Polix Fetvin
Jäsen
Börje kirjoitti:Tässä juhlitaan Hermeksen kauden ensimmäistä voittoa! Eli oon...
Mainio homma. Olihan se hienoa, että voitto tuli Kokkolaan, eikä tarvinnut surkutella me oltiin parempia -itkua.
Börje kirjoitti:Tässä juhlitaan Hermeksen kauden ensimmäistä voittoa! Eli oon...
Ikijokeri kirjoitti:Vittu, ei baariinkaan kuyenny!
Minulla ei ainakaan auttanut kuin joku crackia ja Käck-patukkaa kovempi huume silloin kun migreeniä esiintyi. En saanut edes fillarilla polkaista kouluun.Uleåborgir kirjoitti:Parasetamoli (Panadol, Para-Tabs...) pystyy hyydyttämään jopa migreenin sen alkuvaiheessa, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin.
HOX! Muuten parasetamolivalmisteita ei pidä viljellä alkoholinkäytön yhteydessä, koska parasetamoli varastoituu maksaan ja kuormittaa muutenkin kovassa koulussa olevaa sisäelin-parkaa. HOX!
tuuski kirjoitti:Minulla ei ainakaan auttanut kuin joku crackia ja Käck-patukkaa kovempi huume silloin kun migreeniä esiintyi. En saanut edes fillarilla polkaista kouluun.
Panadol on muutenkin ihan yhtä naurettava esitys särkylääkkeeksi kuin kaikki alle 800mg tabut. Onko niistä (siis yhdestä kappaleesta) oikeasti aikuiselle normikokoiselle miehelle mitään hyötyä?
Golden AWe kirjoitti:En ole ollut yli kahteen kuukauteen päissään mutta haen kyllä nyt oluen vaikka pesin jo hampaatkin. Huomena pari lisää. On taas rehvit sen kanssa joka kyseli "annoinko muka ymmärtää jotakin" silloin viime bileissä kun se suukotteli ja istuskeli puoli iltaa sylissä. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
~KIPPISH!!!
Juulia kirjoitti:Golden AWe; Toivotan lykkyä pyttyyn huomiselle. Naiset on vaikeita, yritä ymmärtää! Elä juo ittees huomenna känniin, siitä naiset ei tykkää. Minä en ainakaan tykkäis. Ja oon kuullu että moni muukaan nainen ei tykkää jos itte on vähemmän juonunna. Eli kohtuus kaikessa. Mutta silti. Tsemppiä. Jospa se siitä selkiytyis ja tytskä tietäis mitä tahtois. Minä ainakin tietäisin. Tosin olen nauttinut hieman (=
Uleåborgir kirjoitti:Sörkä, heitä pari asa-valmistetta/johdannaista (asperin, disperin, burana jne.) tai parasetamolia huiviin, kyytipojaksi raikasta olutta.
Golden AWe kirjoitti:Mitäs se sinä olet nauttinut?