Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 95 822
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286
Suosikkijoukkue
ILVES
Ja taas tissutellaan, luetaan (ja kirjoitetaan) jatkoaikaa, sekä kuunnellaan uutta Iron Maidenia. Tämä on todella, todella tuttua. Ainoa huonopuoli tässä on, että työt alkaa huomenna klo 7.00, joten pitänee herätä kuuden aikoihin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti vilperi#18
Ja taas tissutellaan, luetaan (ja kirjoitetaan) jatkoaikaa, sekä kuunnellaan uutta Iron Maidenia. Tämä on todella, todella tuttua. Ainoa huonopuoli tässä on, että työt alkaa huomenna klo 7.00, joten pitänee herätä kuuden aikoihin.

Kännissä tietysti näkee normaalisti kaiken kahtena, mutta kun minä yhden oluen ja parin boolilasin jälkeen näin jo tämän tekstin dubbel-versiona...

Joko se booli oli perkeleen vahvaa (epäilen kyllä) tai sitten viestin kirjoittaja, eli teikäläinen on todella kännissä.
 

Miguel

Jäsen
"Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?"

Olen, juuri nyt.

Taiteiden yö Lahdessa tänään. Yritän ilmaista tulevaisuudessa tyhjät asiani editoimalla tätä viestiä. Hyvää illanjatkoa kaikille.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
... mmrhhrhhmmamammamsmdsfasjf .... a four-star nazi general.... askmdaksdmlaksdmalksmmmm ... and I kicked him square in the face .... POW! BANG! .... mmfemfemmefmefmweweofwe.... and we had to evacuate by swimming across the channel...fakjfaksjfnkjsnjn....

And I have to say, I was, very, very drunk....

Fast Show Foooooevaaaaa!

muaddib
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
JOo, 9 lonkeroa tuli juuri otettua.. pahin humala jo ohi, mutta ihan hyvässä tikissä ollaan yhä!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti NiK#91
JOo, 9 lonkeroa tuli juuri otettua.. pahin humala jo ohi, mutta ihan hyvässä tikissä ollaan yhä!

Tarkoitit ilmeisesti PARAS humala on ohi?
Kyllä tämä alkoholin nauttiminen tekee taas eetvarttia.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti Sistis
Kännissä tietysti näkee normaalisti kaiken kahtena, mutta kun minä yhden oluen ja parin boolilasin jälkeen näin jo tämän tekstin dubbel-versiona...

Joko se booli oli perkeleen vahvaa (epäilen kyllä) tai sitten viestin kirjoittaja, eli teikäläinen on todella kännissä.

On kuusi karhua vain vahvoja elukoita, kun sai meikäläisen näköjään kirjoittamaan kahdesti. Tai sitten toista viestiä kirjoittaessa en kokenut bon voyage-tuntetta niin kuin Nykäsen Masa, "siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin" Masaa lainatakseni (minun kohdallani sanan "kokenu" tilalla kirjoittanut).

Tai sitten kyse on inhimillisestä erehdyksestä tai siitä, että halusin yhden lähetetyn viestin viestimäärään.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti muaddib
... mmrhhrhhmmamammamsmdsfasjf .... a four-star nazi general.... askmdaksdmlaksdmalksmmmm ... and I kicked him square in the face .... POW! BANG! .... mmfemfemmefmefmweweofwe.... and we had to evacuate by swimming across the channel...fakjfaksjfnkjsnjn....

And I have to say, I was, very, very drunk....

Fast Show Foooooevaaaaa!

muaddib

Ja nämä ovat oikeasti hyviä juttuja. Etenkin tuo vanhan herran viimeinen kommentti: "I was...". Pitää varmaan sitten itsekin vanhempana kertoa lapsenlapsille tarinoita...

Että silleen...
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
k
 
Viimeksi muokattu:

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Noose
Parhaillaan. Ja tytöisät ottaakin ihan helvetistti taas selvää.

Et ole taaskaan yksin. Revi siitä.

Ja lopusta en ymmärtänut pätkääkään, mutta älä huoli. Joku tutkija kymmenen vuoden päästä tekee siitä gradun.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Vähän vain. Kössin kautta kotio, sitä ennen mieto ravinteli-ilta.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Kevyt illallinen. Siihen nähden olo on... humalainen. hi k...
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No just tulin tältä kuuluisalta Kössin grilliltä ja voin sanoa että ennen sitä tuli nautittua nestettä jonkin verran. Eli olen, juuri tällä hetkellä, ja venäjän luento alkaa alle 5 tunnin päästä. Saas nähdä miten käy.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Teacup
No just tulin tältä kuuluisalta Kössin grilliltä ja voin sanoa että ennen sitä tuli nautittua nestettä jonkin verran. Eli olen, juuri tällä hetkellä, ja venäjän luento alkaa alle 5 tunnin päästä. Saas nähdä miten käy.

Miten kävi? Mulla ei käyny hyvin. Töissä ollaan, mutta ei varsinaisesti ihan työkunnossa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mulla on tänään rokulipäivä. Kössin tuplavety taisi sisältää jotain krapulanaiheutusaineita.

Onneksi on kokista ja pitsa-aineksia
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
No en varsinaisesti juuri nyt. Siemailen tässä hitusen Walkerin Johnnyä ja lueskelen juttuja joita en ole ehtinyt kiireisen työviikon aikana käydä läpi.

Huomenna kuitenkin on Oton päivä. En tarkoita sitä ex-jokerihyökkääjää.

Muuten, tietääkö kukaan menomestoja Keravalla?? Huomenissa käynti siellä. Ei mitään nuorten paikkoja kuitenkaan...Semmoinen tanssipaikka tai pubi missä ei tarvi enää viritellä.

no niin tämä kirjoittelu venähti; alkaahan tässä poski jo punottaa...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meikäläinen juo nyt 3.tta olutta. Hieman tuntuu, mutta ei humalaa sentään. Kohta BOOMin haalaribileisiin Nite Trainiin.

Humalaan asti en juo, huomenna pitää lukea tenttiin. Ja muutenkin on tuo känniääliöinti taaksejäänyttä elämää.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Viestin lähetti Sistis
Humalaan asti en juo.

Ja muutenkin on tuo känniääliöinti taaksejäänyttä elämää.

Näinhän sitä meikäkin aina tahtoo kertoa kavereille, vaimolle ja itselleen.

Ainakin alkuillasta:)
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Sistis
Humalaan asti en juo, . Ja muutenkin on tuo känniääliöinti taaksejäänyttä elämää.

Minkäslaista opiskelijaelämä tuo on ? Häpeä !
Sinunhan pitäsi olla esimerkkinä itseäsi nuoremmille... kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää....

Älä huoli, ehdit kyllä käyttäytyä sivistyneesti myöhemmällä ikää ja voit olla varma että kaipaat " känniääliöintiä ".

K
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Fläppis
Miten kävi? Mulla ei käyny hyvin. Töissä ollaan, mutta ei varsinaisesti ihan työkunnossa.

No siinähän se päivä meni. Ehkä vähän jumissa, mutta venäjät sun muut johdatukset johonkin luennot kävin kuuntelemassa ja jotain sieltä jäi päähänkin (kai). Kaikkiko täällä kävi Kössillä syömässä eilen?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Joo... Kyllä kävi. Oli siitäkin aikaa, kun viimeksi siinä pääsi nauttimaan ruuasta.

Kävimme tosin jo kahden maissa, koska ei vanha enää jaksa olla loppuun asti bileissä..
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Kaiser Soze
Minkäslaista opiskelijaelämä tuo on ? Häpeä !
Sinunhan pitäsi olla esimerkkinä itseäsi nuoremmille... kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää....

Niin, mainittakoon niin, että meikäläinen harrastaa nykyään enemmän pelkkää ääliöintiä. Meikäläinen kun katsos pystyy selvänäkin käyttäytymään yhtä sekopäisesti, kuin normaalit ihmiset kahden promillen humalassa.

Viinaa tarvitsevat siis vain mielikuvituksettomat ihmiset.

Ja mainitaan tähän vielä, että viihdyn helvetin hyvin edelleen känniääliöiden seurassa. Vaikka sitten vähän selvempänä.

Hävettää kyllä tunnustaa, että tilasin eilen baarissa tuopin vettä.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Sistis
Hävettää kyllä tunnustaa, että tilasin eilen baarissa tuopin vettä.

Sallittua vain, jos siihen meinaa sekoittaa pirtua omasta pullosta tai yrittää sammuuttaa pientä palonalkua...

Johan tässä hieman "valmistaudutaan" illan peliin.

Että silleen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös