Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 95 631
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Taas vaihteeksi kännissä täällä.
Varsinkin aamuyön tunteina on useasti tullut oltua täällä.
Enemmän tai vähemmän kännissä.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos
Minä taas ilmoittaudun selväksi, mutta vakaa aikomukseni on korjata tuo epäkohta juuri NYT.

Oikeastaan tuollaisesta teosta voisi antaa pelikieltoa, mutta rehellinen tunnustus paikkaa asiaa, joten menköön.

Miten aioit muuten korjata erehdyksen, tyylillä toivottavasti, jottei pääse tuollainenkaan pahe muodostumaan tavaksi.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Palattiin iltapäivällä vajaan kuukauden lomalta kotiin ja piti tulla jotain tännekin höpisemään vaikka ei täällä taida olla juuri ketään paikalla.

Juuri nyt olen erittäin vahvassa humalassa. 1,5 litraa valkoviiniä ja 10 olutta verenkierrossa. JOs oku ihmettelee miksi en tee kirjoitusvirheitä niin se johtuu vain siitä että korjaan ne jälkeenpäin ennenkuin painan "lähryä va staus"-nÅppulaa. Moni voisi luulla että olenm selvinpäin mutta se on vain harhaa,

Hyvää loppukesää vaan kaikille hienoille Jatkis-ihmisille ja odotellaan kiekkokauden alkua! Poi'¨¨stun tästä lähipäivinä toiselle lomalle, etelä-eurooppaan parin viikon rantalomalle.¨'
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Vai että tällainenkin oli.

Käsi sydämellä, en ole.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jonkun asteisessa laskuhumalassa kai olen nyt.. Tästä on tulossa paha, paha, tapa...... Mutta välillä pitää irroitella.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitäisi varmaan hankkia elämä!

"Känni synnnytetään vain silloin tällöin, mutta kun sitä ollaan syntymähumalassa sitä ollaan humalassa vaikka ei oltas juotu viinan tippaakaan"
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikäs sen parempaa tasoittelua kahdentoista lapparin ja rasvaisen grilli-juustohampparin jälkeen, kuin klikata selain auki ja navigoida Jatkoaikaan selailemaan Vapaata keskustelua. Yleensä tulee sompailtua puolisen tuntia randomina topicceja läpi, ennenkuin on valmis könyämään petiin pyörimään (sillä sitä nimenomaan humalan jälkeinen nukkuminen on).

Eli melkoisessa tunnelissa tulee Jatkoaikaa luettua, ja joskus harvoin känninen mieli innostuu kirjoittelemaan jotain joutavaa johonkin otsakkeeseen, kuten nyt tähän. Mitään tähdellistähän minulla ei näppäiltäväksi ole, jos nyt koskaan selvistäpäinkään saittia kolutessa, mutta väliäkös sen. Yleensäkin käytän Jatkoaikaa tähän kellonaikaan lähinnä humalatilan tasaantumiseen, jonka jälkeen on hyvä käydä unille. Hirvittävässä kännissä nukkumaanmenosta kun ei yleensä synny muuta kuin ongelmia omalla kohdallani.

Mutta mutta, nyt alkaa ramaisemaan aika tavalla, joten ei muuta kuin hyvät yöt kaikille. Kattelkaaa...
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hyvänen aika sentään,missähän se moraali täällä menee
pitäisikö vielä kaiken tämän kankeuden aikana, vielä aloittaa epäterveelliset elämän tavat ja rappioittaa terve(ruumis?).
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen nyt todella känissä. Toivottavasti tästä ei ropsahda pelikieltoa. Tämä on kuitenkin se ketju johon kirjoitetaan kun ollaan kännissä. Pari Ouzo-drinkkiä ja bisseä ja olo on kuin taivaassa. Ihanaa, huomenna kuitenkin kirjoittanen krapulaketjuun. Hyvää iltaa ja jatkoa kaikille.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään sama meininki kuin eilen ja tunnelma katossa. Pitihän sitä ottaa vähän krapula-lääkkeeksi. Jos äänestyksessä olisi vaihtoehtona päivittäin olisin sitä äänestänyt. Olen keskittynyt viestin kirjoitukseen toden teolla joten nytten en katso hymiöillä irkkumista ;-).
 

JanJ

Jäsen
Nyt olen. Kirjoitan Vantaan Juice Leskisen eli Reds1897:n kotoa 2 megan Welho-yhteydellä typeriä löpinöitä.

Penalttia odotellessa,
JanJ
 

JanJ

Jäsen
'neuvos, mulla oli Ässä hihassa (pullo kirkasta povitaskussa).
Korrrrrostan sanaa oli.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
Tepsiikö se?
No, ensin luulin sen olevan ihan ilvestä (lue= ei toimi) mutta kyllähän se päähän osui lopulta.

Nyt piti hakea lisää Karhua. Kerron tuloksista myöhemmin!
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Viestin lähetti JanJ
No, ensin luulin sen olevan ihan ilvestä

Mutta kun on hyvässä kerhossa kaikki menee hyvin, sitä paitsi, fiksut pärjää aina!
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Muutama sippe, kalsarityyliin. Kohta nukkumaan, hik!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Eilen en ollut kovinkaan jurrissa, koska JanJ joi suurimman osan mun kaljoista. En myöskään syönnyt eilen juurikaan mitään, sillä tämä valas imuroi melkein kaikki safkatkin. Perkeleen porilaiset ;o)
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Muutama sippe, kalsarityyliin. Kohta nukkumaan, hik!
 

Pioneer

Jäsen
Ihan tämän kellonajan vuoksi haluan raapustaa tähän ketjuun.

Ja kännissäkö muka? Pois se minusta!

Edit: kaikennäköistä sitä...
 
Viimeksi muokattu:

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Baarifestareilta saapuneena korkkaan tämänkin ketjun. Pitihän se harkkamatsien tulokset tarkistaa ennen nukkumaanmenoa.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä nousuhumala on päällä. Joten pian olen kännissä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös