Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 304
  • 1 135

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
En koskaan!!!!

Yleensä kun näillä sivuilla käyn,niin juon silloin pelkkää teetä ja syön korppuja.Muutenkin minua häiritsee kybällä,kun huomaan jonkun kirjoittavan tänne kännipäissään(HÄVETKÄÄ!).Nytkin olen töissä,kun te muut juopot sikailette jossain terassilla yläosa paljaana.:mad:

-Lähden kahville,enkä laita siihen sekaan muuta kuin sokeria ja maitoa.

Hei hei.....
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: En koskaan!!!!

Viestin lähetti reds1897
Lähden kahville,enkä laita siihen sekaan muuta kuin sokeria ja maitoa.

Itse en kahvin mausta pidä, mutta ystäväni suosittelevat drinkkiä joka tehdään jääkahviin (frezza mocca tai jotain). Eli jääkahvia ja minttuviinaa, halutessa myös banaanilikööriä. Saa myös kehäkolmosen sisäpuolelta.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Kännissä ??

Olen ollut muutaman kerran vahvasti juovuksissa JA:ssa. Viimeksi näin tapahtui viime tiistaina. Yritän parantaa tapani !
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Nooh.. vastataan nyt sitten suoraan. Eli olen. Viimeksi juuri nyt..:eek: Ja.. ehkä parempi etten tilittele enempää. Näin on aamulla vähemmän häpeämistä.:cool:
 

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Aina joskus, nykyisin harvemmin.
:o
Saunan jälkeen koneelle joskus istun, mutta en koskaan liian humalassa....silloin enkoneella viihdy.;)
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
juuh, nyt on vähän glögiä tuossa sopivasti.. Ei kai kukaan nyt j-lauta kuvittele, että tulisin tänne lukemaan selvin päin 0-3 päättyneen Ässät-JyP ottelun raporttia, en sitten ikinä..
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Mietinpä vaan onko tällä nassulla muita vaihtoehtoja, kuin olla yleisellä paikalla esittämässä mielipiteitään, muuten kuin humalassa. EI. Eli siis Kyllä Olen! Ja tulen olemaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Joo, kyllähän sitä tulee joskus oltua. Nyt tällä hetkellä esimerkiksi ;) Lähes joka viikonloppu, viikolla en melkein koskaan.
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki on oltu ja useampi varmaan havainnut ne viestit, ellei näin ole niin olen ns. "ikihumalassa" .
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Selvinpäin tulee oltua, kuten yleensäkin... Johan tästä parhaimmillaan humaltuu muutenkin - lueskelemalla virtuaalisten virtuoosien luomuksia. Vissy maistuu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muutaman kerran olen kyllä ollut. Kyllähän se niin vähän tuppaa olemaan että ne elämää suuremmat tulkinnat ja runoilut tehdään pienessä maistissa, niin rajoittunut se ihminen on.
Olen kuitenkin onnellinen että 97,50% viesteistäni on selvinpäin naputeltu. Ehkä se toisaalta on syy, miksi nämä jorinani on niin v***n tylsiä? =)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen Jatkoajassa kaikissa mahdollisissa olotiloissa - nousuhumalassa, kännissä, laskuhumalassa ja tietenkin krapulassa:)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Juu, olen..

..parasta aikaa.
 
K

kangaroo

No useinkin, jos nyt pari näkäräistä ja muutama olut lasketaan kännissä olemiseksi. Paitsi nyt, koska olen vapaaehtoisella kuukauden katkolla.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
No useinkin, jos nyt pari näkäräistä ja muutama olut lasketaan kännissä olemiseksi. Paitsi nyt, koska olen vapaaehtoisella kuukauden katkolla.

Jumaleissön kenguru! Et kai vaan tarkoita, ettemme saa nauttia rapeasta seurastasi 21.12 sovitussa, yhteisessä illanvietossa Sport Academyssä. Sun on pakko tulla, tarvitsen ammatillista tukeasi taas enivei. Tule reippaasti juovuksissa, se sopii meille.

nimim. ikinä mitää en oo ottanu, vastausta odottaen
 
K

kangaroo

Ei hätää Senior, kuukauden kuiva kausi päättyy 13.12. Tulen taatusti 21. päivä, silloin sitä paitsi tarvitsee korjaussarjaa, koska edellisenä päivänä on eräs perinteeksi muodostunut joululounas, joka ei ole koskaan päättynyt ennen valomerkkiä.

# 500.. näköjään
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai voiks täällä olla selvin päinkin??
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tänä aamuna herätessä (eli n. klo 14) oli vähän sellainen pelko puserossa, että vieläköhän mulla on oikeuksia millekkään palstalle kun muistin vaan kirjoittaneeni jotain jonnekkin joskus. Ei nämä keskustelupalstat niinkään ole ongelma, vaan tekstiviestien kirjoittelu baarin jälkeen aamuyöstä. Niissä kun ei ole anonyymiteetin tuomaa turvaa.

Ai niin, vastaus kysymykseen: Joskus olen.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Merkillistä porukkaa. Kirjoittelevat siis juovuspäissään nettiin. Ei jumaleissön, en ymmärrä.

Kaikkien valveutuneiden, aikuisten JA:an kirjoittavien muistiin on kristallin kirkkaana pitänyt takaraivoon piirtäytyä seuraava teksti, joka, silloin kun lupa tuli kirjoittaa oli jokaisen sähköpostissa; " Ja sitten et perkele kännissä tänne kirjoittele!".

Eli, en tunnusta.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
En ole vielä ollut. Siinä vaan tulisi kirjoitus virheitä vielä enemmän kuin normaalisti, jos mahdollista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös