Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 95 661
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Seti10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Minäkö?

Charles Bukowksi aikanaan loi mahtavaa runoutta ja kirjallisuutta "pienessä sievässä". En epäile hetkeäkään, etteikö myös Jatkoajan suuruudesta osa perustu promilleen...

Ps. Suosittelen: Juha Vuorinen - Juoppohullun Päiväkirja
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Ei voi muistaa.

Silloin kun meikalainen on juovuksissa niin sitten kanssa ollaan juovuksissa. Todennakoisesti voisin just saada koneen paalle ja kohta lentais nappis ikkunasta, koska en loytaisi sita toista O-kirjainta mistaan.

En ole ollut Jatkoajassa juovuksissa. Juopumiseen on tullut otettua kuitenkin muutama jatkoaika.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Noin kaksi kertaa

Aika usein on tullut oltua ennen baariinlähtöä koneella "DJ:nä" soittamassa mp3:sia. Siinä sit tullut kirjoitettua enemmän tai vähemmän painavaa tekstiä tänne ja sit tonne perkeleen irkkiin.

Seuraavana päivänä sit saattaa kaduttaa, mutta no, tärkeintä on rehellisyys..
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ihminen on luovimmilaan 1.5 promillessa

Niin, asiantuntijatahot väittävät että ihminen on luovimmillaan noin 1.5 promillen siivussa. Itse yhdyn tähän väitteeseen. Toisaalta 1.5 rupeaa olemaan jo sitä luokkaa, että näppis käy pieneksi ja ajatus harhaantuu helposti.

Ehkä tästä muuten johtuu, että lähes kaikki taitelijat ovat armottomia juoppoja.

Vastaus kysymykseen onkin, että jep, kännissä olen ollut täälläkin.

Täältä tähän
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hmmm...en ole, mutta se ei tarkoita ettenkö joskus voisi olla.

Tässä asiassa muuten amatöörit erottaa ammattilaisista siitä, että harrastelijat kehuskelevat kännitilastaan viestiensä yhteydessä. Professionaaleilla jutun taso taas sen kuin vaan paranee. Kumpi sinä olet?
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Paha juttu jos olisin kun luen Jatkoaikaa vain töissä. Kotona kun ei vielä konetta ole. Sen jälkeen tilanne saattaapi muuttua. Ja enkä silloin tulisi kirjoiteltuakin enemmän.
 

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
En sanoisi että kännissä, minun kirjoissani känni tarkoittaa todella tiukkaa alkoholin nauttimista.

Joskus sivuja tulee luettua pienessä hutikassa mutta silloin ei tule kirjoitetuksi.

Kuitenkin tulisin ymmärrettyä väärin tai vielä pahempaa jopa oikein.
 

Miguel

Jäsen
En ole. Silloin kun juon, olen yleensä juhlimassa jossain muualla kuin kotona, ja painun punkkaan suunnilleen heti jos/kun tulen kotiin. Voisin kuvitella joskus surffailevani netissä kännissä ollessani, mutta Jatkoaikaan en selvän minäni tahdosta tulisi silloinkaan. Tiedä vaikka joskus humalainen minä voittaisi...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Never, hik! Onhan se kiva lukea joskus selvinpäin mitä tuli kirjoitettua.
 

äijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itähelsinkivantaan Jokerit
Ja ämpäriin ei huku!

No mutta mutta, täällähän oli hauska äänestys ihan mielenkiintoisesta aiheesta.

Vastaus kysymykseen on: totta helvetissä ja usein!!!

ervatsalon heiton puolentoista promillen luovuudesta allekirjoitan täysin...
eikös Dostojevskikin ryypännyt päivän, kirjoittanut seuraavan, ryypännyt päivän, kirjoittanut seuraavan.....
 

Anton

Jäsen
Lukot jäätyvät, kone ei käynnisty, aika hidastuu - tarvitaan järeämpiä työvälineitä.

Jotta verbaalidiesel jyrähtää käyntiin vaaditaan - tuommoinen 0,5 promillea? Riittääköhän...
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Eipä ole tullut oltua kuin suloisessa, absoluuttisessa syntymähumalassa. Eli ei...
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Enpä koskaan ole ollut Jatkoajassa oluen nautiskelun lomassa. Sen sijaan illanvietosta palatessani olen joskus käynyt lueskelemassa viestejä pienoisessa laskuhumalassa. Vaikka eihän siitä mitään tule, kun sitä usein tuppaa siinä vaiheessa väsyttämäänkin niin perhanasti. Harvemmin tänne siis kännissä kirjoittelen - ehkäpä tänään kuitenkin taas Fleimarien keikan jälkeen :)
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen juuri nyt kännissä Jatkoajassa. Hyi minua. Miten tässä näin kävi?
 

Voittaja

Jäsen
Tottakai, mitä useammin, sitä parempi. Yleensä olen tosin vain pikkupöhnässä, en änkyräkännissä, mutta on sitä sammumisen rajamaillakin yritetty tavata muiden ja omia viestejä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Basistiveljes Kukkosta mukaillen:

Lasketaanko jos on vähäsen?

Jos olen ollut, mitä tietenkään en myönnä enkä kiellä, olen ehkä ollut jonkin pelin jälkeen, tai sitten olen makoisan aterian ja punaviinin huumaamana ajautunut tietokoneelle. Harvemmin kuitenkaan on tullut kirjoiteltua liikuttuneessa mielentilassa. Niitä viestejä joutuu editoimaan aivan liian paljon, sorminäppäryys kärsii näes.
 
Viimeksi muokattu:

Aina Pata

Jäsen
Vastasin kyllä, tosin nykyään harvemmin. "Uusi" elämä (painonpudotus, jostain syystä) on vähentänyt juopottelua. Ei vaan maistu niin paljon kuin ennen. Nytkin muutaman ottaneena mutten kyllä kännissä ole.

Jälkeenpäin vaan tulee joskus huomattua, että olenko tohonkin ketjuun kirjoittanut.
 

JanJ

Jäsen
Kello 02:00 kännissä Jatkoajassa. Joten ilmoittaudun joukkoon tummaan.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En sano enkä väitä. Minua on tulkittu väärin. Taidanpa nukkua yön yli. Minä juon nyt kahvia.


No, okei: pierussahan tässä ollaan. =)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hah, en koskaan! Kuka edes voisi kuvitella että olen humalassa joskus kun kirjoittelen tänne? En ainakaan nyt, en varmasti... hik...

Sanottakoot nyt. Kolminkertainen vahinko sattukoot niille ja näille, täit tunkekoot reitit päille.
Aika tuskaista on olla, minkäs mahtaa kun tyhjä on polla...

Jumankekkas!
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monestikki

Kuten nytkin. Baarista tulleena, puolivihaisena, mutta silti niin onnellisena pitää lukea ja kirjoittaa jatkoaikaan :)
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä olen, säännöllisesti. Joskus aivan umpikännissä. Se antaa voimaa ja uskallusta tuoda esille asioita joita ei muuten uskaltaisi.

Tässä on joku ollut kännissä. Click here
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Viimeksi eilen. Onneksi itsehillintää löytyi sen verran etten ruvennut avautumaan missään ketjussa :)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eiköhän moni ole täällä ollut pienessä sievässä, ja jotkut minä mukaan lukien sitten ihan kunnon kännissä. Nytkin on muutama olut maistunut, mutta vielä en havaitse suurempia erikoisuuksia, katsotaan sitten myöhemmin.

Nimin Mitään en ole ottanut, ja yritän puhua niin totta kuin mahdollista, tai ymmärrykseni rajoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös