Rick Rother
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Kärpät
Siitä tietää tulleensa vanhaksi, kun osaa varmuudella sanoa, että onko maha vai selkä kipeä.
Minä lämmäilin samoihin aikoihin Titan Gretzky -merkkisellä jääkiekkomailalla. Ja sitten kun se meni paskaksi, niin oli vuorossa Titan Pro.Siitä on melkein 40 vuotta aikaa, kun kuljin talvella Oilersin talvitakki päällä. Kurri & Tikkanen oli koviksia.
Ihmettelen kyllä, ketä tuollaiset kysymykset voi kiinnostaa. Ja tosiaan ylipäätään en jaksa minäkään katsella mitään urheilijoiden haastatteluja nykyään. Ainoastaan jos vaikka joku vanha liigalegenda, joka on itselle ollut aikoinaan joku yli-ihminen, on muistelemassa menneitä, niin se kyllä kiinnostaa.Kun porukka Lukko-osiossa on innostunut siitä, että pelaajilta oli kysytty ”mikä eläin olisit.” Ite alkaa edustaa sitä ikäpolvea, ettei kiinnosta minkäänlaiset urheilijoiden kommentit enää.
Saati ”mitä eläintä muistutat kaukalossa”, vai mikä tuo olikaan.
Ampumahiihto ja Dorothy Wierer, hyvin tunnistaa.Se on kanssa kun katselee telkkarista mitä tahansa urheilua, niin yhtäkään niistä urheilijoista ei tunnista ulkonäöltä, mutta studion kommentaattori-puolelta löytyy joku tutun näköinen ex-urheilija.
Joo, ja silloin kun minä olin lapsi joulupukki toi mitä toi, mutta kivaa oli, kun jotakin sai. Pehmeät paketitkin olivat yleensä mieluisia. Mieluisimmat lahjat muistaa edelleen. Esim. tennis-Barbie oli mieluinen ja rakas lahja. Yhtenä jouluna huippulahja oli minulle ja veljilleni ostettu Stiga-jääkiekkopeli.Voi ei, alkaako minusta oikeasti löytyä tämä "ei minun nuoruudessani...".
Pyysin sisaruksilta jotain ideaa, mitä heidän lapset toivoisi tädiltä joululahjaksi. No, noista vanhin toivoi jotain, mitä minullakin oli aika paljon junnuna. Tai siis jotain lisäosaa, mitä ei todellakaan ostettu tuolloin 30v sitten. Nyt surffaan lelukauppojen sivuja, että saako tuollaista oikeasti nykyään. Kyllä minun nuoruudessani äiti teki nuo itse! Prkl.
Joo, ja silloin kun minä olin lapsi joulupukki toi mitä toi, mutta kivaa oli, kun jotakin sai. Pehmeät paketitkin olivat yleensä mieluisia. Mieluisimmat lahjat muistaa edelleen. Esim. tennis-Barbie oli mieluinen ja rakas lahja. Yhtenä jouluna huippulahja oli minulle ja veljilleni ostettu Stiga-jääkiekkopeli.
Eli tunnen itseni vanhaksi.
Taylor Swift.
Kovasti on viime päivinä kohkattu hänestä, ite olen onneksi niin vanha ja välinpitämätön, ettei tarvitse kiinnostua. No myönnetään - tein juuri Googlen kuvahaun hänestä, mutta tuskinpa erotan viiden minuutin jälkeen muista nuorista samannäköisistä taiteilijoista. Yhtään biisiä en arvannut kokeilla, koska se on varmasti virhe.
Keski-ikäisyys se vaan on mahtavaa! Ei tartte hömpöttää jos ei halua.
Poika täytti kesällä 34 ja nuorihan se on, toki aikuinen jo. Tytär sitten on vielä sitäkin nuorempi. Kummallakin on myös jälkikasvua, joten kai tässä pitäisi jo alkaa hyväksyä sekin, ettei itse olekaan välttämättä se kuuluisa ikinuori paitsi henkisesti.Siitä tietää että on itse vanha, jos pitää ensi viikolla 34 vuotta täyttävää vielä nuorena.
No tämä! Parikymppisenä ajattelin, että kolmevitosten jälkeen ainoastaan veteraanisarjoihin, ei mitään syytä vetää harrastesarjoja muualla kuin ikämiehissä.Joskus silloin kauan, kauan sitten oltiin kavereiden kanssa sitä mieltä, että kolmekymppinenhän on jo lähes ikäloppu. Niin ne mielipiteet ja ajatukset muuttuvat aikojen saatossa.
Et sentään kysellyt C-kasetteja:).Kyselin paikallisessa tavaratalossa CD-levyjen perään. Eivät kuulemma ole olleet valikoimissa 3-4 vuoteen. Että sellaista.
C-kassut nauhoitetaan radiolähetyksistä tai tilataan sieltä intternetistä :)Et sentään kysellyt C-kasetteja:).
Sitten kun kasettisi tilttaa autosi kasettisoittimessa niin toivottavasti olet sen verran nykyaikaisesti tiedostava, ettet heitä kasettia nauhoineen tienvarteen,C-kassut nauhoitetaan radiolähetyksistä tai tilataan sieltä intternetistä :)
Nyt on sentään myönnettävä, että autostani puuttuu tyystin kasettisoitin. CD:t soittimelle sentään kelpaavat, se on edelleen minun vaatimukseni.Sitten kun kasettisi tilttaa autosi kasettisoittimessa niin toivottavasti olet sen verran nykyaikaisesti tiedostava, ettet heitä kasettia nauhoineen tienvarteen,
Itse laitoin paketin postilla menemään ja kyselin Citymarketin Postissa niiden kynällä täytettävien pakettikorttien perään. Ei kuulemma ole ollut ihan hetkeen enää käytössä. Tosin paketteja tulee niin harvoin lähetettyä, että en tiedä oliko se vanhuutta vai vain sitä, että en tiennyt asian muuttuneen. Haluan uskoa jälkimmäiseen.Kyselin paikallisessa tavaratalossa CD-levyjen perään. Eivät kuulemma ole olleet valikoimissa 3-4 vuoteen. Että sellaista.