Oletko ikinä kännissä Jatkoajassa?

  • 96 998
  • 1 133

Oletko ollut kännissä Jatkoajassa?

  • Kyllä

    Ääniä: 783 60,9%
  • En

    Ääniä: 345 26,8%
  • En ole varma

    Ääniä: 158 12,3%

  • Äänestäjiä
    1 286

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se hurjaa tämä akateeminen opiskelu. Yliopisto-opinnot alkoi viime torstaina ja siitä lähtien on ollu kyllä melkoinen tahti. Kuuden päivän sisällä 5 kertaa rajua pämppäystä. No ehkä se on vain tämä alku kun vanhemmat opiskelijat järjestää kaikkea, mutta aikamoista kuitenkin. Taas ollaan vauhdissa ja sekä huomiselle että perjantaille on buukattu juomingit.

Vastaan otsikon kysymykseen siis, että olen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos kysymästä, alan olla pikkuhiljaa kännissä. Ei muuta kuin lisää kaljaa ja Breezeriä!
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vähän, Jereziläisen Mr. Mendozan kanssa tässä hierotaan sinunkauppoja. Voi olla että en koko iltaa viitsi kahden viettää.

Mendoza on Espanjalaista brandya.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Päivä on sunnuntai ja meikä kännissä. Näin on hyvä mennä viikon alkuun... yeah.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei helvetti. Aamulla kymmeneksi töihin. Miten tästä selviää? Perhanan työpaikka ja ilmaiset juomat.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hei ihmiset! Ei humalassa huolehdita huomisesta! Se on juuri sitä varten keksitty se olotila.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
En yhtään muista, olinko viimeyönä jatkoajassa vai en ? Jonkilainen muistikuva asiasta tosin on, en tainnut ainakaan mitään syvä-analyysia tehdä, tällä kertaa?

Ei minkäänlaista muistikuvaa mitä tapahtui yön pimeinä hetkinä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
En ainakaan vielä, mutta Olvia tuntuu joku olevan nauttinut ainakin tyhjistä pulloista päätellen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Sv veinikretski kirjoitti:
En yhtään muista, olinko viimeyönä jatkoajassa vai en ?

Ainakin puhelimessa olit, miks et siis jatkoajassakin?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Afan kirjoitti:
Jätkät, ei spämmätä. Nyt baariin, kaikki! Siellä ne tytöt on!
Vittu, niin muuten oli! Tyttöjä ja naisia meinaan.

Pakit tuli, vissiin... Mutta onneksi oli oma muijakin mukana, niin ihan yksin ei tarvinnut kotiin tula. Kiva vetää keittoa ja tanssia koko ilta puolison menohaluisten työkavereiden kanssa. Kannatan!

Edit: Ei ihan koko iltaa ja yötä saanut naisseurassa tanssia. Hyvät kaverit oli osan ajastaa mukna, ja kiitos siitä! Vitun kova meno. Öitä.
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taas olen kännissä. Katsotaan, mahtuuko lisää viinaa...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Laiiiv fromthe megazone! Everybodys going to party have a realgoogd time! Ketä vittu kiinnoodtaa, jyp!Q! Häviö rankuilla, haistakaa vittu! Olen vissii muutenn oonyt!
 

Börje

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Hermes, sympatiat JHT:lle
Tässä juhlitaan Hermeksen kauden ensimmäistä voittoa! Eli oon...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös