Näin jonkun 15 vuotta vanhan kommentin YouTuben videossa, jossa käyttäjän nimen perusteella naisihminen halusi polttaa kyseisen laulun CD:lle.Kyselin paikallisessa tavaratalossa CD-levyjen perään. Eivät kuulemma ole olleet valikoimissa 3-4 vuoteen. Että sellaista.
"Kämppä tyhjänä." Tiedän tiedän tiedän. Mutta joo, vanha olen ja siltä tuntuu.Tuo S-marketin mainos jossa sanotaan että "tämä on käty". Ei avautunut yhtään joten piti kysyä nuorisolta.
Ainakin meikäläiselle normaalia. Potee ne kevyet ikäkriisit jo vaikkapa vuoden etukäteen niin ne tasavuodet ei sitten tunnu enää missään.Tiedän että kuulostaa naurettavalta, mutta onko normaalia että elokuussa 29v ja meinaa pukkaa 30v "kriisiä"
Joskus aktiiviaikoina nostin sen satasen penkistä, mutta koskaan en ole Cooperissa juossut kolmea tonnia. Ennätys on intin alokasaikana juostu 2850 m. Mitä lie menisi nykyään, 1500 m ehkä?Penkki 100 kg ja cooper yli 3000 m kuulostaa aika vaikealta kombolta.
Tuohon ei kyllä ihan jokainen jatkoaikalainen pysty :-)
Tai sitten tyttäresi on tullut vanhaksi ja erehtynyt vaatekaapista. Ei vaan, tuo on oikeasti kohteliaisuus, että vaatteet miellyttävät.Joka helvetin päivä. Monta kertaa. Mutta...
Saako tänne laittaa päinvastaisen, jokseenkin hämmentävän kokemuksen? Laitan silti:
Tyttäreni osti käytännössä samanlaisen takin kuin mulla on. Sellaisen beigen poplarin. Materiaali on hivenen erilaista, mutta sitä nyt ei näe kuin läheltä ja tunnustelemalla, joten mun kirjoissani takit ovat samanlaiset. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, kun katsoin yksi päivä ikkunasta, miten yleensä mua kohtaan hyvin kriittinen tyttäreni tuli riennoistaan kotiin päällään samanlainen takki kuin ikivanhalla, mistään mitään ymmärtämättömällä äidillään. Jalassaan hänellä oli mun farkut ja jaloissaan mun kengät ja olalla mun laukkuni. Kun hän riisui päällystakin, alta paljastui mun neuletakki ja kun heitti sen lennokkaasti lattialle, kuten aina tekee, hänellä oli neuletakin alla mun kauluspaita. Myöhemmin illalla hän oli ystävällisesti ripotellut loput vaatteensa välillä oma huone- kylpyhuone ja paljastui, että hänellä oli ollut jaloissaan mun sukat ja mun alushousut. Viimeksi mainitut olivat tosin ihan pakasta revitty, enkä niitä nyt varmaan enää omakseni tule saamaan, koska joku muu ehti ne pölliä omaan käyttöönsä.
Väitän rohkeasti, että asuvalinnat ovat mitä suurin sanaton kohteliaisuus ja osoitus siitä, etten välttämättä olekaan niin vanha kuin olin itsekin kuvitellut olevani. Olenkin ehkä muodikkaasti "ajaton". Mikä sekin on totta, koska olen pukeutunut tällä tyylillä niin pitkään kuin muistan enkä ole koskaan ollut epämuodikas, vaikka en kaikkia muodin kotkotuksia seuraakaan.
Kyllä ne on, varsinkin kaupallisella puolella. Onneksi on tässä tapauksessa Yle, niin voi käskeä kanavan aina välillä pikku kakkosen puolelle.Jonain aamuna katsoin hetken nykyisiä lastenohjelmia ja tuli kyllä vanha olo. Onko nuo nykyään oikeasti tuollaista "ad/hd"-vauhtia ja karmeita värikontrasteja saaden aikaan kaikki sairauskohtaukset? Joo, tekniikka on kehittynyt omista lapsuusvuosista ja piirretynkin näkee terävämpänä, mutta jokin rauha tuosta puuttuu. Elokuvat kyllä laadukkaita, onneksi.
Onneksi on tässä tapauksessa Yle, niin voi käskeä kanavan aina välillä pikku kakkosen puolelle.
Toisaalta olenko ikuinen lapsi, kun minusta on ihanaa ja turvallista katsoa Nalle Luppakorvaa.Aa, huh. Toivoa on siis. Tuo taisi ollakin Nelosen aamuohjelma, jota hetken vilkaisin. Siksi se ehkä pahemmin häiritsikin, kun koitti vasta herätä.
Toisaalta olenko ikuinen lapsi, kun minusta on ihanaa ja turvallista katsoa Nalle Luppakorvaa.
Pokemonit ja vastaavat pilasivat ne.Jonain aamuna katsoin hetken nykyisiä lastenohjelmia ja tuli kyllä vanha olo. Onko nuo nykyään oikeasti tuollaista "ad/hd"-vauhtia ja karmeita värikontrasteja saaden aikaan kaikki sairauskohtaukset? Joo, tekniikka on kehittynyt omista lapsuusvuosista ja piirretynkin näkee terävämpänä, mutta jokin rauha tuosta puuttuu. Elokuvat kyllä laadukkaita, onneksi.
Tohtori sykeröPokemonit ja vastaavat pilasivat ne.
Paljon hienompia olivat Maija Mehiläinen, Alfred J. Kwak, Vili Vilperi jne. Parempaa animaatiotakin.
No niin nyt alkoi päässä soimaan Nalle Luppakorva….korva nääs lerputtaaToisaalta olenko ikuinen lapsi, kun minusta on ihanaa ja turvallista katsoa Nalle Luppakorvaa.