuohan tulivat jälkilähetyksenä nauhoitettuna joskus klo 00.45-01.25. kun tv-kanavia oli vain 2. Videonauhureita ei joka paikassa vielä tuolloin ollut, mutta meillä oli. Joillain luokkatovereilla ei ollut edes televisiota. Mummolassa oli mustavalkotelkka. Siitä katselin Englannin liigaa kin olin vkloppuna yökylässä.
Tuo siis kun Ilves viimeksi voitti mestaruuden. Siitäkin joku vuosi vierähtänyt. Aina tulee mieleen tämä (ja oma ikä) kun kesälomalle lähtevät. Eikä tämä ole vittuilua ipalaisille. Muistot tarkat koska itse käytin pk-seudulla ala-asteella kyynärpäitä Ilveksen puolesta ja oli hieno mennä tuolloin kouluun mestarina.
Pulp Fiction täyttää tänä vuonna 30v. Vastahan sitä Bristolissa oltiin katsomassa ja kaveri spontaanisti möläytti täydessä teatterissa kovaan ääneen:
"sehän panee sitä perseeseen", kun Zed oli hommissa.
--> koko sali repesi nauramaan.
Oman kehon muutoksista ei viitsi edes kirjoittaa, mutta viime yön nukuin pitkästä aikaa yhtä soittoa putkeen ilman pit stoppeja.
Tuo siis kun Ilves viimeksi voitti mestaruuden. Siitäkin joku vuosi vierähtänyt. Aina tulee mieleen tämä (ja oma ikä) kun kesälomalle lähtevät. Eikä tämä ole vittuilua ipalaisille. Muistot tarkat koska itse käytin pk-seudulla ala-asteella kyynärpäitä Ilveksen puolesta ja oli hieno mennä tuolloin kouluun mestarina.
Pulp Fiction täyttää tänä vuonna 30v. Vastahan sitä Bristolissa oltiin katsomassa ja kaveri spontaanisti möläytti täydessä teatterissa kovaan ääneen:
"sehän panee sitä perseeseen", kun Zed oli hommissa.
--> koko sali repesi nauramaan.
Oman kehon muutoksista ei viitsi edes kirjoittaa, mutta viime yön nukuin pitkästä aikaa yhtä soittoa putkeen ilman pit stoppeja.