Siitä on pitkälti noin 25 vuotta kun iän takia on papereita kysytty joten nyt tunnen itseni en vanhaksi vaan suorastaan ikälopuksiTänään sain näyttää paperit. Ei oikeastaan edes haittaa koskaan.
Itsekin jouduin joku viikko sitten ja ei ollut edes mukana. Yritin sönköttää, että 36 tulkee täyteen tänä syksynä, mutta ei auttanut. Voi morjens...Tänään sain näyttää paperit. Ei oikeastaan edes haittaa koskaan.
Tää on kova!Pitkäaikainen hyvä ystävä ilmoitti, että hänestä on hetki sitten tullut isoisä.
Minä Savon leijona, 21-vuotias mies, tunnen itseni vanhaksi usein. Muistelen vanhoja hyviä aikoja, eli vuosia 2007-2019 haikein mielin. No kyllä se siitä. Yritän 25-vuotiaaksi mennessä perustaa perheen. Eli nainen pitäisi löytää.
Tai elämä ikisinkkuna:).Jos et löydä naista niin miehen kanssa parisuhde on monessa mielessä parempi.
Tai elämä ikisinkkuna:).
Tunnen itseni vanhaksi, kun jollekin vanhat hyvät ajat tarkoittaa aikakautta 2007-2019. Toisaalta, hyviä vuosia nuo kyllä olivat.Minä Savon leijona, 21-vuotias mies, tunnen itseni vanhaksi usein. Muistelen vanhoja hyviä aikoja, eli vuosia 2007-2019 haikein mielin. No kyllä se siitä. Yritän 25-vuotiaaksi mennessä perustaa perheen. Eli nainen pitäisi löytää.
Mä olen isoisä.Pitkäaikainen hyvä ystävä ilmoitti, että hänestä on hetki sitten tullut isoisä.